Bij twijfel geen positie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef lammegiraf het volgende:
zit erg in dubio....longs gaan aanhouden tot na Obama of weg doen vandaag? lastig lastig...denk dat niemand hier echt iets zinnigs over kan zeggen maar het zijn lastige keuzes
quote:Handelstekort eurozone twee keer zo groot als verwacht
16-01-2009 11:46:17
(Dow Jones) - Het tekort op de handelsbalans van de eurozone is in november 2008 veel groter dan verwacht. Het tekort is uitgekomen op EUR7 miljard, tegen een overschot van 2,3 miljard euro dezelfde maand vorig jaar. Dat blijkt vrijdag uit cijfers van Eurostat, het Europees bureau voor de statistiek.
Door Dow Jones geraadpleegde economen voorzagen een tekort van 3,5 miljard euro.
Eurostat heeft verder de handelsbalans over oktober 2008 herzien naar een overschot van 0,5 miljard euro.
Beetje kortzichtig van je om voor Obama's aanstelling shorts te kopen. Das veel te vroeg. Je kan beter short gaan na de mogelijke Obama-rally. Maandag staat er sowieso weinig nieuws op de agenda, dus weinig reden voor de beurs om dan omlaag te gaan. Dinsdag kan wel spannender worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb net 100 shorts aangeschaft. Wel zo slim geweest om SS255 in plaats van SSS250 te nemen en inderdaad schoot de AEX toen nipt door de 250
Maar... Binck loopt te klooien en heeft wel transactiekosten in rekening gebracht! Aangezien ik twee keer 50 stuks heb gekocht, is dat al 20 euro. Hebben andere mensen hier ook mee te maken?
Ik heb ze al gemaild, dus we zullen zien.
Het is één van de vandaag geïntroduceerde sprinters, misschien ligt het daaraan.
Maandag is Wall Street zelfs gesloten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig van je om voor Obama's aanstelling shorts te kopen. Das veel te vroeg. Je kan beter short gaan na de mogelijke Obama-rally. Maandag staat er sowieso weinig nieuws op de agenda, dus weinig reden voor de beurs om dan omlaag te gaan. Dinsdag kan wel spannender worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |