.
.

Nu komen voorspelbare reacties:quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik kom alleen als Jojoortje komt.

Heeft remlof gedaan hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wel waar, want je weet nog niet of je komt (hihi ik zei..
)
 ik weet van niets!
 ik weet van niets!

quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
- Ouders? Je bent 17je mag toch ook gewoon gaan stappen? Je hoeft niet persee te zeggen dat je groepseks gaat hebben met een aantal idioten van een online forum
- Er is vast wel iemand die je wil vergezellenof je ophalen ofzo
- Klopt, we ducttapen je vast aan een stoel

Ze is bang dat ik haar aanrand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zeg eens waarom je niet zou willen komen?

quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze is bang dat ik haar aanrand.

Die cohiba's blijven wel mooi in je humidor, dat je dat weetquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je krijgt een dikke sigaar met een whiskeytje van me als je het doet

En ik had me er nog zo op verheugdquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef boem-dikkie het volgende:
He, haken er ook mensen af als ik zeg dat ik kom?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die zijn alleen voor mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Die cohiba's blijven wel mooi in je humidor, dat je dat weet

en met zoon enkelband om zien ze toch niet als ik van bil ga met een lekker vrouwtje
 en met zoon enkelband om zien ze toch niet als ik van bil ga met een lekker vrouwtje  als jullie ook niks zeggen zou helemaal top zijn!!
 als jullie ook niks zeggen zou helemaal top zijn!! 

Ik denk dat het in totaal ong 8 mensen zijn die komen opdagen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik vind het maar een schraal deelnemers lijstje, ik wacht wel tot de echte fokhelden zich aanmelden.

Ik verwacht van heel Fok! wel een versierpoging incl drankje dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
Gaan er ook gierige mensen die de hele avond niks drinken omdat "het zo duur is" ?

Ik stuur wel een crush via Hyves.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verwacht van heel Fok! wel een versierpoging incl drankje dus.

Ik kan je toch niet terug crushen want mn crush list is volquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik stuur wel een crush via Hyves.

Zoals? Tevens TVP.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Er komen ook altijd wel mensen die zich nooit hebben laten zien in dit soort topics.

Ok, anders ga ik wel zoals een neger tegen je aan rijden jwtz.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan je toch niet terug crushen want mn crush list is vol

Dan ga je een nacht vol pijn tegemoet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, anders ga ik wel zoals een neger tegen je aan rijden jwtz.

Daar mag ik niet over praten.quote:

Mag ik het houden als noodoptie slaapplaatsquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben door m'n slaapplekken heen iig. Sorry.
 ? Dan zou ik me al een stuk beter voelen.
? Dan zou ik me al een stuk beter voelen.

Aangezien we toch een orgie houden ken je net zo goed bij mij thuis slapen, dan gaan we bij mij thuis verder met de orgiequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik het houden als noodoptie slaapplaats? Dan zou ik me al een stuk beter voelen.

Tuuk, maar beloof niks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik het houden als noodoptie slaapplaats? Dan zou ik me al een stuk beter voelen.

quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Aangezien we toch een orgie houden ken je net zo goed bij mij thuis slapen, dan gaan we bij mij thuis verder met de orgie
Kijk, aan jullie heb ik ietsquote:
 !
! 

Hoiquote:

Zelfs offline modereert Yvonnequote:

Mijn bed is groter + ligt lekkerderquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Aangezien we toch een orgie houden ken je net zo goed bij mij thuis slapen, dan gaan we bij mij thuis verder met de orgie

Niet aanstellen, ik moet de volgende dag om 10 uur ook weer gewoon mijn uitkering ophalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Kijk, aan jullie heb ik iets!
Maar die meet is wel vlak voor mn toetsweek geloof ik

Hahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet aanstellen, ik moet de volgende dag om 10 uur ook weer gewoon mijn uitkering ophalen.

Als ik zou gaan naar de meet kwam ik je wel ophalenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik gewoon gaan stappen enzovoorts, maar als ik zeg 'Ja hoi ik wil graag in mn eentje naar Utrecht om uit te gaan met mensen die ik ken van internet en 's morgens weer eens terug te komen..' weet ik niet of ze positief zullen reageren!
En een gek die mij op komt halen!
En rawr, is dat het voorspel
?

Lieffffquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik zou gaan naar de meet kwam ik je wel ophalen
 maar waarom kun je niet?
 maar waarom kun je niet?

Ga dat weekend naar Gent toe, baal er eigenlijk wel vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieffffmaar waarom kun je niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |