Heb je wat meer info van dat programma ApptoDate?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb vandaag AppToDate op mijn HD geinstalleerd en HD Tweak.. (Nederlandse doet het niet vanwege een typefout in een xml-bestandje die ik zou gauw niet kon aanpassen dus heb de engelse maar geinstalleerd voor het gemak)
HD Tweak kan nog net wat dingetjes Advanced configuration kan en andersom.. Dus dat is een mooie aanvulling.
ApptoDate is handig voor het up-to-date houden van verschillende tooltjes die je op je HD geinstalleerd kan hebben. ook erg handig!
Veel meer info is er niet over. Het is een prgrammatje die van een aantal van de programma's die ik heb geinstalleerd kan controleren of ik de laatste versie heb geinstalleerd en zo niet dan download hij de nieuwste versie en kan ik die meteen installeren..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je wat meer info van dat programma ApptoDate?
En binnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat hij verzonden was, dus ik hoop hem morgen binnen te krijgen
Dan flikt hij dat bij de volgende aflevering dus ook als je hem nog gaat belonen ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En binnenAlleen leuk dat de pakketbezorg allochtoon geen wisselgeld bij zich had
Nu maar noodgedwongen 2 euro fooi gegeven...
Ja, maar wat moet ik dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dan flikt hij dat bij de volgende aflevering dus ook als je hem nog gaat belonen ook![]()
Vorige keer toen ik een koerier aan de deur had die geen wisselgeld had heb ik minder betaald dan het totaal bedrag ipv meer(was maar 40 cent ofzo, maar het was niet mijn schuld dat hij geen wisselgeld had..)
Ik bedoelde het eigenlijk ook totaal niet serieusquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik dan?Niet betalen kan niet, en ik had verder alleen maar 20-cent munten in mn portemonnee
Die 2 euro boeit me nou ook weer niet zoveel...
Hoewel ik toch zou verwachten dat een pakketbezorger (met als bijvoorbeeld pizzakoeriers) een beetje kleingeld bij zich heeft, of dat anders expliciet op de site staat dat je gepast moet betalen
Mja, ik had een net-aan Nederlands sprekende gast, dus ik daar viel moeilijk mee te onderhandelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk ook totaal niet serieus
Maar de koerier die ik aan de deur had loste het mooi op vond ik.. Door me minder te laten betalen
Vind idd ook dat je van een koeriertje mag verwachten dat ze wisselgeld bij de hand hebben..
Dat is dat stickertje die je doosje sealed toch? Lijkt me niet danquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik had een net-aan Nederlands sprekende gast, dus ik daar viel moeilijk mee te onderhandelenIk vroeg nog of ik kon pinnen/chippen, maar die grap snapte hij blijkbaar niet
Maargoed, nu eerst maar eens uitpakken
-edit- Hoort het 'HTC void' stickertje in mn doos te zitten?
Ja ga ik doen jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat is dat stickertje die je doosje sealed toch? Lijkt me niet dan
Gelijk maar contact opnemen met je leverancier of de bezorgdienst..
Ja die van mij had ik ook verprutstquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ga ik doen jaWat een hel trouwens, die screenprotector
Ik las al ergens dat je prima versies via eBay kunt kopen, dus daar ga ik maar eens naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sealsticker zat bij mij ook in doos, zag ik vandaag. Zou niet weten welke reden het heeft. Maar zat wel op een ander papiertje geplakt zodat je 'm nog ergens anders op kan plakkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik had een net-aan Nederlands sprekende gast, dus ik daar viel moeilijk mee te onderhandelenIk vroeg nog of ik kon pinnen/chippen, maar die grap snapte hij blijkbaar niet
Maargoed, nu eerst maar eens uitpakken
-edit- Hoort het 'HTC void' stickertje in mn doos te zitten?
Ik kan pinnen als ze mijn toestel komen brengen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik vroeg nog of ik kon pinnen/chippen, maar die grap snapte hij blijkbaar niet
Lucky bastardquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan pinnen als ze mijn toestel komen brengen.
1) Ik gebruik gewoon een paar eigen oordopjes, zonder mic.. Als ik ga bellen wil ik toch geen oordoppen omdat ik dan mezelf hoor praten in mijn schedelquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb mijn HD al een tijdje, en ik moet een nerd uitspraak doen : "ik ben er gek op"
Maar ff een paar vraagjes:
1) Die headset vind ik maar lomp, vooral tijdens het muziek luisteren , is er een mogelijkheid om niet steeds je telefoon uit je zak te halen als je een ander nummer wilt beluisteren, die volumeknoppen zijn blijkbaar alleen bedoeld voor volume en hard reset?
2) Ik zoek een wired remote control met een Mini-jack 3,5 mm of een nieuwe headset met een minijack aanslutiing maar wel met een afstandbediening zodat ik gewoon makkelijk nummers kan beluisteren. Ik hou niet van die mini-usb dingen.
3) ZIjn er antikrasvloeistoffen speciaal voor touch screens?
4) Heeft iemand ook een probleem met het verzenden van mail via smtp servers?
Ja, meestal hebben ze wel zo'n ding ja, maar deze knaap blijkbaar nietquote:
Moet je vooral gaan fokkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze wel zo'n ding ja, maar deze knaap blijkbaar nietVoor de rest heb ik nog amper wat met mn HTC gedaan, want ik heb morgen tentamen, dus ben maar niet begonnen met verkennen, want dan zou ik nooit meer aan leren toekomen
Hoe kan ik een eigen smtp server aanmaken? Ik wil echt de mogelijkheid krijgen om te kunnen mailen binnen het webmail domein van de uni...enig idee?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
1) Ik gebruik gewoon een paar eigen oordopjes, zonder mic.. Als ik ga bellen wil ik toch geen oordoppen omdat ik dan mezelf hoor praten in mijn schedel![]()
2) Is die niet te krijgen via/van HTC?
3) Geen idee
4) Ik heb sinds ik van webhosting ben veranderd inderdaad problemen met verzenden.. Toen ik nog mijn eigen smtp server gebruikte werkte het prima..
quote:
Je hebt toch een annuleringsverzekering afgeslotenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef Houniet het volgende:
Ik ga over drie weken wintersporten, zal je net zien dat ik in die week mijn toestel krijg.
Bart, maak eens wat pics van je toestelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
Over die (bijgeleverde) screenprotector; ik had er in het begin een stuk of 3 luchtbellen onder zitten, maar die zijn sindsdien allemaal weggetrokkenAlleen aan de randjes is het soms niet helemaal mooi, maar dat neem ik voor lief
Ik heb hier geen los fototoestel, maar ik kan morgen wel ff foto's maken met mn oude N73quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bart, maak eens wat pics van je toestel.
Met je hand erop, qua grootte. En wat van de zijkant, qua dikte.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hier geen los fototoestel, maar ik kan morgen wel ff foto's maken met mn oude N73Als jij nou ff een wishlist maakt, zal ik morgen de kiekjes maken
Aangezien ik niet weet of mijn handgrootte representatief is, heb ik het maar ff met een 2 euro munt gedaanquote:Op maandag 2 februari 2009 14:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Met je hand erop, qua grootte. En wat van de zijkant, qua dikte.
En wat van het toestel zelf terwijl die aanstaat. Kan ik er vast naar uitkijken.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Houniet het volgende:
Nee dit is goed! Ik wil hem ook snel
.
Balenquote:
Jep. Al zit ik ook in een halve bunker; ik heb hoeken in huis waar ik 0 bereik heb en in de rest van mn huis max 3 streepjes.quote:
Ik heb ook zelden 4 streepjes.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep. Al zit ik ook in een halve bunker; ik heb hoeken in huis waar ik 0 bereik heb en in de rest van mn huis max 3 streepjes.
Zie OPquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Nog een HTC Fan meld zich![]()
Ik ben trotse bezitter van een HTC Toch Diamond, iemand nog suggesties voor dingen die ik er eigenlijk op moèt hebben?
De ene helft heb/gebruik ik al, de andere helft vind ik niet interessant. Stelde de vraag eigenlijk ook verkeerd, handige apps buiten die in de OP?quote:
Was getekend, 19-01-2009quote:Hi Houniet,
Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.
Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms. De koerier zal je bellen we je om een afleverafspraak te maken.
Groeten van Hi
Even een week of 4 wachten. Straks krijg je een rekening.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef renwan het volgende:
Ik zit me wel af te vragen wat te doen ermee, aangezien ze beide gesealed zijn weet ik niet of ik ze zo kan open maken
Ik merkte het ja, hierbij een post vanaf m'n HDquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:15 schreef Bravebart het volgende:
Goed nieuws voor vodafone klanten, ze schijnen aan het leveren te zijn
Ik ben Vodafone klant! Maar voor mij is het geen goed nieuws.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:15 schreef Bravebart het volgende:
Goed nieuws voor vodafone klanten, ze schijnen aan het leveren te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ben Vodafone klant! Maar voor mij is het geen goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
![]()
Ik ben een Hi-er.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hier nog eenquote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ik zou het wel fijn vinden als er een Shazam versie voor Windows Mobile komt, MusicID wil niet echt werken ofzo
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tis watgeen![]()
Hmm, werkt MusicID alleen voor mij niet of hebben anderen hier ook problemen mee?
Lees dat het bij veel mensen gewoon werkt maar bij mij herkent ie echt niks, iemand een oplossing?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
hyves doet het via IE niet maar via opera wel. Hoe komt dat?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
MusicID: gebruik ik niet, dus ik heb geen idee.
Idem voor Hyves
Ik wil de snelkoppelingen linksonder en rechtsonder het scherm aanpassen. Dat kan (via die tweaktools) alleen als ik TouchFlo 3D aan heb staan, maar die heb ik uitgeschakeld.
Iemand een idee hoe ik het kan instellen zonder gebruik te maken van TF?I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Ik ga even een schaamtevolle tvp plaatsen want zit eraan te denken over twee weken, wanneer ik mijn abonnement kan verlengen, op deze telefoon over te stappen.Don't think twice, it's all right.![]()
Ze hebben hem voor me klaarliggen!
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
![]()
Top!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Maar ik ga wintersporten deze week, dus pas over 2 weken in huis.
Wat me wel tegenvalt aan dit geweldige toestel, is dat er als hoesje, een of ander vunzig stukje vod wordt geleverd waarin je je toestel dan moet gaan rondsjouwen, echt in geen verhouding tot de rest van de kwaliteit van de materialen 9zelfs de verpakkingsmiddelen zijn van een betere kwaliteit.
heeft iemand al ervaringen met een fatsoenlijk/goede lederen pouch. Ik zit zelf te denken aan de "piel frama" maar die is vanaf 61 euro en dat is toch ook wel absurd voor een beschermhoesje.
Oh en wat Music ID betreft: deze versie werkt prima bij mij Kijk hierGelukkig zonder haar![]()
Super! Nu werkt 'ie hier ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat me wel tegenvalt aan dit geweldige toestel, is dat er als hoesje, een of ander vunzig stukje vod wordt geleverd waarin je je toestel dan moet gaan rondsjouwen, echt in geen verhouding tot de rest van de kwaliteit van de materialen 9zelfs de verpakkingsmiddelen zijn van een betere kwaliteit.
heeft iemand al ervaringen met een fatsoenlijk/goede lederen pouch. Ik zit zelf te denken aan de "piel frama" maar die is vanaf 61 euro en dat is toch ook wel absurd voor een beschermhoesje.
Oh en wat Music ID betreft: deze versie werkt prima bij mij Kijk hier
Over dat hoesje, het ziet er misschien wel pauper uit maar die stof is wel geweldig om het scherm mee schoon te maken
Welkom vader renwan ^O^
Og zon HTC touch ding heb ik ook nog ergens liggen. Doe ik niets meer mee. Ik vond het niet veel aan, kocht hem zonder abbo, simlock vrij dus. Als er liefhebbers zijn die hem willen overkopen hoor ik het welDing is is nieuwe staat bijna nooit gebruikt
![]()
![]()
MusicID herkent niet eens Nick en Simon
Het neemt je gewoon voor het duivelse in bescherming!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:51 schreef -J-D- het volgende:
MusicID herkent niet eens Nick en Simon
Welkom vader renwan ^O^
Laat antwoord, maar:quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hier nog een touchscreen-fan.![]()
Maar, voor de kenners, is deze beter dan bv. de Blackberry Storm? Die ziet er ook wel oké uit.
[ afbeelding ]
Het is wel gruwelijk irritant dat je het scherm indrukt, dus als je typt en je moet de S hebben, drukt het scherm links naar beneden, wat als gevolg is dat je vinger 9 van de 10 keer verschuifd..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mag het ook nog een keer in het Nederlands, ik begrijp echt geen zier van wat je nou eigenlijk probeert te vertellen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat antwoord, maar:
Het is wel gruwelijk irritant dat je het scherm indrukt, dus als je typt en je moet de S hebben, drukt het scherm links naar beneden, wat als gevolg is dat je vinger 9 van de 10 keer verschuifd..Gelukkig zonder haar![]()
Snapte er ook geen drol vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Mag het ook nog een keer in het Nederlands, ik begrijp echt geen zier van wat je nou eigenlijk probeert te vertellen.
Je hebt dat scherm, van die Blackberry Storm. Die druk je in principe in, als een knop.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Mag het ook nog een keer in het Nederlands, ik begrijp echt geen zier van wat je nou eigenlijk probeert te vertellen.
Heb je dat ding gekanteld, dan krijg je QWERTY-toetsenbord. Druk je dan de 'S' in, dan gaat dan scherm mee. Je vinger dus ook, wat als gevolg heeft dat je dan de 'A' krijgt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
da's al heel wat duidelijker... en de k verandert op eenzelfde manier in een l ?
(in dat geval ben ik blij dat ik idd toch geen bb heb genomen, want heb er wel even over gedacht)Gelukkig zonder haar![]()
Argh, die hotfixes zijn echt verschrikkelijk. Ik heb namelijk weinig zin om dat Windows Mobile Center te installeren voor een paar fixes.
Aan de andere kant vind ik het wel ronduit irritant dat m'n scherm af en toe freest bij die programma's waar veel input nodig is. Maarja, oplossen lukt ook niet want HTC heeft de downloadlink verneukt op de site
Welkom vader renwan ^O^
Precies. Ik heb er een uurtje mee gespeeld, dat was echt irritant af en toe. Verder is Blackberry wel een goed apparaat, qua menu en dergelijke.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:02 schreef TeChNo2 het volgende:
da's al heel wat duidelijker... en de k verandert op eenzelfde manier in een l ?
(in dat geval ben ik blij dat ik idd toch geen bb heb genomen, want heb er wel even over gedacht)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
heb 'm gehad, en heeeeel hard weg gedaan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er een uurtje mee gespeeld, dat was echt irritant af en toe. Verder is Blackberry wel een goed apparaat, qua menu en dergelijke.
echt een ergernis dat apparaatgeen![]()
Vanmiddag maar eens Compact Frameworks 3.5 erop gezet, kan ik nog wat meer met dat ding
Alleen doet m'n internet het nu niet, geen idee of dat aan de telefoon of aan Vodafone ligt
Welkom vader renwan ^O^
Gisteravond had ik ook even geen 3G dekking (omg. Groningen), tussen half 8 en ... ? 9 ongeveer?
Daarna stondt vreemdgenoeg m'n proxy weer aangevinkt en deed msn het dus niet, maar dat kan ook gekomen zijn door mijn geklooi (A)geen![]()
Mja die tijden kloppen wel, het was bij mij niet alleen 3G, er was geen enkele gegevensverbinding beschikbaar volgens m'n HD.
Ach het werkt nu weer
Welkom vader renwan ^O^
bestaat er ook iets om krassen op de touchscreen te verwijderen?Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.![]()
Idem.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:34 schreef renwan het volgende:
Mja die tijden kloppen wel, het was bij mij niet alleen 3G, er was geen enkele gegevensverbinding beschikbaar volgens m'n HD.
Ach het werkt nu weer
Ik kon toen ook niet internetten.
Vodafone hier.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
heb sinds vanmiddag ook een HTC touch HD, wat een pracht dingmaaruh hoe krijg ik mijn Tmobile icm TV werkend?
![]()
@ -J-D-
Oook vodafone hier...
Heb jij al radio update gedaan?
@ GKHN,
Krassen kun je beter voorkomen, screenprotector's zijn niet duur, en zelfs die je standaard meegeleverd krijgt voldoet prima, maar goed, als je ze éénmaal hebt.. hoe kom je ervanaf?
"niet"
Sorry
Al gaan er wel cowboyverhalen rond van bijvoorbeeld tandpasta, iets wat voor zonnebrillen wel werkt, maar wat ik zelf niet zou durfen proberen op een touchscreen.geen![]()
displex werkt prima tegen krasjes, maar heel weinig (1 druppeltje) en slechts af en toe gebruiken.Gelukkig zonder haar![]()
toen k die meegeleverde screenprotector erop wou zetten kwamen er allemaal stofdeeltjes onder. Toen heb k m er gewoon afgehaald en weggegooit. Ik heb op internet wel losse schermpjes gevonden die je zelf kan vervangen. ik denk dat k na een tijdje wel zoiets ga halen.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.![]()
2 voor 15 euri, screenprotector.nl
werkt voor mij
nog wat gebruikers ervaringen van "DISPLEX" vs. tandpasta
(nee, heb het niet zelf verzonnen!)
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/12161/?&post_offset=20&post_limit=20geen![]()
Neen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:58 schreef do0fusz het volgende:
@ -J-D-
Oook vodafone hier...
Heb jij al radio update gedaan?I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
ok.
ben wel even nieuwsgierig of een andere radio rom meer accu bespaar.
en of de dekking beter is.
zijn er mensen met ervaring hier?
met een andere rom en of radio?
zit nu met origineel standaard op 50% memory use.
en bij normaal gebruik is het toch wel dagelijks aan de ladergeen![]()
Bij alle WM devices die ik geflasht heb met een goede gecookte rom, ging de accu langer mee. Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat gecookte ROM's veel minder rotzooi continu laten draaien.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef do0fusz het volgende:
ok.
ben wel even nieuwsgierig of een andere radio rom meer accu bespaar.
en of de dekking beter is.
zijn er mensen met ervaring hier?
met een andere rom en of radio?
zit nu met origineel standaard op 50% memory use.
en bij normaal gebruik is het toch wel dagelijks aan de lader
Immer.![]()
Ik heb TouchFlo3D uitgeschakeld en werk weer met de "kale" WM.
Ik krijg nu geen schermpje meer automatisch in beeld met de tekst van een sms/mail als ik die ontvang. Ik moet dan handmatig klikken op "Berichten" of zo.
Iemand een idee of dat wel kan zonder dat je TF3D gebruikt?I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: