IT'S ALIIIIIIIIIIVE!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Stofje het volgende:
Het zit er nog niet in ook. Straks huisje bekijken
. Nee, dat biertje zal pas zaterdag zijn, bij NAC.
Goeiemiddag vanaf Moerdijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanaf boven de moerdijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goeiemiddag vanaf MoerdijkKl.. oh dat gat, met die weg naar Breda waar ik geflitst ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[moraalridder]quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kl.. oh dat gat, met die weg naar Breda waar ik geflitst ben.
Heulemaal niet, je moet niet meer dan 5% te hard rijden op plekken waar je op flitsservice.nl vaak meldingen van flitsers ziet. Daarnaast moet je ook goed op de bermen (vooral bij tankstations en parkeerplaatsen langts de snelweg) en altijd kijken of je iemand bovenop een viaduct ziet staan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
[moraalridder]
Dan moet je ook rustig rijden![]()
[/moraalridder]
Al zit er wel een kern van waarheid in. Navigatie met flitsinfo biedt uitkomstquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef JDude het volgende:
Flitsservice.nl. Het niveau daar is echt bedroevend. Meer dan een beetje STRUIKROVERS!!!!!11 roepen kunnen ze niet.
Joah. Maar ik reed 83, nouja dat verhaal kennen we hier nu wel. Overigens al ondertussen 2 of 3 weken geleden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Rossdale het volgende:
En je hebt nog maar net je rijbewijs? Doe je goed
Ik kijk ook alleen naar de flitsmeldingen, de rest boeit me niet. Tuf Tuf Club wannabeesquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef JDude het volgende:
Flitsservice.nl. Het niveau daar is echt bedroevend. Meer dan een beetje STRUIKROVERS!!!!!11 roepen kunnen ze niet.
Nee hoor, ik ga bij Online een abootje halen @20 mbit, zelfde prijs als ziggo 5 mbit..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, dus we moeten je gaan missen alhier?
Tsja, mijn Tomtom liet 't afweten. Stond ik daar midden in Klundert. Vriendin van me die ik thuis ging brengen was al uitgestapt. Maar ze had wel even 'rotonde rechts, rotonde rechtdoor, nog een rotonde rechtdoor, dan breda aanhouden' gezegd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik luister gewoon op de radio waar ze zijn. Als de radio 't doet
Maar meestal rijd ik toch hetzelfde traject en als ik dat niet doe, rijd ik meestal voor m'n werk en dan houd ik me gewoon netjes aan de max. snelheid
Daarom vergeleek ik 't ook met de woningcorporaties, dan zit je voor 500 + gwl in een heel appartement. Maar goed, dan moet je wel ingeschreven staan. En je kunt je afvragen of je in je eentje wel zoveel ruimte nodig hebt, natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:08 schreef Tammeh het volgende:
Geen eigen toilet & badkamer, wel iets meer m². Scheelt 25,- per maand. Nou, dan zou ik voor die 25,- toch écht kiezen voor een kamer met eigen badkamer en toilet.
True. Ik moet zeggen dat ik ook nog niet zo bekend ben met de prijzen rondom de woningcorporaties. Binnenkort maar eens even inschrijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Daarom vergeleek ik 't ook met de woningcorporaties, dan zit je voor 500 + gwl in een heel appartement. Maar goed, dan moet je wel ingeschreven staan. En je kunt je afvragen of je in je eentje wel zoveel ruimte nodig hebt, natuurlijk.
Gelukkig heb je die buurt overleefdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Tammeh het volgende:
Ik heb in de ergste straat van de HV gewoond in Breda, dus ik vind niets meer erg, na daar gewoond te hebben.
60 turken voor m'n deur, een mes in m'n zij, vrouw die van flat sprong, noem 't maar op.![]()
Dit is Doornboslaan. Aan de andere kant van de Nieuwe Kadijk ligt Hoge Vucht idd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Treinkopper het volgende:
't Is eigenlijk nog net geen Hoge Vucht daar, toch? Bedenk ik me nu. 't Is toch die buurt waar de Jumbo is?
http://www.toeslagen.nl/quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Stofje het volgende:
Net op MSN zegt iemand dat ik ook recht heb op huursubsidie. Godver, ik ben echt een n00b hierin, hoe kom je daar in godsnaam achter??
Hooilaan is nog best te doen hoor, heb 15 jaar in doornbos gewoond en ok het is wel minder geworden maar dan zit ik nog liver daar als in HB.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Stofje het volgende:
Tja, ik ben nu anderhalf jaar ingeschreven, dus dat schiet voorlopig niet op. Overigens, wat is er mis met de Hooilaan? Het leek me wel een aardige buurt eigenlijk. Ook qua afstanden naar CS en centrum is het toch prima? Is het zo'n 'probleemwijk'?
Ik heb ook in HB gewoond hoor, en nee zo dramatisch is het er ook weer niet, er woonden gewoon teveel randstadters bij mij in de straat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef Dalamar het volgende:
Het is echt niet zo erg in de HB![]()
In ieder geval niet in de Kroeten, over andere delen kan ik minder goed oordelen.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Gelukkig heb je die buurt overleefd
Tsja, je kunt volgens mij 't best in 't Ginneken zitten, maar dat is zo prijzig
Er zat vroegah een verfwinkeltje 2 deuren naast het cafe, daar ben ik geboren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ex-bewoonster van de gaffelstraat.
En nu woon ik in de langste straat van 't Ginneken.![]()
Ginneken, met een -nquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Tammeh het volgende:
Gelukkig wel ja.![]()
Tsja, ik zit in 't Ginneke. Wel nog thuis. En ja, het is duuuur, maar wel netjes.Maar niet alleen het Ginneke is zo, toch?
De Bavelselaan is langer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef Tammeh het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mijn buurman kwam uit rotterdam en dat ging me toch echt te ver!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef JDude het volgende:
De Gaffelstraat, die noemden we bij de TPG altijd de Swaffelstraat.
Je kunt nu wel raden hoe de Sikkelstraat genoemd werd.quote:
Jullie hoorden Sik en jullie dachten Pik? De Pikkelstraat dus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:39 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Je kunt nu wel raden hoe de Sikkelstraat genoemd werd.
Wow. Moet je je voorstellen hoeveel views we hadden kunnen halen met breda #150. dit topic is N.S.F.W.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Zojuist stond de teller op 22222!
Gaffelstraat, daar woonden ook nog wel wat mensen die bij me op school zaten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |