Als ik zo om me heen kijk, klopt daar geen snars van.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het heeft de afgelopen jaren al regelmatig in de kranten gestaan.
Alleen interesseert het kennelijk niemand.
Nou.....eerlijk gezegd ben ik het nog niet vaak tegengekomen. Ook ben ik geen overheidscampagne tegengekomen (en dat is niet voor niets, gok ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waaromquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:58 schreef Five_Horizons het volgende:
In de Kijk (I know) een heel artikel over identificatie via vingerafdrukken en DNA en hoeveel fouten daarmee gemaakt kunnen worden, trouwens.
dat het groots wordt uitgemeten. Je moet wel echt zelf op onderzoek uit om het te lezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ja pcies. nogsteeds illusies over 9/11 inside job wel of niet mensen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef mstx het volgende:
Eindelijk, dé oplossing tegen terrorisme!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom?
Niks mis met dat blad, dat blijkt wel uit het feit dat ze te integriteit van die systemen aan de kaak hebben gesteld.
Mag ik zelf bepalen waar dequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:55 schreef superworm het volgende:
[..]omdat in een wereld waar middelmatigheid de klok slaat, wordt neergekeken op intelligentie of wetenschappelijke objectiviteit of kennisoverdracht of wereldlijke interesse.
hoe dan ? als er dus met jouw gekloonde ID een moord wordt gepleegd of juwelierszaak beroofd. How much voor je verzekering !?! Je staat nergens. Bewijst het maar?!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:55 schreef RechtseRukker het volgende:
ach , je kan je toch voor ID diefstal verzekeren
Ik ben bang dat je dan gewoon terug mag komen als je vingers weer geheeld zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:24 schreef fs180 het volgende:
Uitgestelt tot september dus?!
Wie heeft leuke technieken om je afdrukken te verkloten? Scheermesje, vettige substantie, secondenlijnm, latex,...?
Minimaal uiteraard, heb namelijk zelf ervaring met aflezen van de afdrukken, en een kleine beweging zal wel op gecontroleerd worden, dus overnieuw, maar een aantal onverklaarbare lijnen vallen pas op wanneer je ze gaat verwerken (in een database dus). Lijkt mij sterk dat je hiervoor terug zou moeten komen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan gewoon terug mag komen als je vingers weer geheeld zijn.
(oh, een net gedoofd gaspitje doet de truc)
NEIN!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:05 schreef Phuturistixxx het volgende:
Is er een referendum mogelijk over deze procedure?
je snapt hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |