Slechter dan nu kan toch niet. Gewoon kijken hoe lang van Hanegem het voldhoudt en dan Been proberen te contracteren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Staanplaats het volgende:
Willem van Hanegem is puur korte termijn visie. Daar bouw je niks mee op voor de lange termijn.
Een berg dertigers plus Willem, wat heb je dan nog over over 3 jaar?
Hoewel ik het Willem absoluut gun om Feijenoord uit het slop te trekken, maar ik heb mn vraagtekens erbij.
De hele selectie ziet het helemaal niet zitten in de man. Het is gewoon hartstikke logisch om hem te ontslaan. Het is jammer dat het zo laat moet en de redenen zijn ook jammer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef SCH het volgende:
Het dapperste zou zijn om een stuk of 6 spelers te schorsen, Verbeek te behouden en gewoon met een jonge selectie over de velden te draven. Dan maar de boot in gaan, dat doen ze nu toch ook a.l.
Verbeek op dit moment ontslaan is het soort wanbeleid dat je zelden nog aantreft.
Ik geloof er niks van dat de jonkies het niet met hem zien zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De hele selectie ziet het helemaal niet zitten in de man. Het is gewoon hartstikke logisch om hem te ontslaan. Het is jammer dat het zo laat moet en de redenen zijn ook jammer.
Klopt, die komt enkel binnen vanwege sentimentele gevoelens, maar krijgt het met deze spelersgroep ook niet voor elkaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Van Hanegem halen is nog dommer dan Verbeek ontslaan.
quote:Feyenoord verbreekt samenwerking met Verbeek
Gertjan Verbeek is niet langer meer de trainer van Feyenoord. De 46-jarige oefenmeester is woensdag door de Rotterdamse clubleiding ontslagen.
Verbeek is slachtoffer geworden van de slechte resultaten van Feyenoord. De ploeg bezet halverwege het seizoen de twaalfde plaats in de Eredivisie en slaagde er niet in te overwinteren in het UEFA Cup-toernooi. Dat die beroerde prestaties gestalte kregen in het jaar (2008) dat de club zijn honderdjarig bestaan vierde, maakt de sportieve crisis nóg schrijnender.
Bovendien genoot Verbeek steeds minder steun vanuit de spelersgroep. Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens het mislukte trainingskamp van de Rotterdammers in het Turkse Belek. Binnen de selectie werden achter de rug van de Verbeek om geintjes gemaakt over diens positie en over zijn bijdrage aan tactische trainingen.
Wil jij de spelersgroep hun zin geven ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slechter dan nu kan toch niet. Gewoon kijken hoe lang van Hanegem het voldhoudt en dan Been proberen te contracteren.
Mwah, hij kan er wel een Fritz Korbach-effect uithalen. Voor om het seizoen af te maken, zou hij mijn zegen hebben en daarna moeten we ons richten op Mario Been.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Van Hanegem halen is nog dommer dan Verbeek ontslaan.
Bij die ene peiling/stemming waren vier mensen voor Verbeek. Dat zegt toch wel genoeg? Gewoon logisch om hem weg te sturen, jammer dat de spelersgroep hun zin krijgt. Zou ze liever allemaal de Maas indonderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat de jonkies het niet met hem zien zitten.
Het is ook niet logisch trouwens.
Ach, als ie komt wordt er in ieder geval weer veel gelachen tijdens trainingen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef Catullus het volgende:
[..]
Mwah, hij kan er wel een Fritz Korbach-effect uithalen. Voor om het seizoen af te maken, zou hij mijn zegen hebben en daarna moeten we ons richten op Mario Been.
een vlieg en een knikkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef roepdeman het volgende:
Wat een kutspelers. Als Verbeek het fucking 2e elftal op het veld had gezet kreeg hij vast nog meer gedaan, maar nu moest hij het doen met spelers die voor hem gekocht waren en niet spelers waar hij zelf voor had gekozen.
Hoeveel zit er nu nog in kas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |