Ik zie alleen de ECB morgen als licht punten ik sla een dag over denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb de neiging wel, maarja...
quote:In het uiterste geval zou de index nog terug kunnen naar de onderkant van het stijgende trendkanaal op 247.
die man met die kale kop en die lange snor, eind 2008: begin 2009 is alles goed alles gaat omhoog tot half februari.......ohhh.....quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Lemans24 het volgende:
Een analist op beursplaza vanochtend:
[..]
Daar zijn we ook al doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Lemans24 het volgende:
Een analist op beursplaza vanochtend:
[..]
Ik snap ook niet waarom de beurs zo terugkijkt eigenlijk. Liep de beurs niet een half jaar voorop?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Best bizar, alsof die retailcijfers uit de VS een verrassing zijn. Het was toch allang bekend dat de verkopen daar tegen zouden gaan vallen?
Echt geen idee. Voor shorts is het te laat, omdat we al tamelijk oversold zijn op korte termijn. Maar de daling kan best nog even doorzetten met een aantal procent. Long gaan zou ik echter ook niet aangaan ivm de bedrijfscijfers. Als we verder wegzakken de komende dagen dan wordt het misschien interessant om long te gaan ivm Obama's aanstelling.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef edwinh het volgende:
Goed, misschien dan toch nog een paar shorts voor morgen, wat tip pberends?
ja, misschien is het toch even verstandiger om de kat uit de boom te kijken. Er is geen pijl op te trekken natuurlijk ook niet op een eventuele obama rallyquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt geen idee. Voor shorts is het te laat, omdat we al tamelijk oversold zijn op korte termijn. Maar de daling kan best nog even doorzetten met een aantal procent. Long gaan zou ik echter ook niet aangaan ivm de bedrijfscijfers. Als we verder wegzakken de komende dagen dan wordt het misschien interessant om long te gaan ivm Obama's aanstelling.
Je weet inmiddels toch wel hoe opties werken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef pberends het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat een AEX put 260 is?
Niet doen. Gratis tip. Als er ergens koersmanipulatie is...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:18 schreef M.Melandri het volgende:
Je kan nog et beste Anonov PLC kopen volgens mij, gaat telkens van 0,18 naar 0,19 en weer terug
Die koop ik ook weer terug (de geschreven calls) maar daar mag ook wat tijdwaarde uit. En ik zit nog 50% long met mijn geschreven puts.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
BAM kun je nu ook weer goedkoop krijgen whehehe.
check het fortis volumequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef M.Melandri het volgende:
wtf wat een kopers bij ING nabeurs
Klopt je komt er ook nooit tussen veel te grote bied en laatquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef slap het volgende:
[..]
Niet doen. Gratis tip. Als er ergens koersmanipulatie is...
Let maar op, volgende week ong. schommelt ie tussen 0,17 en 0,18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |