De mensen die zowel in ONZ als in KLB posten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
Welke ONZ mensen komen er allemaal dan?
Als je graag wilt dat ik kom, mag je het ook gewoon vragen hoor. Jezus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen komen, als het maar KLB'ers zijn. Nu lijkt het alsof de hele ONZ kliek komt. Ach het maakt mij ook niet zoveel uit, als er bier is en wat lui om mee te ouwehoeren (en mogelijk wat jonge smatjes) vermaak ik mij wel.
Ben jij een jong meisje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat ik kom, mag je het ook gewoon vragen hoor. Jezus.
Jaaaaa, namen bedoel ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De mensen die zowel in ONZ als in KLB posten?
Ja, ik denk wij allemaal zo'n beetje. Daarom is het gewoon niet mogelijk alles 'incrowd' te houden. Plus dat dat helemaal niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaaa, namen bedoel ik.Volgens mij zijn er zoveel mensen die in onz en klb posten, of heb ik het mis?
Ik en outsidr,, pussydeluxe, remlof, bio, yvonne, wie kwamen er nog meer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaaa, namen bedoel ik.Volgens mij zijn er zoveel mensen die in onz en klb posten, of heb ik het mis?
KLB meet.. Het is dus wel de bedoelingquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik denk wij allemaal zo'n beetje. Daarom is het gewoon niet mogelijk alles 'incrowd' te houden. Plus dat dat helemaal niet de bedoeling is.
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Maar ik snap wel dat het niet leuk is als er straks ook mensen willen komen van buiten klb en onz, maar ik denk niet dat mensen zichzelf dat snel aan zouden doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik denk wij allemaal zo'n beetje. Daarom is het gewoon niet mogelijk alles 'incrowd' te houden. Plus dat dat helemaal niet de bedoeling is.
Gaan we nou eindelijk knuffelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik en outsidr,, pussydeluxe, remlof, bio, yvonne, wie kwamen er nog meer?
Iedereen uit de OP kan je aan dat rijtje toevoegen. Wie post er nou wel in KLB en niet in ONZ en andersom
Ja dat is ook wel zo. Maar vaak post je in het ene subforum wel meer dan in 't andere.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik en outsidr,, pussydeluxe, remlof, bio, yvonne, wie kwamen er nog meer?
Iedereen uit de OP kan je aan dat rijtje toevoegen. Wie post er nou wel in KLB en niet in ONZ en andersom
Ja, dus je mag alleen komen als je in KLB post wat zo'n beetje opgaat voor 90% van FOK!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KLB meet.. Het is dus wel de bedoeling
Van mijn bijna 8000 posts zullen er vast wel 1000 in KLB staan, ik vind mezelf KLB-waardig. Puntquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KLB meet.. Het is dus wel de bedoeling
Dan is het dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef outsidr het volgende:
Jezus.. ONZ mensen, KLB mensen... wat een hokjes denkerij... fucking triest. Als je zo moet denken ken je beter wegblijven, anders krijg je een paar stoten op je kin. Het wordt gewoon gezellig, ongeacht wie of wat er komt.
Doe eens niet zo Haagschquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef outsidr het volgende:
Jezus.. ONZ mensen, KLB mensen... wat een hokjes denkerij... fucking triest. Als je zo moet denken ken je beter wegblijven, anders krijg je een paar stoten op je kin. Het wordt gewoon gezellig, ongeacht wie of wat er komt.
K-L-B HOO-LI-GANSquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef outsidr het volgende:
Ga nou niet zo stoer praten met je een paar stoten op je kin, knurft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef outsidr het volgende:
Man, ik had meer posts in KLB dan in ONZ en ik ging naar ONZ meets. Nog steeds. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen post wel eens buiten KLB. Maar als je in de geschiedenis kijkt moet het grootste gedeelte van die pagina gewoon KLB zijjn. Duidelijk toch? :/
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
Daar heb je wel gelijk in eigenlijk.
Doe niet stoer tegen mijn vriendje want dan krijg je geen knuffel op de meetquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ga nou niet zo stoer praten met je een paar stoten op je kin, knurft.
OH NOESquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef outsidr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |