Goedzo, ik moet komende week even mijn paspoort vernieuwen. Voor mij voorlopig even uitstel van executie dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Jep. De ambtenaren gaan ook op vakantie, en zouden het dan te druk krijgen. Het is tot 21 september uitgesteld door het ministerie.
Ondertussen heeft de Senaat het wetsvoorstel goedgekeurd. 11 juni was dat geloof ik.
Welke landen? De VS?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef Blik het volgende:
hmm, dus dan loop je alsnog een risico dat je uit sommige landen geweerd kan worden omdat je geen vingerafdrukken in je paspoort hebt staan.
Op dit moment nog geen land natuurlijk, echter kan ik het me best voorstellen dat er landen gaan zijn die dat verplicht gaan stellen. En de US heeft natuurlijk scheit aan die termijn van 5 jaar. Daarom wil ik zo'n paspoort met vingerafdrukken, omdat ik de komende jaren ieder jaar wel naar de VS ga vliegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef waht het volgende:
[..]
Welke landen? De VS?
Lijkt me niet echt handig als zij mensen gaan weigeren die geen vingerafdrukken in paspoort hebben voordat er vijf jaren zijn verstreken na invoering.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:02 schreef Salvad0R het volgende:
ik zal ze nooit afstaan, ongeacht de consequenties.
dan maar zwerver. 1000x liever zwerver dan kankerslaaf.
Op zo'n moment is het terecht natuurlijk, want dan ben je verdacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef Blik het volgende:
[..]
totdat je wordt opgepakt wegens slapen op een openbare plaats en je ook je vingerafdrukken moet afgeven
Alsof ik dan in NL blijf.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef Blik het volgende:
[..]
totdat je wordt opgepakt wegens slapen op een openbare plaats en je ook je vingerafdrukken moet afgeven
Ga je dat ook vragen aan de douanebeambte in Amerika of Japan als je binnenkomt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op zo'n moment is het terecht natuurlijk, want dan ben je verdacht.
Ik wil graag weten waarvan ik verdacht wordt, voor ik mijn vingerafdrukken afgeef aan een ambtenaar.
Nope, kwestie van niet naar die landen gaan tot ik mijn vingerafdrukken niet meer hoef af te geven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Ga je dat ook vragen aan de douanebeambte in Amerika of Japan als je binnenkomt?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En: http://www.depers.nl/binn(...)pel-te-kopieren.html
quote:Het nieuwe paspoort is meer iets voor een politiestaat, zegt hoogleraar computerbeveiliging Bert Jacobs in het programma.
Afgelopen zaterdag was d'r in het NRC nog zo'n hoogleraar die verklaarde dat het vingerafdrukken-paspoort op dit moment geen goed idee is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
En: http://www.depers.nl/binn(...)pel-te-kopieren.html
Het heeft de afgelopen jaren al regelmatig in de kranten gestaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:38 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik me dan afvraag waarom komen de kranten/TVprogs er nu mee dat het in wezen eigenlijk te laat is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |