Ik drink niet. Jeweettoch!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef veldmuis het volgende:
Als het bier zou zijn was ik akkoord gegaan!
Ziek? Beterschap?! Trusten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Tammeh het volgende:
Ik wil geen spelbreker (![]()
) zijn, maar ik ga m'n nestje in!
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat spannend.. Weet je al wat het wordt?
Nogstééds koppijn. Niet meer zo erg, gelukkig. En ik slaap de laatste tijd steeds pas na 00.30 terwijl mijn wekker elke morgen om 6.15 gaat. Én ik moet morgen van 8.00 tot 22.00 werken.quote:
Dromen over 14 jarige jongetjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Tammeh het volgende:
Ik wil geen spelbreker (![]()
) zijn, maar ik ga m'n nestje in!
Je houdt ons nog even in spanning?quote:
Ohw okay. Prima hoor. Ik lees wel pas 's avonds een keer m'n PM.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Tammeh het volgende:
Nogstééds koppijn. Niet meer zo erg, gelukkig. En ik slaap de laatste tijd steeds pas na 00.30 terwijl mijn wekker elke morgen om 6.15 gaat. Én ik moet morgen van 8.00 tot 22.00 werken.![]()
Nou eh, trusten!
Oh en Kuuk, ik stuur je van de week nog even een PM!
Nee. dan ben ik zo teut als wat.quote:
Niemand weet, niemand weet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je houdt ons nog even in spanning?
En je hebt gelijk. Leuk.quote:
Schattigquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hè gadver. Nee, ik weet wel iemand anders om over te dromen!
Sorry, ik excuseer me voor zijn gedrag. Ik heb 'm zo niet bijgeschaafd.quote:
Wil jij met 'm in de bezemkast?quote:
Ja, maar om nou met jou in de bezemkast te kruipen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef JDude het volgende:
IK HEB NOG BIER VELDMUIS!
Dat heb je snel teruggezocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |