Je kunt er grapjes over maken, maar dit is wel een kweekbron voor agressie. Zo werk je terrorisme juist alleen maar in de hand. Men gaat zich alleen maar meer verzetten tegen 'het systeem'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word gewoon een guerilla vrijheidsstrijder, beetje overheidsgebouwen opblazen en dergelijke.
Het was dan ook geen grapje, ik word hier oprecht agressief van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Nee het volgende:
[..]
Je kunt er grapjes over maken, maar dit is wel een kweekbron voor agressie. Zo werk je terrorisme eigenlijk alleen maar in de hand. Men gaat zich alleen maar meer verzetten tegen 'het systeem'.
Wat probeer je hier te zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Nee het volgende:
[..]
Je kunt er grapjes over maken, maar dit is wel een kweekbron voor agressie. Zo werk je terrorisme juist alleen maar in de hand. Men gaat zich alleen maar meer verzetten tegen 'het systeem'.
Hier nog éénquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grapje, ik word hier oprecht agressief van.
Daar zal men over 2 jaar ook toevallig achter komen met als gevolg dat we DNA mogen afstaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:16 schreef voetballeh het volgende:
gewoon dit aandoen als je gaat uit stelen / moorden / etc.
[ afbeelding ]
En het staat nog modieus ook.
Dus....wat een vingerafdruk uithaalt in een paspoort.....het kan zo teniet worden gedaan.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef mstx het volgende:
Eindelijk, dé oplossing tegen toerrorisme!
Hier ook.. en dan maar hopen dat ze het binnen vijf jaar weer afschaffen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Adelante het volgende:
Mijn paspoort is verlopen, snel even een nieuwe aanvragen voor deze onzin zijn intrede doet.
De teentjes natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef trifko het volgende:
Ik heb tijdens afsteken van vuurwerk 9,5 vingers verloren.. alleen nog een halve middelvinger over.. hoe gaat dat dan met mij en dat nieuwe paspoort?
die zijn geamputeerd.. afgevroren tijdens het bergbeklimmen..quote:
Ja. Mensen die massaal chaos gaan veroorzaken, dat wil "het systeem" ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Nee het volgende:
[..]
Je kunt er grapjes over maken, maar dit is wel een kweekbron voor agressie. Zo werk je terrorisme juist alleen maar in de hand. Men gaat zich alleen maar meer verzetten tegen 'het systeem'.
Oke, het is dus allemaal goed bedoeld. De kinderen moeten beschermd worden. Alle kinderen? Neen:quote:De nieuwe regels maken een einde aan de mogelijkheid dat kinderen worden bijgeschreven in het paspoort van hun ouders. CDA-Europarlementariër Esther de Lange kan daarmee instemmen, omdat veiliger paspoorten zorgen voor een betere bescherming tegen kinderontvoering en kinderhandel.
?!?!?!? Iemand die dit kan uitleggen?quote:De vingerafdrukken zijn verplicht voor kinderen vanaf twaalf jaar. In de oorspronkelijke plannen was sprake van een minimumleeftijd van zes jaar, maar dat vond het Europarlement te ver gaan en ook nergens voor nodig.
Je vergeet dat de politiek niet alleen het "terrorisme" stokpaardje graag gebruikt, maar ook graag alles doet ter bescherming van "de kinderen".quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Terecht het volgende:
De motivatie achter deze maatregel is op zijn zachts gezegd dubieus te noemen. De volkskrant van vandaag:
[..]
Oke, het is dus allemaal goed bedoeld. De kinderen moeten beschermd worden. Alle kinderen? Neen:
[..]
?!?!?!? Iemand die dit kan uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd of ik überhaupt een antwoord krijg![]()
Mooie mail, ben ook benieuwd naar het antwoordquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:03 schreef Ludootje het volgende:
Vergeef mij Fok, want ik heb gezondigd... Ik kon het niet laten en heb een mailtje gestuurd naar alle fractievoorzitters en Binnenlandse zaken.
Hier is 'tie:
-knip-
Ik ben benieuwd of ik überhaupt een antwoord krijg
Neen, heb hier maar even mijn nick gebruiktquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mooie mail, ben ook benieuwd naar het antwoord
Alleen mag ik hopen dat je niet daadwerkelijk hebt afgesloten met "Ludootje"
Waarom heb je dat mailjte in een spoiler gezet, denk je dat big brother het zo niet vind.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Neen, heb hier maar even mijn nick gebruikt
Ik dacht anders wordt het zo'n super lange post, dat vinden mensen irritantquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat mailjte in een spoiler gezet, denk je dat big brother het zo niet vind.![]()
Leuk mailtje, ben benieuwd of er een zinnig antwoord op komt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:03 schreef Ludootje het volgende:
Vergeef mij Fok, want ik heb gezondigd... Ik kon het niet laten en heb een mailtje gestuurd naar alle fractievoorzitters en Binnenlandse zaken.
Hier is 'tie:Puike mail, ben ook benieuwd naar het antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd of ik überhaupt een antwoord krijg
Eens zien of ze directe antwoorden geven en zonder te verwijzen naar een Europese afdeling voor verantwoording.
Zodra ik een antwoord heb, zal ik een topicje openenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Puike mail, ben ook benieuwd naar het antwoord.
Eens zien of ze directe antwoorden geven en zonder te verwijzen naar een Europese afdeling voor verantwoording.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |