Willem, nee dat is echt de oplossing ja... pffff!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Spelersgroep wil Willem, ja hoeven ze lekker niet te trainen met regen
Gezichtsverlies?! Wie maakt zich gvd nou druk dat Jacobs, Bosz en Gudde gezichtsverlies lijden?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Radio Rijnmond meldt zojuist dat Mario Been 'nee' heeft gezegd tegen Feyenoord. De coach van NEC liet eerder op de dag weten in het AD nog niet te zijn benaderd. Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
Volgens Rijnmond heeft de spelersgroep aangegeven Van Hanegem als coach te willen. De oud-Feyenoorder liet gisteren nog weten nog niet te stoppen met zijn werkzaamheden als trainer. Na zijn ontslag bij FC Utrecht kwam hij daarmee voor het eerst weer in de media.
Feyenoord heeft het ontslagbericht nog altijd niet bevestigd. Volgens Rijnmond wil de leiding dat Verbeek zelf opstapt, zodat het bestuur geen gezichtsverlies lijdt. Verbeek krijgt wel één jaarsalaris mee.
Is ook niet zo moeilijk hequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn er eigenlijk nog kaarten voor Heerenveen voor de beker? Lijkt me een goede sfeer.
Die reacties op Rijnmond zijn allemaal pro Verbeek.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Staanplaats het volgende:
Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
quote:Massaal steun voor Verbeek op internet
ROTTERDAM - Het vertrek van trainer Gertjan Verbeek bij Feyenoord is bij het fanatieke legioen slecht gevallen. Op de websites van onder meer RTV Rijnmond, AD, Sportwereld en De Telegraaf spreken de fans er woensdag schande van. Volgens hen kan Verbeek blijven, maar moeten technisch directeur Peter Bosz en de oudere spelers die moeite hebben met de aanpak van de trainer, heel snel ,,oppleuren''.
,,Volgevreten miljonairs schaam jezelf, prestatie nul. Ik walg dat deze spelers zich Feyenoorder noemen'', aldus een Rotterdammer op de site van RTV Rijnmond.
,,Nog nooit zo'n zooitje meegemaakt bij mijn club. Gooi die grote jongens er lekker uit, zoals Hofland, Makaay, Lucius etc, want die zijn hier verantwoordelijk voor. Ik vond Verbeek een prima trainer!. En hoe lang mag die Bosz eigenlijk blijven zitten'', stelde een supporter op de site van Sportwereld.
,,Jammer Gertjan, ik had het je zo gegund, maar in m'n achterhoofd wist ik dat dit niet eenvoudig zou zijn. Jij bent NIET mislukt, Feyenoord is mislukt'', meldt een criticus op de site van De Telegraaf.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Radio Rijnmond meldt zojuist dat Mario Been 'nee' heeft gezegd tegen Feyenoord. De coach van NEC liet eerder op de dag weten in het AD nog niet te zijn benaderd. Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
Volgens Rijnmond heeft de spelersgroep aangegeven Van Hanegem als coach te willen. De oud-Feyenoorder liet gisteren nog weten nog niet te stoppen met zijn werkzaamheden als trainer. Na zijn ontslag bij FC Utrecht kwam hij daarmee voor het eerst weer in de media.
Feyenoord heeft het ontslagbericht nog altijd niet bevestigd. Volgens Rijnmond wil de leiding dat Verbeek zelf opstapt, zodat het bestuur geen gezichtsverlies lijdt. Verbeek krijgt wel één jaarsalaris mee.
Totdat bleek dat nagenoeg de hele selecite te lui was om van hun reet af te komen, stelletje bloedhonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen had je er anders toch nog wel genoeg vertrouwen in.
Ga gewoon alvast naar het maas gebouw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Persconferentie nog ergens live te volgen? En hoe laat?
Moet morgen herkansing van een project inleveren. Wilde er vanmiddag al mee beginnen maar door dit gebeuren heb ik er nog niks aan gedaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ga gewoon alvast naar het maas gebouw.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef steencontainer het volgende:
bosz moet uit het reuzenrad
hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Is deze deskundige al geraadpleegd?²
Ik ben ook erg benieuwd naar zijn genuanceerde opinie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Is deze deskundige al geraadpleegd?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |