abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:39:17 #226
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65458013
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:34 schreef thestoryofus2009 het volgende:

qua uiterlijk ook.... ik moest me laatst identificeren bij de digros toen ik een paar blikjes bier haalde
Foto? Dan kan ik het beter beoordelen
pi_65458262
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Foto? Dan kan ik het beter beoordelen

je schat me op basis van een foto toch jonger in.

laat ik het zo zeggen.
mijn pa is 74 en word nog vaak op 55/60 geschat.
qua gedrag is mijn pa nog jonger soms.
en ik lijkt exact op mijn vader.
ik heb zwart wit foto's waar mensen denken dat ik het ben
pi_65459271
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef Vandaag... het volgende:
En een kerel kan belangrijk zijn op een bepaald moment in je leven, hoe je toen was. En anderen zijn belangrijk op andere momenten en voor andere delen van jezelf. Niet meer, niet minder, gewoon anders. Ik geloof niet in 1 ware liefde.
Zoals voor het verwerken van een trauma en iemand die lief voor je is tot je weer helemaal jezelf bent, of denkt de persoon te zijn geworden die je behoord te zijn..

Je hebt een periode in je leven dat je probeerd te zijn wat anderen van je verwachten(ouders, vrienden ect), je nog afhankelijk bent van anderen, en momenten dat je denkt een juiste keuzes te maken, die achteraf heel erg fout blijkt te zijn, maar dan is het gebeurd, maar dat zie je niet op zo'n moment, dat zie je pas achteraf.

Zo is het leven, je kan er van leren, het toegeven voor jezelf en anderen en er sterker van worden, dat zie ik nu ook wel.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
ik ben een paar maanden met die gast doorgegaan. Ik was verward en had enorm veel behoefte aan aandacht en een paar armen om me heen. En er was ook wel een enorme fysieke aantrekkingskracht tussen ons die ik na 5 jaar bij mijn ex logischerwijs niet meer zo had. Dus er waren op zich wel logische redenen voor maar met liefde had het niet zoveel te maken. Ik zag het ook vrij los van de emoties die ik bij mijn ex had.
Tja na een jaren lange relatie is het allemaal niet zó spannend en nieuw meer hè
Maar 't is als wijn, hoe ouder die is des te beter en duurder hij word
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:17 schreef Vandaag... het volgende:
Dat is nog steeds mijn beste vriend. Al 15 jaar lang Maar niet beter, anders.
Heb je 't eerste jaar wel contact gehouden met hem?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:24 schreef Vandaag... het volgende:
Ik kon je moeder zijn, gek
Vrouwen vallen over 't algemeen op oudere mannen

[ Bericht 17% gewijzigd door Chev op 27-01-2009 16:26:48 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65459915
of jongere mannen, ligt eraan wat voor karakter ze hebben...

maar als je niet in ware liefde geloofd en dat bepaalde personen per periode belangrijk zijn dan gaan jullie of nooit trouwen of vaak trouwen en vaak scheidden

ik geloof wel in ware liefde, misschien dat ze al in mijn leven was en misschien dat ik haar nog ontmoeten. een ware liefde...dat weet ik niet, dat kan ik pas zeggen over 60 jaar
pi_65460536
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
of jongere mannen, ligt eraan wat voor karakter ze hebben...

maar als je niet in ware liefde geloofd en dat bepaalde personen per periode belangrijk zijn dan gaan jullie of nooit trouwen of vaak trouwen en vaak scheidden

ik geloof wel in ware liefde, misschien dat ze al in mijn leven was en misschien dat ik haar nog ontmoeten. een ware liefde...dat weet ik niet, dat kan ik pas zeggen over 60 jaar
En dan nog weet je het niet
Ware liefde.. als je 't ooit dacht te hebben en 't kwijt bent geraakt lijkt me het me verdome lastig om er in te geloven (tot je het weer beleeft schijnt zomaar te kunnen gebeuren ).
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65460791
mmm, we zullen zien, hoop uiteraard dat jullie gelijk krijgen

heb morgenmiddag trouwens mijn tentamen, mastervakje, 500 pagina's stof.

ik ga niks leren, ff de sheets doorbladeren. eens kijken of ik echt zo intelligent ben als ik denk
pi_65462030
@Vandaag: Wel gaaf dat jij zo eerlijk bent hier en alles durft te zeggen.
En inderdaad hoop ik in ieder geval at ze overeen tijdje terugkomt.
Echter acht ik die kans wel erg klein. Denk er wel constant aan.

Je hoopt inderdaad dat ze een of andere lompe gast tegenkomt of zo.
En dat ze dan gaat inzien dat het vroeger veel beter was, ach ja lekker moeilijk.
pi_65468276
ja "vandaag" is een leuke meid.
wel makkelijk als een vrouw een keer heel open is, gewoon haar gevoelens en beweegredenen en zelfanalyse geeft...

maakt het wel makkelijker.

begin mijn ex ook steeds beter te snappen...

toen ik nog met der had wou ze iedere keer mijn ouders zien.
vond ze gezellig want dan gingen we naar mijn huis waar dus echt een hele relaxte sfeer was.
mijn pa en ma waren donders gek met haar, werd altijd flink omhelst, altijd lekker eten en lekkers.
en ze waren ontzettend trots en blij met haar.
resulteerde ook wel in verwennerij waardoor ze soms zich ongemakkelijk voelde
weet nog goed dat een maand voor het overlijden van mijn moeder we gingen shoppen.
aangezien mijn moeder nooit een dochter heeft gehad en nooit tijd om te shoppen met een meisje kreeg ze behoorlijk dure kleding. stond ze opeens te huilen in de winkel omdat ze het zo raar vond dat ze dat zo kreeg (het is nu trouwens der lievelingsbroek).
ze werd beschouwd als een soort dochter en heel liefdevol behandeld (itt haar vorige schoonouders).

maar goed, mijn moeder kreeg dus een hersenbloeding op een ochtend en direct mijn vriendin gebeld die er eigenlijk de hele tijd bij was. mijn moeder heeft 36 uur zitten vechten tegen iets wat ze niet meer kon winnen en elk uur ging ze achteruit. al haar functies vielen dus langzaam uit. op het laatst ademde ze heel raar, gorgelend naar lucht terwijl ze vuurrood werd en haar ogen geen leven meer vertoonden.
dat heeft uren geduurd totdat het ademen onbeschrijflijk naar werd.
en toen overleed ze dus terwijl we daar met ons kleine gezinnetje, mijn vriendin en een vriendje van mijn broertje (ook een soort kind van mijn moeder) daar stonden.

ik heb er uiteraard veel met anderen over kunnen praten, ik kan er enigzins vrede mee hebben dat het lot zo is. alleen het beeld van de laatste momenten is erg naar. ik heb altijd gezegd dat ze er over moest praten, dan niet met mij dan met iemand anders. dat heeft ze nooit gedaan. ze heeft later zelfs gezegd dat ze het er moeilijk mee had. x aantal weken geleden kregen we het er toevallig over...wou ze er liever niet over praten omdat ze zich het herinnerde, voor de geest kon halen...

ons gezin, wat er van over is, kreeg ook een klap. de gezelligheid en geluk waren ook een beetje gestorven met mijn moeder. en mijn ex wou niet meer graag mee naar huis. ze is sindsdien ook nog maar 1 of 2 keer geweest.
mijn broertje ging dus de liefde zoeken bij allerlei meisjes waar mijn pa dus weer boos om werd.
ik stond tussen mijn broertje en pa in en werd helemaal gek.
de klap op de vuurpijl was dat we met 2e kerstdag thuis komen en mijn pa een brief van de belasting had gehad.
een naheffing...en dat was een bedrag waar je u tegen zei...mijn pa ging dus ff door het lint, niet een gezellige kerst dus...

gooi daar extreme studiestress bij, een vriendje die emotioneel word en het onvermogen om zoiets op een normale manier te verwerken of te praten.
dan stop je het weg en dan zoek je de gemakkelijkste uitweg om negatieve gevoelens te ontwijken.
door het uit te maken met mij heeft ze afstand genomen van dat alles.
weet niet exact hoe dat psychologisch heet maar er is een beschrijving voor...

ze gaat nu veel uit, spreekt volgensmij elke dag af en zoekt mijn inziens toenadering met zelfverzekerde jongens.

volgensmij snapt ze niet dat ik sterker uit deze ellende ben gekomen dan ik erin ben gegaan aangezien sinds mijn eerste bewustzijn ik een extreme angst heb om mijn ouders te verliezen.
in principe kan ik de hele wereld aan en heb afgerekend met mijn angsten alleen kan ze dat niet zien

maar goed, ik kan ook zoiets verzinnen om mezelf wijs te maken dat zij een probleem heeft waardoor het uit is
pi_65470477
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef cChev het volgende:

Die snap ik niet helemaal bedoel je eerst 3x een x met lieve woordjes en daarna de ommekeer ofzo?
Ik bedoelde: Eerst zelf de relatie beëindigen, en een ander blijken te hebben en dan gemeen tegen jou gaan doen omdat ze geen controle meer over de situatie had..
Daar was die van mij ook zo goed in, erg waardeloos vind ik dat. Zo inconsequent en alleen vanuit jezelf redeneren impliceert dat ze niet kan communiceren en dat er geen afspraken mee vallen te maken. Het is nu ruim 8 maanden geleden en ik kan er nog steeds pissig om worden. Tja..
pi_65470968
Het is meestal zo dat de persoon die zeg maar gedumpt is er veel sterker uitkomt.
Zelf hoop ik alleen maar sterker te worden van deze onwijs pijnlijke situatie.
pi_65471101
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jij impliceert dat andere relaties oppervlakkiger zijn.

En liefdes verdriet vertroebelt inderdaad je kijk op de werkelijkheid ja. Net zoals andere emoties dat doen.
Ik beweer dat iets wat veel voor me betekent heeft, niet zomaar voor mij voorbij is. Oh ja, met een smiley mocht je alles zeggen toch? Bij deze:
pi_65471256
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Het is meestal zo dat de persoon die zeg maar gedumpt is er veel sterker uitkomt.
Dat pleit niet voor mij.. Ik heb zelf de stekker eruit getrokken.. En ik lijk toch degene te zijn die het er het moeilijkst mee heeft.
pi_65472153
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat pleit niet voor mij.. Ik heb zelf de stekker eruit getrokken.. En ik lijk toch degene te zijn die het er het moeilijkst mee heeft.
Dus jij hebt het uitgemaakt begrijp ik dat goed?
Ik ben degene die de bons heeft gekregen en hier zoveel sterker uit te komen.
Zo sterk dat als ze eventueel mij ooit terug zou willen ik gewoon kan zeggen, dacht het niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:05:58 #239
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65472465
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:30 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ja "vandaag" is een leuke meid.
wel makkelijk als een vrouw een keer heel open is, gewoon haar gevoelens en beweegredenen en zelfanalyse geeft...

maakt het wel makkelijker.

begin mijn ex ook steeds beter te snappen...
Nou bedankt Fijn dat iemand nog wat aan mijn ellende heeft
quote:
>verhaal<
wat een verhaal tsou2009, ik kan me niet voorstellen wat een moeilijke tijd dat moet zijn geweest. In zulke omstandigheden is het denk ik ook vreselijk ingewikkeld om ook nog oog voor elkaar te hebben en elkaar op die manier te benaderen die de ander nodig heeft. Heel veel sterkte met het verlies van je moeder

En toen je verdriet had en kwetsbaar was, was je ook jezelf. Misschien niet het favoriete deel van jezelf maar je hoeft je na zoveel jaarniet meer te bewijzen t.o. haar. Als ze je echt kent dan had ze erop kunnen vertrouwen dat je sterke ik wel terug zou komen.
pi_65472981
mmmm, zeg net tegen haar dat ik ws uit haar leven ga verdwijnen, dat ik het contact in de nabije toekomst verbreek.

vind ze niet leuk.........
maar goed, zal wel een keer gebeuren.
pi_65474093
mmm, ze vind het echt heel kut. altijd haar angst geweest.
zij heeft haar belofte ook niet gehouden om samen oud te worden terwijl ik die nooit verbroken heb.

wel weird, ze wil vrienden blijven...wil me niet kwijt.
heb der gezegd dat ze maar bij der vriendinnen en huisgenoten een nieuw maatje moet zoeken.
zal leuk worden aangezien ik de enige ben waar ze echt prive dingen aan verteld ...

ach, heb haar ook gezegd dat ze me altijd kan bellen of ze nu geld nodig heeft, steun als er iets kuts gebeurd of een nier

gek, datzelfde zou ik ook nog doen voor mijn andere ex...
er zit toch niet iets goeds in mijn hersenen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:52:38 #242
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65474574
ga jij nou nog maar even die 500 pagina´s doorbladeren. Je liefdesperikelen lopen niet weg, je tentamen wel.
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:56:37 #243
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65481083
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Hmm, mijn ex, die 'gedumpt' is door mij dus, is nu alleen maar aan het feesten en heeft volgens mij nog niet één keer erover nagedacht wat er nu eigenlijk is gebeurd, terwijl ik een half jaar lang (of eigenlijk al langer, je maakt het niet zomaar uit tenslotte) me afvroeg wat er dan anders had gemoeten of gekund. Wát ik dan nog meer had kunnen doen om de liefde goed te houden. Niet dat dat hielp, en ook niet dat ik hem terug wil, maar ik ben vooral danig teleurgesteld in de basale echtheid en eerlijkheid die in liefde zou moeten bestaan. Ik zit hier in dit topic op zich niet helemaal op de goeie plek misschien.
Prrrrr
pi_65481351
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik bedoelde: Eerst zelf de relatie beëindigen, en een ander blijken te hebben en dan gemeen tegen jou gaan doen omdat ze geen controle meer over de situatie had..
Daar was die van mij ook zo goed in, erg waardeloos vind ik dat. Zo inconsequent en alleen vanuit jezelf redeneren impliceert dat ze niet kan communiceren en dat er geen afspraken mee vallen te maken. Het is nu ruim 8 maanden geleden en ik kan er nog steeds pissig om worden. Tja..
Ja ik ook, en toch denk je terug aan hoeveel je van zo'n persoon gehouden hebt en denkt van... shit zooi
Soms idealiseer ik de relatie en soms denk ik aan specefieke dingen waar ik soms zo'n hekel aan had, als ze weer 's geen rekening hield met me, die simpele kleine dingetjes zoals bijvoorbeeld niet het hele bed vol met kleding als ik naar bed ging, de hond in bed onder onze dekens, redelijkheid in emotie en financien, en dan denk ik weer zow ben blij dat ik daar niet meer midden in zit.

Toch vraag ik me af of de persoon die ik heb leren kennen, mijn ex, een grote leugen is geweest of dat ze ergens in de loop van 3 1/2 jaar ergen door veranderd is waardoor ze zich zo is gaan gedragen, en of dit d'r ware aard is

Mensen veranderen niet op de basis, de rest wel, van die basis heb ik een glimps mee gekregen en die zit wel goed, alles er om heen is echter een ongeorganiseerd drama van emoties.

Voornamelijk nieuwschierigheid over hoe het werkt, want dat zou ik nou wel 's willen weten hehe.
Ex van Vandaag zou ook wel onwijs geshrokken/verrast zijn geweest toen ze na een jaar weer op z'n stoep stond

Vanaag: heb je overigens in dat jaar nog wel contact met hem gehad?
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65483909
Gisteren vertelde iemand mij dat het helpt als je aan alle negatieve dingen gaat denken.
Maar op dit moment kan ik die nog niet echt bedenken.
Wel heb ik al met veel mensen over de situatie en het hele gebueren gepraat.
Dat praten voelt wel lekker maar soms krijg je zo'n terugslag.
pi_65484532
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Gisteren vertelde iemand mij dat het helpt als je aan alle negatieve dingen gaat denken.
Maar op dit moment kan ik die nog niet echt bedenken.
Wel heb ik al met veel mensen over de situatie en het hele gebueren gepraat.
Dat praten voelt wel lekker maar soms krijg je zo'n terugslag.
vind ik zo flauw...je bent x aantal maanden/jaar bij een persoon geweest en je bent er hardstikke gek op.
en dan het beeld van haar/hem neerhalen.

ach ja, mijn ex had wel minpuntjes of althans dingen die bij haar horen. ik wist dat ze die had maar ook daar ben ik verliefd op geworden.
kan niet echt bedenken waarom mijn ex een kutwijf moet zijn of dat de relatie kut was.

ik denk dat als ik nu hoor dat ze vreemd zou zijn gegaan dat ik dan nog niet kwaad zou kunnen worden....teleurgesteld.
pi_65485132
Ja ik kan ook geen negatieve dingen bedenken.
Ben nog steeds gek haar inderdaad.
Maar ik zal er toch over heen moeten komen.
En daar heb ik alles voor over.

Want het schiet gewoon niet op om je zo te voelen.
pi_65485430
Ik heb ook nooit slecht gepraat over mijn ex, wou er geen woord over horen!
Alleen toen ze me compleet de grond in getrapt had toen ben ik daar anders over gaan denken, waarom zij wel en ik niet?

Klinkt natuurlijk wat kinderachtig, maar zo ga je wel nadenken over wat je wel wil.
Natuurlijk ga je na een tijd van elkaars 'grillen' houden, maar sommige dingen accepteer je gewoon (en anderen juist weer helemaal niet).

Ga ook zeggen dat ik een hele mooie en speciale tijd heb gehad met haar, met ups en downs, en ze is echt niet gemakkelijk in omgang maar als je van elkaar houd dan wil je elkaar graag gelukkig zien.

Maar misschien zijn er vrouwen die dezelfde houding als ik hebben mbt tot een hele hoop dingen waar zij het niet met mij eens was (bijv. kinderen opvoeding, geld uitgeven ect)

Ofwel wel iets toegeven aan elkaar maar niet té veel, klinkt makkelijker dan het is
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65485744
Ja dat heb ik ook. Geen slecht woord over haar.
Maar nu het uit is en ik over d'r heen moet komen kan het helpen.

Ik wil haar natuurlijk niet de grond in trappen.
Maar een keer goed de waarheid vertellen en zeggen dat ik haar nooit meer wil spreken helpt wellicht.
Nu hebben we al helemaal geen contact meer, beter voor ons beiden.
Voor mij helemaal anders wordt ik helemaal gek.

Waarschijnlijk zie ik haar over een maand of twee.
Hoop dat ik me dan niet zo lamlendig en haar eens even goed de waarheid kan vertellen.
pi_65485888
ze heeft nu al met een ander gezoend, godver!!!

godver godver godver!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')