Ik heb Pocket Uno geinstalleerd en Pocket Sudoku en Resco Bubbles (met crack).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Houniet het volgende:
Zijn er ook leuke games voor de HD? Ik ken mensen die Age of Empires geinstalleerd hebben. Dat is wel geinig voor in de trein.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef Houniet het volgende:
Die pakket kpn gast is geweest!!!!!!!
Ja, maar mijn eigen toon kan ik niet instellenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:46 schreef renwan het volgende:
Instellingen -> Geluid -> Geavanceerd -> Meldingen -> Gebeurt: Berichten nieuw tekstbericht
Waar kan datquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef Bobsch het volgende:
Gisteren ingesteld dat hij mijn achtergrond op alle tabs moet doen. Als je dan een strakke wall hebt ziet dat er mooi uit.
Op deze site staan vaak wel toffe apps
Da's aardig vreemd want hier doet 'ie het gewoon, ringtones staan hier wel op de SD. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, maar mijn eigen toon kan ik niet instellen..
quote:
Ik heb het net hier even geprobeerd door een mp3 van de sd naar de touch zelf te verplaatsen maar dat maakt geen verschil.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:35 schreef Houniet het volgende:
Ik heb mijn sms toon gewoon op de HTC zelf staan. Eens kijken of ik het kan veranderen als ik ze op mijn SD zet.
haha grappig manquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef bojoty het volgende:
lelijke telefoon -,- lg viewty rules
Probeer deze eens, hierdoor krijg ik wel een snelkoppeling in start menu krijg alleen me illegale tomtom niet aan de praatquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:59 schreef Houniet het volgende:
@ Bobsch:
Heb jij de TomTom wel in het Start Menu staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |