Dan loop je risico.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar goed je kunt 'gewoon' turbo's/sprinters/speeders long kopen op olie natuurlijk
Volgens mij gaat het artikel over verdienen aan speculanten die 'mijn' constructie in de praktijk uitvoeren. Die hebben opslag nodig (tankers e.d.). Door het grote prijsverschil tussen de futures is er voor arbitrage spelletjes opeens meer vraag naar dit soort opslag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Je post zat er tussen SeLangik bedoelde in het algemeen: als particulier profiteren van een stijgende olieprijs.
Maar wellicht gaat het artikel dat ie gelezen heeft idd over verdienen aan het verschil in de waarde van de futures. Dat zou ook verklaren waarom het beleggen in fondsen die de olieprijs 1:1 volgen geen zin heeft.
Gewoon een turbo pakken, of een olie ETF.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef M.Melandri het volgende:
Heb jij nog suggesties voor oliefondsen Selang?
Ja dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het artikel over verdienen aan speculanten die 'mijn' constructie in de praktijk uitvoeren. Die hebben opslag nodig (tankers e.d.). Door het grote prijsverschil tussen de futures is er voor arbitrage spelletjes opeens meer vraag naar dit soort opslag.
Welnee half procentje eraf bij openingquote:Op donderdag 15 januari 2009 07:47 schreef edwinh het volgende:
goeie dag, nikkei onder de 8. -5% wordt weer een slechte dag vandaag maar denk toch minder slecht als gisteren. ik hou mijn longs nog effe vast
Heb je echt longs?quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:47 schreef edwinh het volgende:
goeie dag, nikkei onder de 8. -5% wordt weer een slechte dag vandaag maar denk toch minder slecht als gisteren. ik hou mijn longs nog effe vast
Klopt, het artikel ging er dan ook over dat tankers opeens populair zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij gaat het artikel over verdienen aan speculanten die 'mijn' constructie in de praktijk uitvoeren. Die hebben opslag nodig (tankers e.d.). Door het grote prijsverschil tussen de futures is er voor arbitrage spelletjes opeens meer vraag naar dit soort opslag.
Ik denk dat die renteverlaging gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef LXIV het volgende:
Vooralsnog blijven we liggen. Renteverlaginkje er overheen en we kunnen weer plussen.
Ok daar heb je me, ik heb nauwelijks opgeletquote:
in de minquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |