Heb je wat meer info van dat programma ApptoDate?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb vandaag AppToDate op mijn HD geinstalleerd en HD Tweak.. (Nederlandse doet het niet vanwege een typefout in een xml-bestandje die ik zou gauw niet kon aanpassen dus heb de engelse maar geinstalleerd voor het gemak)
HD Tweak kan nog net wat dingetjes Advanced configuration kan en andersom.. Dus dat is een mooie aanvulling.
ApptoDate is handig voor het up-to-date houden van verschillende tooltjes die je op je HD geinstalleerd kan hebben. ook erg handig!
Veel meer info is er niet over. Het is een prgrammatje die van een aantal van de programma's die ik heb geinstalleerd kan controleren of ik de laatste versie heb geinstalleerd en zo niet dan download hij de nieuwste versie en kan ik die meteen installeren..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je wat meer info van dat programma ApptoDate?
En binnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat hij verzonden was, dus ik hoop hem morgen binnen te krijgen
Dan flikt hij dat bij de volgende aflevering dus ook als je hem nog gaat belonen ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En binnenAlleen leuk dat de pakketbezorg allochtoon geen wisselgeld bij zich had
Nu maar noodgedwongen 2 euro fooi gegeven...
Ja, maar wat moet ik dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dan flikt hij dat bij de volgende aflevering dus ook als je hem nog gaat belonen ook![]()
Vorige keer toen ik een koerier aan de deur had die geen wisselgeld had heb ik minder betaald dan het totaal bedrag ipv meer(was maar 40 cent ofzo, maar het was niet mijn schuld dat hij geen wisselgeld had..)
Ik bedoelde het eigenlijk ook totaal niet serieusquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik dan?Niet betalen kan niet, en ik had verder alleen maar 20-cent munten in mn portemonnee
Die 2 euro boeit me nou ook weer niet zoveel...
Hoewel ik toch zou verwachten dat een pakketbezorger (met als bijvoorbeeld pizzakoeriers) een beetje kleingeld bij zich heeft, of dat anders expliciet op de site staat dat je gepast moet betalen
Mja, ik had een net-aan Nederlands sprekende gast, dus ik daar viel moeilijk mee te onderhandelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk ook totaal niet serieus
Maar de koerier die ik aan de deur had loste het mooi op vond ik.. Door me minder te laten betalen
Vind idd ook dat je van een koeriertje mag verwachten dat ze wisselgeld bij de hand hebben..
Dat is dat stickertje die je doosje sealed toch? Lijkt me niet danquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik had een net-aan Nederlands sprekende gast, dus ik daar viel moeilijk mee te onderhandelenIk vroeg nog of ik kon pinnen/chippen, maar die grap snapte hij blijkbaar niet
Maargoed, nu eerst maar eens uitpakken
-edit- Hoort het 'HTC void' stickertje in mn doos te zitten?
Ja ga ik doen jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat is dat stickertje die je doosje sealed toch? Lijkt me niet dan
Gelijk maar contact opnemen met je leverancier of de bezorgdienst..
Ja die van mij had ik ook verprutstquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ga ik doen jaWat een hel trouwens, die screenprotector
Ik las al ergens dat je prima versies via eBay kunt kopen, dus daar ga ik maar eens naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sealsticker zat bij mij ook in doos, zag ik vandaag. Zou niet weten welke reden het heeft. Maar zat wel op een ander papiertje geplakt zodat je 'm nog ergens anders op kan plakkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik had een net-aan Nederlands sprekende gast, dus ik daar viel moeilijk mee te onderhandelenIk vroeg nog of ik kon pinnen/chippen, maar die grap snapte hij blijkbaar niet
Maargoed, nu eerst maar eens uitpakken
-edit- Hoort het 'HTC void' stickertje in mn doos te zitten?
Ik kan pinnen als ze mijn toestel komen brengen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik vroeg nog of ik kon pinnen/chippen, maar die grap snapte hij blijkbaar niet
Lucky bastardquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan pinnen als ze mijn toestel komen brengen.
1) Ik gebruik gewoon een paar eigen oordopjes, zonder mic.. Als ik ga bellen wil ik toch geen oordoppen omdat ik dan mezelf hoor praten in mijn schedelquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb mijn HD al een tijdje, en ik moet een nerd uitspraak doen : "ik ben er gek op"
Maar ff een paar vraagjes:
1) Die headset vind ik maar lomp, vooral tijdens het muziek luisteren , is er een mogelijkheid om niet steeds je telefoon uit je zak te halen als je een ander nummer wilt beluisteren, die volumeknoppen zijn blijkbaar alleen bedoeld voor volume en hard reset?
2) Ik zoek een wired remote control met een Mini-jack 3,5 mm of een nieuwe headset met een minijack aanslutiing maar wel met een afstandbediening zodat ik gewoon makkelijk nummers kan beluisteren. Ik hou niet van die mini-usb dingen.
3) ZIjn er antikrasvloeistoffen speciaal voor touch screens?
4) Heeft iemand ook een probleem met het verzenden van mail via smtp servers?
Ja, meestal hebben ze wel zo'n ding ja, maar deze knaap blijkbaar nietquote:
Moet je vooral gaan fokkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze wel zo'n ding ja, maar deze knaap blijkbaar nietVoor de rest heb ik nog amper wat met mn HTC gedaan, want ik heb morgen tentamen, dus ben maar niet begonnen met verkennen, want dan zou ik nooit meer aan leren toekomen
Hoe kan ik een eigen smtp server aanmaken? Ik wil echt de mogelijkheid krijgen om te kunnen mailen binnen het webmail domein van de uni...enig idee?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
1) Ik gebruik gewoon een paar eigen oordopjes, zonder mic.. Als ik ga bellen wil ik toch geen oordoppen omdat ik dan mezelf hoor praten in mijn schedel![]()
2) Is die niet te krijgen via/van HTC?
3) Geen idee
4) Ik heb sinds ik van webhosting ben veranderd inderdaad problemen met verzenden.. Toen ik nog mijn eigen smtp server gebruikte werkte het prima..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |