Geen idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leg dan maar uit hoe jij die brightness krijgt
Vet! Echt tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:46 schreef Wisheh het volgende:
Morgen me offerte binnen om me server te co-locaten...hoop dat redelijk bedrag is, staat me server in een datacentrum..geen lag en kan ik zelf ook weer downloaden tijdens de avond
ik vraag wel van iedereen een euro entree op de server dan hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lag net
Met insta win ik van raptorix maar ikw eet zeer zeker dat hij mijn aars whooped met een 1 vs 1 deck16 NW
Tof dat je dit doet Wisheh!
Ja vind het wel eens tijd worden daarvoor. Maar dan moet je prijs ook goed zijn hoor anders moet ik wat anders vinden. Maar als het door gaat dan ga ik ook op zoek naar clans die ook een private clan server willen voor weinig per maand. Voor hun veel goedkoper dan normaal en voor mij nog beetje kosten dekkend...iedereen blijquote:
Ja das geen probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
kunnen we dan wel de levels gewoon van de server downloaden?
sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die inde OP misschien? Hij staat er niet voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |