abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65040521
Ik word gewoon een guerilla vrijheidsstrijder, beetje overheidsgebouwen opblazen en dergelijke.
pi_65040642
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word gewoon een guerilla vrijheidsstrijder, beetje overheidsgebouwen opblazen en dergelijke.
Je kunt er grapjes over maken, maar dit is wel een kweekbron voor agressie. Zo werk je terrorisme juist alleen maar in de hand. Men gaat zich alleen maar meer verzetten tegen 'het systeem'.
pi_65040707
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Nee het volgende:

[..]

Je kunt er grapjes over maken, maar dit is wel een kweekbron voor agressie. Zo werk je terrorisme eigenlijk alleen maar in de hand. Men gaat zich alleen maar meer verzetten tegen 'het systeem'.
Het was dan ook geen grapje, ik word hier oprecht agressief van.
pi_65040800
quote:

[..]

Je kunt er grapjes over maken, maar dit is wel een kweekbron voor agressie. Zo werk je terrorisme juist alleen maar in de hand. Men gaat zich alleen maar meer verzetten tegen 'het systeem'.
Wat probeer je hier te zeggen?
Dat "het systeem" goed is, en dat de user die je zojuist quotte dit systeem júist moet prijzen?
pi_65040815
Ik ben echt benieuwd wanneer nederlanders echt hard in opstand komen tegen de regering. Door dit soort achterlijke dingen in te gaan voeren duurd dat denk ik niet zo heel lang meer.

Ach, misschien kunnen ze het toch niet meer betalen door de krediet crisis. Laten we die crisis dan nog maar even door zetten.
pi_65040893
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_65041147
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het was dan ook geen grapje, ik word hier oprecht agressief van.
Hier nog één .

Je voelt "het systeem" steeds meer over je schouder heen kijken. De vrijheid die we nu hebben moeten we bewaken... heel langzaam krijgt de overheid steeds meer invloed op ons en als hun in de toekomst iets niet zint dan hoeven ze maar op 1 knop te drukken en wordt je volledit buitenspel gezet.

En nogmaals wat anno 2009 volstrekt normaal is kan in 2019 je "doodvonnis" betekenen als het door gaat.

Ik ben een vrije burger die op een nette manier zijn centen verdient maar hier word ik echt heel erg opstinaat van.
pi_65041548
Ter illustatie wat er vanaf 2001 al is ingevoerd

What's next....
pi_65041818
gewoon dit aandoen als je gaat uit stelen / moorden / etc.

En het staat nog modieus ook.

Dus....wat een vingerafdruk uithaalt in een paspoort.....het kan zo teniet worden gedaan.
pi_65041983
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:16 schreef voetballeh het volgende:
gewoon dit aandoen als je gaat uit stelen / moorden / etc.

[ afbeelding ]

En het staat nog modieus ook.

Dus....wat een vingerafdruk uithaalt in een paspoort.....het kan zo teniet worden gedaan.
Daar zal men over 2 jaar ook toevallig achter komen met als gevolg dat we DNA mogen afstaan
pi_65043486
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef mstx het volgende:
Eindelijk, dé oplossing tegen toerrorisme!
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_65045164
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Adelante het volgende:
Mijn paspoort is verlopen, snel even een nieuwe aanvragen voor deze onzin zijn intrede doet.
Hier ook.. en dan maar hopen dat ze het binnen vijf jaar weer afschaffen..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65045269
Ik heb tijdens afsteken van vuurwerk 9,5 vingers verloren.. alleen nog een halve middelvinger over.. hoe gaat dat dan met mij en dat nieuwe paspoort?
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65045502
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef trifko het volgende:
Ik heb tijdens afsteken van vuurwerk 9,5 vingers verloren.. alleen nog een halve middelvinger over.. hoe gaat dat dan met mij en dat nieuwe paspoort?
De teentjes natuurlijk
pi_65045777
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef katerwater het volgende:

[..]

De teentjes natuurlijk
die zijn geamputeerd.. afgevroren tijdens het bergbeklimmen..
pi_65046360
quote:

[..]

Ja. Mensen die massaal chaos gaan veroorzaken, dat wil "het systeem" ook.
Zo krijgen ze alleen maar redenen voor meer vrijheidsbeperkende maatregelen.

Maar gelukkig, hebben wij google, zodat ongerichte random acties overbodig zijn en het "probleem" bij de bron aangepakt kan worden.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:37:32 #67
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_65048320
De motivatie achter deze maatregel is op zijn zachts gezegd dubieus te noemen. De volkskrant van vandaag:
quote:
De nieuwe regels maken een einde aan de mogelijkheid dat kinderen worden bijgeschreven in het paspoort van hun ouders. CDA-Europarlementariër Esther de Lange kan daarmee instemmen, omdat veiliger paspoorten zorgen voor een betere bescherming tegen kinderontvoering en kinderhandel.
Oke, het is dus allemaal goed bedoeld. De kinderen moeten beschermd worden. Alle kinderen? Neen:
quote:
De vingerafdrukken zijn verplicht voor kinderen vanaf twaalf jaar. In de oorspronkelijke plannen was sprake van een minimumleeftijd van zes jaar, maar dat vond het Europarlement te ver gaan en ook nergens voor nodig.
?!?!?!? Iemand die dit kan uitleggen?
pi_65048458
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Terecht het volgende:
De motivatie achter deze maatregel is op zijn zachts gezegd dubieus te noemen. De volkskrant van vandaag:
[..]

Oke, het is dus allemaal goed bedoeld. De kinderen moeten beschermd worden. Alle kinderen? Neen:
[..]

?!?!?!? Iemand die dit kan uitleggen?
Je vergeet dat de politiek niet alleen het "terrorisme" stokpaardje graag gebruikt, maar ook graag alles doet ter bescherming van "de kinderen".

Dat het allemaal niet echt klopt zoals in jou voorbeeld, ach tja, je moet gewoon niet zo zeiken, het is goed bedoeld.
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:03:58 #69
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65049674
Vergeef mij Fok, want ik heb gezondigd... Ik kon het niet laten en heb een mailtje gestuurd naar alle fractievoorzitters en Binnenlandse zaken.

Hier is 'tie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of ik überhaupt een antwoord krijg
pi_65050056
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:03 schreef Ludootje het volgende:
Vergeef mij Fok, want ik heb gezondigd... Ik kon het niet laten en heb een mailtje gestuurd naar alle fractievoorzitters en Binnenlandse zaken.

Hier is 'tie:

-knip-

Mooie mail, ben ook benieuwd naar het antwoord
Alleen mag ik hopen dat je niet daadwerkelijk hebt afgesloten met "Ludootje"
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:14:44 #71
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65050226
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mooie mail, ben ook benieuwd naar het antwoord
Alleen mag ik hopen dat je niet daadwerkelijk hebt afgesloten met "Ludootje"
Neen, heb hier maar even mijn nick gebruikt
pi_65052596
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Neen, heb hier maar even mijn nick gebruikt
Waarom heb je dat mailjte in een spoiler gezet, denk je dat big brother het zo niet vind.

Leuk mailtje, ben benieuwd of er een zinnig antwoord op komt.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:11:06 #73
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65052871
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom heb je dat mailjte in een spoiler gezet, denk je dat big brother het zo niet vind.

Leuk mailtje, ben benieuwd of er een zinnig antwoord op komt.
Ik dacht anders wordt het zo'n super lange post, dat vinden mensen irritant
pi_65053017
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:03 schreef Ludootje het volgende:

Hier is 'tie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puike mail, ben ook benieuwd naar het antwoord.
Eens zien of ze directe antwoorden geven en zonder te verwijzen naar een Europese afdeling voor verantwoording.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:29:07 #75
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65053617
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Puike mail, ben ook benieuwd naar het antwoord.
Eens zien of ze directe antwoorden geven en zonder te verwijzen naar een Europese afdeling voor verantwoording.
Zodra ik een antwoord heb, zal ik een topicje openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')