Zeg, gedraag je!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske geeft een handdoekje aan. Of moet het een handdoek zijn?
Oja, goeie vraag Frans. Vertel Ross?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef fransbreda het volgende:
Heb je nog gewonnen of heb ik voor niks gestemd?
Sorry.quote:
Yeah ik heb gewonnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Heb je nog gewonnen of heb ik voor niks gestemd?
Cool. Graag gedaan! Waar is je awardicon nu dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef Rossdale het volgende:
Yeah ik heb gewonnen
Bedankt allen voor het stemmen
Met 1 stem verschil toevallig?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah ik heb gewonnen
Bedankt allen voor het stemmen
Het zijn "kloten" Geen skippyballenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske geeft een handdoekje aan. Of moet het een handdoek zijn?
Volgens mij moeten die nog gemaakt worden, de userawards zijn nog steeds niet allemaal uitgedeeld. Er gaat weer vanalles mis, totaal des foks dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cool. Graag gedaan! Waar is je awardicon nu dan?
Okay. * Kuukske geeft een handdoekje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef Rossdale het volgende:
Het zijn "kloten" Geen skippyballen
handdoekje is prima
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Met 1 stem verschil toevallig?![]()
Gefeliciteerd dan!
Oh, het zal 'ns niet. Het is toch ook helemaal niet handig? Beter werken ze gewoon met formulieren volgend jaar. Net als bij de Games prijsvraag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij moeten die nog gemaakt worden, de userawards zijn nog steeds niet allemaal uitgedeeld. Er gaat weer vanalles mis, totaal des foks dus
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Okay. * Kuukske geeft een handdoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Zou handiger zijn inderdaad. Doet er iemand van jullie mee met de Grote Kerstprijsvraag van games eigenlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, het zal 'ns niet. Het is toch ook helemaal niet handig? Beter werken ze gewoon met formulieren volgend jaar. Net als bij de Games prijsvraag?
Ik was fanatiek begonnen. Maar na dag 3 wist ik telkens maar 1 vraag. Dus ik ben ermee opgehouden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Zou handiger zijn inderdaad. Doet er iemand van jullie mee met de Grote Kerstprijsvraag van games eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]For this time I'll see it through the fingers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets meer ingestuurd. Ik ben wel sinds 1 januari fanatiek alles aan het lezen op FOK!games. Althans, fanatiekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef Rossdale het volgende:
Zonde, er zijn best een hoop toffe prijzen die we weggeven in de veiling dit jaar. Gebruik die paar puntjes die je misschien hebt zou ik zeggen
En dat zonder PI. PI-lastering!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef JDude het volgende:
For this time I'll see it through the fingers!
Dankuquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef JDude het volgende:
[..]
For this time I'll see it through the fingers!
Goed bezigquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niets meer ingestuurd. Ik ben wel sinds 1 januari fanatiek alles aan het lezen op FOK!games. Althans, fanatieker. Vroeger wist ik veel meer. Toen won ik nog serieus dingetjes op de veiling.
Jaja. Maar deze keer vond ik de vraagstelling ook wel lastig.quote:
Mobiele layout.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat zonder PI. PI-lastering!
Staat Angel al klaar??
Als het bier zou zijn was ik akkoord gegaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.. Nééjuh. Om samen koffie te drinken in de bezemkast.
Oh, dat verklaart.quote:
Ik zat een review te lezen van Little Big Planet en toen zag ik ineens dat Moliculeding.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef Rossdale het volgende:
De logo's zijn meestal wel te doen hoorGewoon de plaatjes op de doosjes van games die dit jaar uitkomen in de gaten houden
Ik drink niet. Jeweettoch!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef veldmuis het volgende:
Als het bier zou zijn was ik akkoord gegaan!
Ziek? Beterschap?! Trusten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Tammeh het volgende:
Ik wil geen spelbreker (![]()
) zijn, maar ik ga m'n nestje in!
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat spannend.. Weet je al wat het wordt?
Nogstééds koppijn. Niet meer zo erg, gelukkig. En ik slaap de laatste tijd steeds pas na 00.30 terwijl mijn wekker elke morgen om 6.15 gaat. Én ik moet morgen van 8.00 tot 22.00 werken.quote:
Dromen over 14 jarige jongetjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Tammeh het volgende:
Ik wil geen spelbreker (![]()
) zijn, maar ik ga m'n nestje in!
Je houdt ons nog even in spanning?quote:
Ohw okay. Prima hoor. Ik lees wel pas 's avonds een keer m'n PM.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Tammeh het volgende:
Nogstééds koppijn. Niet meer zo erg, gelukkig. En ik slaap de laatste tijd steeds pas na 00.30 terwijl mijn wekker elke morgen om 6.15 gaat. Én ik moet morgen van 8.00 tot 22.00 werken.![]()
Nou eh, trusten!
Oh en Kuuk, ik stuur je van de week nog even een PM!
Nee. dan ben ik zo teut als wat.quote:
Niemand weet, niemand weet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je houdt ons nog even in spanning?
En je hebt gelijk. Leuk.quote:
Schattigquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hè gadver. Nee, ik weet wel iemand anders om over te dromen!
Sorry, ik excuseer me voor zijn gedrag. Ik heb 'm zo niet bijgeschaafd.quote:
Wil jij met 'm in de bezemkast?quote:
Ja, maar om nou met jou in de bezemkast te kruipen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef JDude het volgende:
IK HEB NOG BIER VELDMUIS!
Dat heb je snel teruggezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |