Lijkt mij een prima plan Sjimz!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee in ieder geval.
Jij mag mij Jimmy noemen hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Breach het volgende:
Was even bang dat ik hem dicht gooide. Had ik een nieuwe HOOLS moeten openen
[..]
Lijkt mij een prima plan Sjimz!!
Ik ook, wat was het eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:
Ik was te laat, maar ik vond mijn TT beter.
In dat Tong-topic waar zoveel over te doen was. Daar werd volgens mij een aantal keer gemeld dat je in een kroeg ook niet de muziek-stijl gaat veranderen. Wie het waren weet ik niet eens. Maar 'ze' posten hier dus zullen 'ze' zich ook wel aangesproken voelen.quote:
Ja, anders posten ze allemaal daarquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eend, slot het andere topic even wil je!
tssss doe het lekker zelf, had mod gebelven had je het zelf kunnen doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eend, slot het andere topic even wil je!
Ole, tong en SCHquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Breach het volgende:
[..]
In dat Tong-topic waar zoveel over te doen was. Daar werd volgens mij een aantal keer gemeld dat je in een kroeg ook niet de muziek-stijl gaat veranderen. Wie het waren weet ik niet eens. Maar 'ze' posten hier dus zullen 'ze' zich ook wel aangesproken voelen.
Overigens is jouw muzieksmaak prima
Muziek staat hier altijd heel zacht omdat de bezoekers zou oud zijn en meestal slapenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Breach het volgende:
[..]
In dat Tong-topic waar zoveel over te doen was. Daar werd volgens mij een aantal keer gemeld dat je in een kroeg ook niet de muziek-stijl gaat veranderen. Wie het waren weet ik niet eens. Maar 'ze' posten hier dus zullen 'ze' zich ook wel aangesproken voelen.
Dan hoef je niet zo slecht te gaan spellen hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssss doe het lekker zelf, had mod gebelven had je het zelf kunnen doenlekker makkelijk jou traagheid nu afschuiven op mij
oke want ze wordt in de discussies nogal eens gebruikt om alle hools bezoekers op één hoop te vegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan weer een volle PM box? Nee dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een tt met enkel "Jaap" was ultiem geweest.
Maar dat past toch ook helemaal niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan weer een volle PM box? Nee dank je.
Lieverd, jij hebt mij vaker uit jezelf gePM-ed dan ik jou hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan weer een volle PM box? Nee dank je.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt mij vaker uit jezelf gePM-ed dan ik jou hoor
en daar droomt hij blijkbaar nog overquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt mij vaker uit jezelf gePM-ed dan ik jou hoor
Liefde is weerbarstigquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daar droomt hij blijkbaar nog over
Ik kijk toch echt eerst uit naar de zomerquote:
De Paul die ik noemde kwam ook een tijdje niet in HOOLSquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/80791 komt niet zo vaak ik Hools hoor.
Hey Paul, je bent er weerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/80791 komt niet zo vaak ik Hools hoor.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kijk toch echt eerst uit naar de zomer
Ja, lekker knul en jij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Breach het volgende:
Hey Paul, je bent er weer![]()
Lekker gegeten?
Prima hoor. Doe maar knulletje, dat benadrukt ons leeftijdsverschil goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lekker knul en jij?
Trouwens in het kader van jullie nieuwe gewoonte: wat is jouw voornaam of hou ik het gewoon in het vervolg bij knulletje?
Oké, knul.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef Breach het volgende:
Prima hoor. Doe maar knulletje, dat benadrukt ons leeftijdsverschil goed
Net zei je nog knulletjequote:
Ik mag van mijn ouders altijd wat langer opblijven Paul. Aardig he?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef golfer het volgende:
Sesamstraat is al afgelopen, knulletje. bedtijd voor je.
Ik was even een tukje gaan doen Lodewijk, ouwe man he. Maar het gaat goed hoor, met jou en je zusjes ook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Adothehague het volgende:
Jaap, waarom reageer je nou nooit op mijn posts?
Ik vraag alleen hoe het gaat, je zou op zijn minst beleefd kunnen antwoorden.
Niet te laat maken he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Breach het volgende:
Ik mag van mijn ouders altijd wat langer opblijven Paul. Aardig he?!
Verandering van spijs doet eten denk ik, Gordonquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan iemand me die voornamenhype uitleggen?
Iedereen haalt de CITO toets. Het gaat alleen om je score, niet of je 'm haalt ja of nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te laat maken he?
Je weet dat dat ten koste kan gaan van je schoolresultaten en zo haal je de CITO-toets nooit.
Beetje opstandig gedrag van Jan Willem Breach.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan iemand me die voornamenhype uitleggen?
Paul heeft vroeger op zo'n speciale school gezeten, waar je geen CITO-toets hoefde te maken als je dat niet wilde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Iedereen haalt de CITO toets. Het gaat alleen om je score, niet of je 'm haalt ja of nee.
Wat grappig he Jaap, dat we allemaal van die oer-Hollandse namen hebben. Jan-Willem, Jaap, Paul, Herman, Gordon..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje opstandig gedrag van Jan Willem Breach.
Het is wel smullen die Feyenoordsoap zeg
Zometeen de Elfstedentocht
Ik heet eigenlijk Teake hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat grappig he Jaap, dat we allemaal van die oer-Hollandse namen hebben. Jan-Willem, Jaap, Paul, Herman, Gordon..
Ow, hoe kom je er zo op om je naam dan naar Jaap te veranderen? Ik vind dat een erg leuke naam nl.quote:
Ik heb een heel arsenaal aan schuilnamen op internet. Danny, knorretje, golfer, jimmy.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow, hoe kom je er zo op om je naam dan naar Jaap te veranderen? Ik vind dat een erg leuke naam nl.
Dan vind ik jimmy verreweg het leukst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een heel arsenaal aan schuilnamen op internet. Danny, knorretje, golfer, jimmy.
Gebruik ik vooral als ik niet zo lekker in me vel zitquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan vind ik jimmy verreweg het leukst.
Eugeniequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:14 schreef Grulez het volgende:
Ik ben Duits tot en met (naamsgewijs dan). M'n derde naam is nicht für nichts Eugen.. das nog eens andere koek dan Jaap!
Ik val er ook weer in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef golfer het volgende:
Even weer terugkijken naar de Elfstedentocht van 1997.
niet verraden wie er wintquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef golfer het volgende:
Even weer terugkijken naar de Elfstedentocht van 1997.
Oh, we mogen niet weten dat het Luni was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Even crossposten uit het feyenoord topic, zonder naam, soms zijn spellingsfouten te grappig
Originele taal- en spelfouten # 30quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Even crossposten uit het feyenoord topic, zonder naam, soms zijn spellingsfouten te grappig
[..]
ik ben de integerschte user van FOK!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, we mogen niet weten dat het Luni was?
Iedereen stond versteld van die uitspraak...quote:
Nee nog steeds niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:20 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alles goed?
Is je PC nu al een x weer helemaal oké?
Kwantiteit zegt nog niks over de kwaliteit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:14 schreef tong80 het volgende:
Wat is Fok zonder Tong :
Top 100 topic openers
Plaats / aantal / gebruiker
001. 2108 tong80
002. 0876 Paul
003. 0398 borisz
004. 0397 F04
005. 0386 Dribbel_
Met deze kwantiteit is de kans op kwaliteit natuurlijk wel groter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kwantiteit zegt nog niks over de kwaliteit.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kwantiteit zegt nog niks over de kwaliteit.
He Paul, goed om te zien dat je je zo snel aanpastquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, we mogen niet weten dat het Luni was?
Hey Jan Willemquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
[..]
He Paul, goed om te zien dat je je zo snel aanpast
Ow en de rest ook een goedemorgen.
Ik heb er altijd zo'n hekel aan... Ben je lekker een stuk wild aan het eten, zitten er van die kogeltjes hagel in. Bloedirritant, zeker als je er op bijt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met deze kwantiteit is de kans op kwaliteit natuurlijk wel groter.
Mag ik ook een mening hebben?quote:
Dat is misschien het verschil in wat je van het leven maakt. Wij maken er een wedstrijdje van en wie de meeste kogeltjes heeft krijgt een extra toetjequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zo'n hekel aan... Ben je lekker een stuk wild aan het eten, zitten er van die kogeltjes hagel in. Bloedirritant, zeker als je er op bijt.
Met jouw topics net zo eigenlijk.
Absoluut, en hem voor je houden mag ookquote:Mag ik ook een mening hebben?
Ik sta pal achter mijn mening, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Absoluut, en hem voor je houden mag ook
Zei je iets?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik sta pal achter mijn mening, dus dat zit wel goed.
Japie, alles goed ouwe trekveer?quote:
Tsja, als Hamas daar in gaat zitten, kan je weinig anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef tong80 het volgende:
Israël heeft het gebouw van de Verenigde Naties beschoten
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tsja, als Hamas daar in gaat zitten, kan je weinig anders.
Omdat - als je hamas wil uitroeien, wat Israel wil (ongeacht of ik het er mee eens ben of niet) - je die dudes van Hamas moet doden/arresteren. Dus moet je dat gebouw wel aanvallen. Is dat zo raar?quote:
'Hallo ik ben een Hamas lid. Kom effe bij jullie schuilen.'quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tsja, als Hamas daar in gaat zitten, kan je weinig anders.
Dus de Hamas zit in het VN gebouw.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat - als je hamas wil uitroeien, wat Israel wil (ongeacht of ik het er mee eens ben of niet) - je die dudes van Hamas moet doden/arresteren. Dus moet je dat gebouw wel aanvallen. Is dat zo raar?
Het is eerder slecht van Hamas dat ze zich in ziekenhuizen ed verschansen. Slim, want de hele wereld veracht Israel daardoor, maar laf en zeker niet netjes.
Het is helemaal niet zo dat de hele wereld Israel veracht. Israel krijgt juist enorm veel steun, bijvoorbeeld van de Nederlandse regering en nog heel veel andere landen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat - als je hamas wil uitroeien, wat Israel wil (ongeacht of ik het er mee eens ben of niet) - je die dudes van Hamas moet doden/arresteren. Dus moet je dat gebouw wel aanvallen. Is dat zo raar?
Het is eerder slecht van Hamas dat ze zich in ziekenhuizen ed verschansen. Slim, want de hele wereld veracht Israel daardoor, maar laf en zeker niet netjes.
Inderdaad, Israel heeft al toegegeven dat het fout zat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus de Hamas zit in het VN gebouw.
Ik zou NOS teletekst even informeren als ik jou was
Ik ben het helemaal met je eens. Als je die beelden ziet vanuit Gaza en die kinderen die dit vanaf hun geboorte aan moeten zien, dan kun je toch heel goed begrijpen dat ze zich gaan ontwikkelen als terroristen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Israel trouwens Hamas helemaal niet uitroeien, ze willen ervoor zorgen dat ze niet meer beschoten wordn. Hamas is niet uit te roeien.
Sjimz heb jij ook de gedachte dat je geen partij kunt-en wil kiezen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef sjimz het volgende:
"Oorlog gaat door, de steengooiende palestijn staat nog steeds tegenover de zwaarbewapende jood
geef ons heden ons dagelijks brood,
en vergeef ons onze schulden langs de gazastrook"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |