Zie aanwezigen. Lijst is driekwart 100% KLB. Heppie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat er dan wat laffe mensen zitten te huilen die niet weten waar ze nou thuis horen heb ik geen boodschap aan
( boeiend verder ook, als het grootste deel maar klb is en BIER )

Privilegesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Man, ik had meer posts in KLB dan in ONZ en ik ging naar ONZ meets. Nog steeds. Ik zie het probleem niet.

quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef outsidr het volgende:
Jezus.. ONZ mensen, KLB mensen... wat een hokjes denkerij... fucking triest. Als je zo moet denken ken je beter wegblijven, anders krijg je een paar stoten op je kin. Het wordt gewoon gezellig, ongeacht wie of wat er komt.

Tering... dat was een hele klus om te tikken via me foonquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef outsidr het volgende:
Jezus.. ONZ mensen, KLB mensen... wat een hokjes denkerij... fucking triest. Als je zo moet denken ken je beter wegblijven, anders krijg je een paar stoten op je kin. Het wordt gewoon gezellig, ongeacht wie of wat er komt.

Ja maar je hebt wel gelijk, als je geen onderscheid mag maken tussen verschillende subfora kun je net zo goed een meet houden voor alle fokkers toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat er dan wat laffe mensen zitten te huilen die niet weten waar ze nou thuis horen heb ik geen boodschap aan
( boeiend verder ook, als het grootste deel maar klb is en BIER )

Ik ben niet de badguy.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Doe niet stoer tegen mijn vriendje want dan krijg je geen knuffel op de meet

Lijst is te ver weg. Kan er niet bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie aanwezigen. Lijst is driekwart 100% KLB. Heppie?

En ik zal Adelante vragen een t-shirt te maken met daarop: We love kanker_droog!1quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijst is te ver weg. Kan er niet bij

open er een topic over. Kneusjequote:

Je moet komen!!1quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou weet je, bekijk het maar
Wat een fucking gezeik zeg! Waar je al niet problemen van kunt maken! Wees blij dat er een paar ONZers komen, anders zou er bar weinig overblijven.
Als het zo moet, ben ik niet van plan te komen. Doei

quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat een fucking gezeik zeg! Waar je al niet problemen van kunt maken! Wees blij dat er een paar ONZers komen, anders zou er bar weinig overblijven.

Ik gaf al aan dat het mij weinig uitmaakt, en de rest zit een beetje te stokenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
 wat boeit het nou wie komt, in een kroeg zijn altijd lui die je niet mag, praat er dan gewoon niet mee
 wat boeit het nou wie komt, in een kroeg zijn altijd lui die je niet mag, praat er dan gewoon niet mee  We zijn toch niet verplicht om de gehele meet met zn allen in een EO kringetje te zitten
 We zijn toch niet verplicht om de gehele meet met zn allen in een EO kringetje te zitten  

Nou nou nou, hoi_piepeloiquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
 niet zo rigoreus. KLB'ers moeten nu eenmaal altijd klagen
 niet zo rigoreus. KLB'ers moeten nu eenmaal altijd klagen  part of the deal. Probeer je er niet te veel van aan te trekken
 part of the deal. Probeer je er niet te veel van aan te trekken  !
!

Iemand die het snapt. Huldequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat het mij weinig uitmaakt, en de rest zit een beetje te stokenwat boeit het nou wie komt, in een kroeg zijn altijd lui die je niet mag, praat er dan gewoon niet mee
We zijn toch niet verplicht om de gehele meet met zn allen in een EO kringetje te zitten

Je komt toch wel, dramaqueen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Dat is waar het uitdrukken in tekst tekort schiet he, laat het nou net een standaarduitdrukking van meneer zijn en bedoelt hij het niet slechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Meneertje die dreigt met klappen vanwege internet!
 . Samenvatting: niet zo aanstellen
. Samenvatting: niet zo aanstellen  

Dude, neem jij het niet allemaal een beetje serieusquote:
 dreigen via een forum
 dreigen via een forum  

omdat wij wat zitten te dollen over wie er wel en niet mogen komen
 omdat wij wat zitten te dollen over wie er wel en niet mogen komen  

quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik zal Adelante vragen een t-shirt te maken met daarop: We love kurk_droog!1

goed initiatief
  goed initiatief

En ONZ trapt er weer mooi inquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef kurk_droog het volgende:
Het wel bekende
HAP HAP HAP HAP HAP HAP

LOL! YOU GOT AIDS!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, kan iemand ff bij zijn neusvleugels voelen of daar een soort van puntje zit als je het hard indrukt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |