Te weinig Kiwi's gegeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh en goedemorgen allemaal. * Kuukske voelt zich niet helemaal lekker.
Ook heel gezond!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Ik heb wel minneola's op.
Zonder jou?!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:48 schreef Swiffer het volgende:
Hier nog een, en mijn vriend is vannacht vertrokken voor een weekendje Barcelona
Ghèh!!!quote:
Ehm. Marco zeg je? Ik ga je even PM'en.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:44 schreef Dalamar het volgende:
Eens even wat websites erbij gepakt... dat Nieuw Wolfslaar had ik echt nog nooit gezien.
Vroegâh liep de Bavelselan door tot aan de snelweg, het laatste huis aan de linkerkant (noordkant) was een boerderij waar een vriendje van me woonde (als je dit leest Marco, hoi).
Keigrote akkers waren daar toen, nu staan daar veel meer huizen.
Kiwi is zo ingenieus met usernames.quote:
Kuukske heette vroeger Marco?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm. Marco zeg je? Ik ga je even PM'en.
Nééjuh. Ik kén een Marco.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef Rossdale het volgende:
Kuukske heette vroeger Marco?!!!!
Arme JD
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Dat zei ik woensdag ook tegen mijn vriendin toen ze 21 werd. Zij kon het minder waarderen
Thanks Rizzeauquote:
En een PM terugquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm. Marco zeg je? Ik ga je even PM'en.
Gheh. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:01 schreef Tammeh het volgende:
Niet ziek worden hoor Kuuk!
Ennn di Papa is vandaag 50 geworden. Belde hem vanmorgen. "Hey ouwe!" "Ja da kun je wel zegge!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |