Leuk verhaal om te lezen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Florence geeft een 3tal vakken in het engels, de rest wordt in het Italiaans gegeven.. En ik weet dat ik wss pas rond het tweede semester de taal een beetje oppak. Maar ik ga ook meer voor de taal dan voor de studiepuntenDie haal ik wel bij die 3 engelse vakken
In Juli of augustus heb ik dan een maand een taalcursus in Siena
welke docente heb je ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Rechtsbescherming inmiddels ook terug en gehaald, maar het is nog steeds waar blijven die punten?, om bij de topictitel te blijven. Strafrecht is vandaag twee weken geleden en Recht & Maatschappij dinsdag al, ze lijken de beschikbare tijd helemaal of grotendeels te gaan gebruiken...
Gelukkig wel een leuke docente bij Verbintenissen B.
Waarom staat er in je profiel dan opleiding: rechten ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:33 schreef Cerubo het volgende:
Jongens een vraagje. Doe zelf geen rechten, maar weet iemand of er in een of andere wet iets geregeld is over bijvoorbeeld welke vakken verplicht zijn bij middelbare school. Heb het over religie in onderwijs, misschien staat daar iets over in bij een of andere wet
en dees: Tentamens vlak na nieuwjaarquote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef Cerubo het volgende:
Ik had hetzelfde tentamen en was na een uurtje weg
quote:vr 06 feb 2009 -- ARRE-3BURGPR-1-2008: Vertraging uitslag burgerlijk procesrecht
Wegens omstandigheden zal de uitslag van het tentamen niet op 9 februari, maar later bekend gemaakt worden. Onze excuses hiervoor
Lekker is dat. Bij sociaal recht kwamen ze ook al met dat verhaal. Ze zijn gewoon te laat begonnen met nakijken vermoed ik.quote:
Nee, ik begin pas komend studiejaar met Rechtenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee. Nog interessante tips dan?
Ik zou wel willen, maar ik heb er geen tijd voor, helaas, als deeltijder!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Florian_ het volgende:
Vraagje:
Zijn er hier mensen die keuzevakken naast hun studie rechten doen? Bijvoorbeeld op het gebied van filosofie, psychologie etc?
Doe je werk dat raakvlakken heeft met je studie? Of heb je na een andere studie & bijbehorend werk besloten dat je toch wilt doorstuderen en ben je vervolgens begonnen met rechten?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb er geen tijd voor, helaas, als deeltijder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |