Ja, dat heb jij natuurlijk gemistquote:
HIMYMquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, best wel
Net een aflevering 'How I Met Your Mother' gekeken.... erg vermakelijk, maar wat heeft het nu met een moeder te maken
Vast wel, maar hier ook: [EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #9quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef J0hos het volgende:
Hoi, ik heb een excel-vraagje en vind het nogal onnodig om er een topic over te openen want denk dat iemand hier me ook wel kan helpen. Mensen met verstand van excel hier?
maak er een crosspost van in dat exceltopicquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef J0hos het volgende:
Ok, het is vrij simpel denk ik. Op m'n werk pokeren we iedere pauze even een half uurtje en wordt de dagelijkse inzet van 50 cent aan het eind van de week uitbetaald aan degene die het hoogste percentage heeft gescoord. Iedereen krijgt dus iedere dag 40 fiches, hoe meer je er daar iedere dag van overhoudt, hoe hoger je percentage aan het eind van de week. Nu word aan het eind van iedere pauze/dag geteld hoeveel fiches iemand nog heeft. Door dit aantal op te tellen met de overgebleven fiches van de rest van de week en dit te delen door 5(aantal dagen dat gespeeld is) X 40 = 200 krijg je dus een percentage.
Nu wil ik dit dus automatiseren, iedere dag alleen de dagscore invullen en automatisch het percentage. Daarvoor heb ik al dat automatisch alle dagscores bij elkaar opgeteld worden, deze moeten dus gedeeld worden door iedere dag het begin saldo. Dit kan niet standaard 200 zijn omdat er ook mensen zijn die eens een keer een dag niet spelen. Hoe doe ik dit? Sorry dat ik het niet wat concreter neer kan zetten, maar ben niet zo'n excel-held
Ja, zo noemde hij die twee lui nu ook. Dat mokkel met die inkijk altijd, en haar vriend. Vanavond was het die aflevering met 'The Pineapple Accident Incident'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HIMYM![]()
Het verhaal gaat.. hoe (future) Ted (de stem van Bob Saget) aan zijn huidige vrouw is gekomen. Dat vertelt hij aan zijn kinderen. Later in de show, heeft hij het over Uncle Marshall, Aunt Lilly en Aunt Robin.. maar dat kan ook gewoon een koosnaampje zijn.
Barney![]()
Done.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
maak er een crosspost van in dat exceltopic!
Volgens mij is dit seizoen 1.. USA zit in 4quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zo noemde hij die twee lui nu ook. Dat mokkel met die inkijk altijd, en haar vriend. Vanavond was het die aflevering met 'The Pineapple Accident'.
Gister inderdaad iets met Future Ted en Future Marshall... Geen idee welk seizoen we nu zitten, maar volgens mij het kopen wel waard en kijk het vanaf het begin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door PieterBas op 14-01-2009 19:37:05 (nu met linkje) ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Je kan het vergelijken met Friends.... maar Friends had geen Barney.. en Barney... Is... Legen - wait for it - daryquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Wel chaotisch verhaal allemaal volgens mij
Nja, season 1 is onderweg
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat is Excel toch handig.
Ik had een rooster van mijn moeder, maar daarin stonden 6 weken en die herhalen zich steeds. Dan moet ik dus steeds gaan bedenken welke week we in zitten, en dan bedenken welke van de 6 roosters daarbij hoort. Dat kan handiger, dus even "=vandaag()" in cel A1, "=weeknummer(A1)" in A2, een tabelletje met weeknummers 1 t/m 52 met daarnaast het bijbehorende weeknummer in een ander blad, in A3 met "vert.zoeken(A2;tabel;2" het juiste rooster erbij en daarna met voorwaardelijke opmaak ervoor gezorgd dat het huidige rooster bij openen een andere achtergrond heeft.
Er is toch zelden iets leuks op tv? Nou ja, zometeen American Dad op Comedy Central, dat is aardig. Momenteel Family Guy gok ik, dat is leuk. Zo maar even tv aan zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom is er vandaag niets leuks op tv?
omdat ik geen tijd heb om tv te kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom is er vandaag niets leuks op tv?
truequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is toch zelden iets leuks op tv?
nog nooit gezien. Waar gaat het over?quote:Nou ja, zometeen American Dad op Comedy Central, dat is aardig. Momenteel Family Guy gok ik, dat is leuk. Zo maar even tv aan zetten.
Laatst nog gezien. Ik noem geen website, maar als je googlet op iets als american dad online ofzo kom je wel streaming tegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
true
[..]
nog nooit gezien. Waar gaat het over?
Morgen btw Wie is de Mol?
Zeelandquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
Leven
Ben alvast maar opzoek naar een kamer in EindhovenWeg uit Zeeland
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
Leven
![]()
Ja..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:53 schreef The_Dean het volgende:
Haha, dat is die dude die altijd in pak gaat toch? Blond haar?
"Daddy's home."
Die?
Ow ja Vlissingen, dé studentenstad bij uitstek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
Nee, studeer nu in Vlissingen hèMaar stage misschien in Eindhoven, als alles goed gaat
Kan er nog niks over zeggen, want nog niks is zeker
Het Den Helder van Zeeland zeg maar. Wat een afschuwelijke stad is dat zegquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ow ja Vlissingen, dé studentenstad bij uitstek.
Kan niet wachten, denk ikquote:Maar tof hee, weg onder de beschermende vleugels van het nestje, naar een
'echte' stad
jahoor, met jou ook?quote:
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor, met jou ook?
oh wacht... je bent al weg
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
Leven
![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
Ik ben nog niet weg hoorPraat alleen niet mee over op mezelf wonen en alles
![]()
Ja, je leest het goedquote:
Niet jouw onderwerp? Volgens mij woonde ik al op mezelf toen ik jouw leeftijd hadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoorPraat alleen niet mee over op mezelf wonen en alles
![]()
Hier alles wel goed hoor
Eindhoven de gekste!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
Leven
![]()
Bij jou thuis? Of hier in dit topic? Heb ik dan namelijk niet meegekregenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef Puala het volgende:
Op jezelf wonen ligt gewoon de laatste tijd erg gevoelig hier, dus ben gewoon stil er over
Hier thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij jou thuis? Of hier in dit topic? Heb ik dan namelijk niet meegekregen
Die laatste zin had dan ook betrekking op de tweede zin en niet op de eerstequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier thuisHeb er hier nog weinig over gepost, dus je kunt het niet eens hebben meegekregen
Sorry het is laatquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die laatste zin had dan ook betrekking op de tweede zin en niet op de eerste
Geeft niets, had misschien beter moeten formulerenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niets, had misschien beter moeten formulerenBen ook niet helemaal helder
Ik heb geen wiet gehad vandaag, ik ben gewoon heel moe en ziekjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
zuiperd/blowerd
Hier zijn we aan de appels, veel gezonder
* geeft een knuffelquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen wiet gehad vandaag, ik ben gewoon heel moe en ziekjes
Dankjequote:
Griep doet rare dingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje
Begrijp er niets van omdat ik gisteren nog kiplekker was
Na al die jaren eindelijk uit dat gat.quote:
ja ik ook geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij natuurlijk gemist
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na al die jaren eindelijk uit dat gat.
Jaquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaDe wereld rond, de wereld rond, met een auto, met een fiets, met de bus of met de trein, kan ook bus of vliegtuig zijn*
*Vrij naar: Bert en Ernie - De Wereld Rond
Trustequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Puala het volgende:
Tijd om te gaan slapen, morgen een toffe dag voor de boeg
TVP in een SCquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef jslavenburg het volgende:
TVP 1 keer, en topic zit meteen vol...
quote:AvondEn truste en tot morgen
Wat ga je doen? Of was dat sarcastischquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Puala het volgende:
Tijd om te gaan slapen, morgen een toffe dag voor de boeg
Wees blij dat je geen stapelbed wildequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef Psychonikeo het volgende:
kutikea.. 2 simpele nachtkastjes en ik ben er 3 uur me bezig geweest
whehe.. das waarquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen stapelbed wilde
In Nederland kopen we spullen in een winkelquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
Half dagje werken, dan Arnhem onveilig maken. Eerst ff shoppen, dan de kroeg in
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Nederland kopen we spullen in een winkel
[ afbeelding ]
In Afrika doen ze niet aan winkels
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
toevallig net dat topic doorgebladerd
werksequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:25 schreef Californium het volgende:
op mezelf wonen
beste beslissing die ik ooit genomen heb op me 17e!
dus.... nu werk
Ik zit nog steeds thuis op m'n 20stequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:25 schreef Californium het volgende:
op mezelf wonen
beste beslissing die ik ooit genomen heb op me 17e!
ik ben 26 en ben nu bijna 2 weken op mezelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds thuis op m'n 20ste
Waarom zo laat dan? Studie dicht bij huis oid?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben 26 en ben nu bijna 2 weken op mezelf
Ben 24 en woon nog thuis. Schaam me nergens voor hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben 26 en ben nu bijna 2 weken op mezelf
Is dat al laat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zo laat dan? Studie dicht bij huis oid?
ja het was allemaal goed aan te reizen. Mijn werk nu is eigenlijk net zo ver, maar het werd nu wel tijd om er op uit te gaan. Maar nu kon ik gewoon een huis kopen enzo en ben ik klaar voor de toekomstquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zo laat dan? Studie dicht bij huis oid?
Nouja een oom van mij was 31 toen ie uit huis gingquote:
Moet eerst nog een vriendin zien te vinden wil ik dat stadium bereikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben 22 en woon sinds drie maanden samen. Ik was 21 toen ik het huis uit ging.
En goedemorgen natuurlijk iedereen
31 vind ik dan wel weer laat, maar ja, vanaf 30 vind ik mensen al snel oudquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja een oom van mij was 31 toen ie uit huis ging
Ik vind het relatief laat, maar dat komt ook omdat het merendeel van mijn vrienden al op hun 18e het huis uit gingen
Komt vanzelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet eerst nog een vriendin zien te vinden wil ik dat stadium bereiken
Is op zich wel een vereiste natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet eerst nog een vriendin zien te vinden wil ik dat stadium bereiken
Ik woon ook nog thuis (Ik slaap wel in een huisje in de tuin, dus dat is wel een voordeel). Komend schooljaar ga ik op mezelf wonen, als ik mijn huidige opleiding heb afgerond, en met een nieuwe ga beginnen. Ik ben dan 21quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
31 vind ik dan wel weer laat, maar ja, vanaf 30 vind ik mensen al snel oud![]()
Mjah, 18 is ook wel weer jong dan in mijn ogen. Hoe oud was jij toen je het huis uit ging?
Dat klinkt wel als een voordeel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik woon ook nog thuis (Ik slaap wel in een huisje in de tuin, dus dat is wel een voordeel). Komend schooljaar ga ik op mezelf wonen, als ik mijn huidige opleiding heb afgerond, en met een nieuwe ga beginnen. Ik ben dan 21
weet toch dat het een grapje wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:05 schreef Californium het volgende:
was maar een grapje hoor Nicoik kreeg de kans op mijn 17e want ik was het na 2 maanden al spuugzat om heen en weer te reizen en niet mee te kunnen feesten
Toen heb ik die kans aangegrepen en heb het op mezelf gaan wonen als iets heel positiefs ervaren, het heeft me heel veel veranderd en een stuk volwassener gemaaktZou ook niet meer terug kunnen wonen bij mams....Niet langer dan 2 weken iig
![]()
500 gramquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Californium het volgende:
mooi
hoe bevalt het op jezelf wonen eigenlijk? heb je al culinaire hoogstandjes gemaakt?
Of vraag je je net al dean af of 500 gram pasta genoeg is voor 1 persoon?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Californium het volgende:
mooi
hoe bevalt het op jezelf wonen eigenlijk? heb je al culinaire hoogstandjes gemaakt?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Californium het volgende:
mooi
500 gram...? Ik begin pas bij 1 kilo..quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Californium het volgende:
mooi
Ik ben het langzaam aan het leren. Ik ben in ieder geval niet schuw om te proberenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
dat was toch dean die dat vroeg
ik moest echt lachen toen![]()
maar hetzelfde probleem Nicomet je
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar het op mezelf wonen is verder wel ok..Alleen de afwas staat me al een paar dagen op te wachten
Witlofquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Californium het volgende:
das mooi....gister iets anders nieuws geprobeerd op aanraden van Hosti...
witlof(rauw) met appel en yoghurt
Ik hoop alleen dat het binnenkort niet vanzelf weglooptquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:16 schreef Californium het volgende:
dat probleem ken ik nico
afwasv
Meurning!quote:
ja.. dat lijkt me een slimmer planquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon elke dag netjes bijhouden. Stuk makkelijker dan..
Ik wil toch echt proberen om het gewoon ff elke dag te doen, dat lijkt me sowieso beterquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
wat ik altijd doe..... als ik opschep van de pan laat maar zeggen... even afspoelen onder warm water.... dan blijft het ook niet heul smerig en gaan spullen niet aankoeken
ook waar.. Maar doordat de stapel nu blijft groeien, heb ik er helemaal geen zin inquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:26 schreef Californium het volgende:
is het ookmaar gister zat ik om half 8 aan het eten en had ik om 8 uur ECHT geen zin meer in de afwas
Herkenbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat lijkt me een slimmer plan
Maar ben een ouderwetse uitsteller
Dat moet je ook echt doen, straks krijg je een onverwachtse date op bezoek en rent ze gillend wegquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil toch echt proberen om het gewoon ff elke dag te doen, dat lijkt me sowieso beter
oh ja.. misschien is dat de beste motivatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je ook echt doen, straks krijg je een onverwachtse date op bezoek en rent ze gillend weg
Of je nodigt je ouders uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. misschien is dat de beste motivatie
Met taalnazi bedoel je zeker dat je extreem tegenover taal staat?quote:
nee, laten we dat maar niet doenquote:
van die Sun afwasmachinedingenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan zo'n reclame van tv
Ja die ja, echt geniaal eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, laten we dat maar niet doen
[..]
van die Sun afwasmachinedingen
Zelfs Taalnazi's maken fouten. Zat te twijfelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Met taalnazi bedoel je zeker dat je extreem tegenover taal staat?
no offence hoor, maar af en toe is je spelling niet helemaal correct
nee.. niet hetzelfde effect.. of je je nou moet zetten tot het erin zetten of het echt allemaal afwassen is een heul groot verschil!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja die ja, echt geniaal eigenlijk![]()
Trouwens, wij hebben hier een vaatwasser, maar als ik alleen ben ben ik gewoon te lui om het er in te zettenHeeft vast ongeveer hetzelfde effect
Jij maakt er wel aardig veel hoor, voor een taalnaziquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zelfs Taalnazi's maken fouten. Zat te twijfelen
Afwassen is saaiquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. niet hetzelfde effect.. of je je nou moet zetten tot het erin zetten of het echt allemaal afwassen is een heul groot verschil!
waar laat ik die?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Afwassen is saai![]()
Maar ja, je kunt ook zelf een vaatwasser aanschaffenAl is dat wel een duur grapje volgens mij
Geen idee, je hebt toch een keuken?quote:
Zo af en toe kan het anders wel moeilijk zijn hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
Als je stam+t al verkeerd doet ben je het predicaat taalnazi onwaardig
Hop, naar de sigquote:
Ach, zal wel de leeftijd zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt toch een keuken?![]()
[..]
Zo af en toe kan het anders wel moeilijk zijn hoor
Vond ik ook alquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij maakt er wel aardig veel hoor, voor een taalnazi
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
Als je stam+t al verkeerd doet ben je het predicaat taalnazi onwaardig
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, zal wel de leeftijd zijn
Het gaat mij vooral om dingen die té lomp zijn. Ik weet dat ik zelf ook fouten maak.quote:
ja.. die is volquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt toch een keuken?![]()
Bezittelijke voornaamwoorden misbruiken, daar kan ik slecht tegen. "Ik haat jouw"quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om dingen die té lomp zijn. Ik weet dat ik zelf ook fouten maak.
Verleden tijd met DT, ikvorm met DT, "me" *voorwerp*.. Van dat soort grappen..
Dan moet je afwassen!quote:
* jslavenburg verwacht posts over die dode kutpopquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb vandaag besloten terrorist te worden...
Ff een andere richting inslaan, tijd voor verandering
Nah man, serieuze shit. Denk er zelfs over om moslim te worden om het geheel kracht bij te zetten, anders word je in dat wereldje natuurlijk ook niet serieus genomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
* jslavenburg verwacht posts over die dode kutpop
White russianquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef Puala het volgende:
Iemand nog toevallig een cocktail aanrader?
Wodkaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
White russian
1 deel kaluha, 1 deel wodka, 2 delen melk
Ik wel, zie omnipotent in mijn ondertitelquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
godemorgen zelfs.. wel lief hoor, maar ik ben geen god helaas
hoe zag jouw poep eruit vanochtend?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Florian_ het volgende:
Wat wordt er zoal besproken in deze SC?
Leuke grap whehe!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe zag jouw poep eruit vanochtend?
Zacht, hard?
Rond?
Donker, licht?
Is tenminste een doel, kan niet iedereen zeggenquote:
En wat voor doel ook echtquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is tenminste een doel, kan niet iedereen zeggen
Geef is link naar je account?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Your musical compatibility with MatthijsF is High
Onverwachts
als je al de hele tijd moet, maar in de auto/op de motor/in de bus zit, en dan thuis komt, je tas in een hoek smijt en vervolgens heerlijk kan gaan zittenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in de meesten gevallen is het erg fijn
Ook Massive Attack live gezien deze zomer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
http://www.last.fm/user/Hostimeister
Bewijsquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan een kernbom maken, jij?
Als er dus iets niet opwindend is dan is het wel een chick die verkondigd dat ze schijten chill vindtquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je al de hele tijd moet, maar in de auto/op de motor/in de bus zit, en dan thuis komt, je tas in een hoek smijt en vervolgens heerlijk kan gaan zitten![]()
dát zijn de momenten, die bijna beter dan seks zijn
Neequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ook Massive Attack live gezien deze zomer?
Nou mocht je ooit een kernbom willen bouwen, ik wil hem wel voor je ontwerpen hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen verstand van, ik maak enkel maar rookbommen van pc's
bijna jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je al de hele tijd moet, maar in de auto/op de motor/in de bus zit, en dan thuis komt, je tas in een hoek smijt en vervolgens heerlijk kan gaan zitten![]()
dát zijn de momenten, die bijna beter dan seks zijn
Was meesterlijk, en Goldfrapp in het voorprogramma was ook tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee
Zeer weinig eigenlijk gezien afgelopen zomer
ik hoef ook niet opwindend gevonden te worden door jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als er dus iets niet opwindend is dan is het wel een chick die verkondigd dat ze schijten chill vindt![]()
Nah, die fantasie heb ik niet hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou mocht je ooit een kernbom willen bouwen, ik wil hem wel voor je ontwerpen hoor
Twee namen die ik graag hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Was meesterlijk, en Goldfrapp in het voorprogramma was ook tof
Terwijl het hier gisteren heel rustig wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Daph_ het volgende:
Eén dag examen maken en er dan achter komen dat jullie alweer 4 topics verder zijn..
Ik spreek voor alle mannenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoef ook niet opwindend gevonden te worden door jou
Yes, in deel 763quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Terwijl het hier gisteren heel rustig was
Had jij hier al eens gepost dan?
ja je moet het wel bijhouden inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yes, in deel 763Vandaar ook mijn reactie..
Ik dacht laat ik me alvast even voorstellen voor als ik in februari ga afstuderen en me mogelijk verveel
Ik heb maar twee dagen overgeslagenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja je moet het wel bijhouden inderdaad
We gaan als een trein hier
* boks ouwequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Californium het volgende:
terug van meeting![]()
gaaaaat goeoeoeoeoeoeodddd
Tegenwoordig ook al meets in GB?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Californium het volgende:
terug van meeting![]()
gaaaaat goeoeoeoeoeoeodddd
Hé, dat is mijn ...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
Heren! Wie weet de naam van deze schoonheid?![]()
[ afbeelding ]
true.. gewoon niets van aantrekken en regelmatig melden hierquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb maar twee dagen overgeslagenDinsdag had ik examen (6,5 uur) dus ik vond dat ik gisteren wel uit mocht rusten en heb de pc lekker met rust gelaten.. Tegen de tijd dat ik alles heb teruggelezen zijn jullie ook weer twee topics verder
Bij dezequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true.. gewoon niets van aantrekken en regelmatig melden hier
Daphne, 21 jaar, woon in Amsterdam. In het kader van SES ook maar even het studiegedeelte: vierdejaars accountancy studente (HBO). Afgelopen dinsdag landelijk examen gehad en mag nu twee maanden wachten op de definitieve uitslagquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb alleen het topic gemist waarin jij vertelde wie je was enzo
Ga je hierna nog doorstuderen, aangezien je nog jong bent?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daphne, 21 jaar, woon in Amsterdam. In het kader van SES ook maar even het studiegedeelte: vierdejaars accountancy studente (HBO). Afgelopen dinsdag landelijk examen gehad en mag nu twee maanden wachten op de definitieve uitslag. Per 2 februari ga ik afstuderen
Genoeg info?
Mis alleen nog de foto maar verderquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daphne, 21 jaar, woon in Amsterdam. In het kader van SES ook maar even het studiegedeelte: vierdejaars accountancy studente (HBO). Afgelopen dinsdag landelijk examen gehad en mag nu twee maanden wachten op de definitieve uitslag. Per 2 februari ga ik afstuderen
Genoeg info?
Is wel de bedoelingquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga je hierna nog doorstuderen, aangezien je nog jong bent?
Is dat verplicht?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mis alleen nog de foto maar verder
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mis alleen nog de foto maar verder
Ja iedereen hier kent iedereen persoonlijkquote:
Ah, ik ben ook bij een open dag van Nyenrode geweest. Ik wilde me dan vooral richten op marketing managementquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is wel de bedoelingKeuze valt waarschijnlijk op RA, ben er alleen nog niet uit of ik dat aan de VU, UvA of Nivra-Nyenrode ga doen. Moet nog even naar open dagen van de eerste twee opleidingen..
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en je tieten moet er ook op staan
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja iedereen hier kent iedereen persoonlijk
Hoe vond je het? Voor aankomend studiejaar of..?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, ik ben ook bij een open dag van Nyenrode geweest. Ik wilde me dan vooral richten op marketing management
zolang de tieten daar zichtbaar zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
foto's niet verplicht... hyves is welkom![]()
Kijk, daar hebben we meer aan hequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
foto's niet verplicht... hyves is welkom![]()
Ja ik vond het erg tof (de hele sfeer etc) maar ik zie een beetje op tegen de hoeveelheid vakken op het gebied van accountancy/financien etc. Hier ben ik totaal niet sterk in, en de eerste vier maanden moet je 10 vakken doorlopen, waar die ook tussen zitten. Tevens wil ik ook wel meer van het studentenleven proeven, en niet 24/7 studeren (wat daar wel echt nodig is). Ik zit daarom te twijfelen tussen Nyenrode (waarschijnlijk ga ik dat niet doen) en Leiden. Inderdaad voor komend schooljaar, ik ben bijna klaar met m'n Bachelor Marketing (HBO)quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Voor aankomend studiejaar of..?
je bent geen wijfquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef GlowMouse het volgende:
Naar mijn hyves werd nooit gevraagd
die mag je ook wel geven hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef GlowMouse het volgende:
Naar mijn hyves werd nooit gevraagd
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang de tieten daar zichtbaar zijn
oja wacht jij bent die ene persoon die zei nooit hyves te nemen, en die het nu dus toch heeftquote:
goede fotoquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ff w88
I'm not putting my tits online
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
oja wacht jij bent die ene persoon die zei nooit hyves te nemen, en die het nu dus toch heeft
Die mensen zijn zwakquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
oja wacht jij bent die ene persoon die zei nooit hyves te nemen, en die het nu dus toch heeft
geen tietenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Happy now?
I'm not putting my tits online
Ik vond hem een beetje grootquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef Californium het volgende:
[..]
goede fotowaarom haal je m weg
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje grooteven geresized
In jouw geval het laatstequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor tieten moet je naar de KPD of naar Fok!sters gewaagd
Of naar KLB SCquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
ja, voor algemene tieten, niet voor de tieten van Daph_quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dus!quote:
Dan zou ik haar de weg er heen wijzen, dan maak je al meer kans hequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, voor algemene tieten, niet voor de tieten van Daph_
vind jij dat niet fijn dan? Als je echt al heeeeeeeeeeeeeeel lang heel nodig moet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus!
Daarnaast willen we van jóu niet horen wat voor gevoel je krijgt bij het feit dat je kan schijten na een lange bus/auto-rit....
nee, ik ben gewoon een botte klootzakquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik haar de weg er heen wijzen, dan maak je al meer kans he
Ik doe niet aan hvesquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Californium het volgende:
[..]
die mag je ook wel geven hoor
Zou je denken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik haar de weg er heen wijzen, dan maak je al meer kans he
ik ook nietquote:
Dat kan ook, maar dat had ik ergens al doorquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een botte klootzak
Daar doe ik ook niet aan. Net als hostimeister maar dan andersquote:
mensenkennisquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat had ik ergens al door
aha....quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar doe ik ook niet aan. Net als hostimeister maar dan anders
Nou, ik heb er maar 6 vrienden op, allemaal mensen van fok enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik heb er maar 6 vrienden op, allemaal mensen van fok enzo
Gezellig tochquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik heb er maar 6 vrienden op, allemaal mensen van fok enzo
foto foto fotoquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nog 1 uur en 3 minutenquote:
Wow, zo laat?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
die 3 minuten ken ik, dat uur niet
Mevrouw zit in een andere tijdzonequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wow, zo laat?![]()
Dan zou ik echt van mijn graatje gaan! Lunch op kantoor altijd stipt om 12 uur, anders haal ik de kantine niet meer vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen klikken als je 18+ bent!Ja doei.
Ze zit in schotland, tijdsverschil enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wow, zo laat?![]()
Dan zou ik echt van mijn graatje gaan! Lunch op kantoor altijd stipt om 12 uur, anders haal ik de kantine niet meer vrees ik
valt mee.... is maar half 1... behoorlijk normale tijd.. maar ik ben altijd om 11.00 al hongerigquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wow, zo laat?![]()
mevrouwquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mevrouw zit in een andere tijdzone
Ah, dat verklaart een heleboelquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze zit in schotland, tijdsverschil enzo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog wel een gheyle pr0nfoto van Glowmouse uit mijn privecollectie:Damn die shit is hardcoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen klikken als je 18+ bent!
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |