quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, kan iemand ff bij zijn neusvleugels voelen of daar een soort van puntje zit als je het hard indrukt?
Of heel dramatisch afscheid neemt van het forum en KLB in het bijzonder omdat hij zijn zin niet krijgtquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Meneertje die dreigt met klappen vanwege internet!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Samenvatting: niet zo aanstellen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou weet je, bekijk het maar
Wat een fucking gezeik zeg! Waar je al niet problemen van kunt maken! Wees blij dat er een paar ONZers komen, anders zou er bar weinig overblijven.
Als het zo moet, ben ik niet van plan te komen. Doei
Wil je nou dat we in onze neuzen gaan wroeten? Smerig mens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Van onder je neusvleugel voelen
Dreigen... dreigen... dat zijn een beetje de standaard spreekwoorden hier in Den Haag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dude, neem jij het niet allemaal een beetje serieusdreigen via een forum
![]()
![]()
omdat wij wat zitten te dollen over wie er wel en niet mogen komen
Ik zal maar reageren voor outsidr, gezien hij retetraag met zijn telefoon berichtjes aan het typen is nuquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of heel dramatisch afscheid neemt van het forum en KLB in het bijzonder omdat hij zijn zin niet krijgt
Wordt het toch nog gezelligquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik kom alleen als outsidr en jojoortje komen.
/carequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dreigen... dreigen... dat zijn een beetje de standaard spreekwoorden hier in Den Haag.
Zullen vast ook wel in dat neuzendorp van jou hebben.
Maargoed... wat echt kankertriest is.. is dat jullie lopen te emmeren over mensen die niet KLB zijn...![]()
Boo fuckin hoo... lekker boeiend weet je..
Nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je nou dat we in onze neuzen gaan wroeten? Smerig mens.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of heel dramatisch afscheid neemt van het forum en KLB in het bijzonder omdat hij zijn zin niet krijgt
Wil jij het niet lezen? mij maak t geen fuck uit en ananas gaf al toe dat hij een beetje zit te rellenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dreigen... dreigen... dat zijn een beetje de standaard spreekwoorden hier in Den Haag.
Zullen vast ook wel in die neuzendorp van jou hebben.
Maargoed... wat echt kankertriest is.. is dat jullie lopen te emmeren over mensen die niet KLB zijn...![]()
Boo fuckin hoo... lekker boeiend weet je..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niet voor hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zal maar reageren voor outsidr, gezien hij retetraag met zijn telefoon berichtjes aan het typen is nu!
Oke, komt ie he:![]()
Valt niet op dat je het hebt veranderd ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wil jij het niet lezen? mij maak t geen fuck uit en ananas gaf al toe dat hij een beetje zit te rellen![]()
ow en: "die neuzendorp"
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
outsidr. Zeg gewoon dat je honger hebt.Nou... een lekkere rijsttafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Wat heb ik veranderdquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Valt niet op dat je het hebt veranderd ofzo
Hij heeft al geantwoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |