quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mijn buurman kwam uit rotterdam en dat ging me toch echt te ver!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef JDude het volgende:
De Gaffelstraat, die noemden we bij de TPG altijd de Swaffelstraat.
Je kunt nu wel raden hoe de Sikkelstraat genoemd werd.quote:
Jullie hoorden Sik en jullie dachten Pik? De Pikkelstraat dus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:39 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Je kunt nu wel raden hoe de Sikkelstraat genoemd werd.
Wow. Moet je je voorstellen hoeveel views we hadden kunnen halen met breda #150. dit topic is N.S.F.W.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Zojuist stond de teller op 22222!
Gaffelstraat, daar woonden ook nog wel wat mensen die bij me op school zaten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ex-bewoonster van de gaffelstraat.
En nu woon ik in de langste straat van 't Ginneken.![]()
Nummer 125, aan de niet ginneken-kant van de Allerheiligenweg.quote:
Daar staan best aardige pandjes! Al ken ik dat stuk wat minder goed dan tussen de Ginnekenmarkt en de Allerheiligenweg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:49 schreef Dalamar het volgende:
Nummer 125, aan de niet ginneken-kant van de Allerheiligenweg.
Daar staat best wel wat moois tussen, maar in die tijd (1972-1984) zat daar ook veel huur-spul tussen. Ik kan nou niet echt zeggen dat het allemaal netjes onderhouden werd. Maar als je er nu komt is dat wel een stuk verbeterd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar staan best aardige pandjes! Al ken ik dat stuk wat minder goed dan tussen de Ginnekenmarkt en de Allerheiligenweg.
'En nu woon ik in de langste straat van 't Ginneken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:36 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ginneken, met een -n.
Ruitersbos is nog een beetje duurder overigens. Ook Nieuw Wolfslaar kost een paar centen, en de rest van Bavel heeft ook genoeg dure huizen.
Serieus? Nasty shit. Maar telt dat als Ginneken?quote:
Welke school zat je? Jacinta?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Gaffelstraat, daar woonden ook nog wel wat mensen die bij me op school zaten.
Dat was op het OLVquote:
De bavelselaan begint in het Ginneken, maar loopt door Mariaveld en de IJpelaar als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef Tammeh het volgende:
Serieus? Nasty shit. Maar telt dat als Ginneken?
Laat me raden, het huis waar je nog een ongeboren vrucht was?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb een heel duur huis.
In mijn dromen.
Hoi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef Tammeh het volgende:
Hai.
Wat Dal al zegt; Loopt door Ginneken, Mariaveld, Overakker, tot in het vroegere Bavel, wat nu Nieuw Wolfslaar is. Valkenierslaan is ook lang, maar stopt in de Blauwe Kei.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef Tammeh het volgende:
Serieus? Nasty shit. Maar telt dat als Ginneken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |