Potverdriedubbeltjes nog aan toe. Ik moet verdikkeme uitkijken voor de vermaledijde moderators.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef jogy het volgende:
Anyway: Matteüs, mocht het over de schreef zijn dan verwijderen we het berichtje en krijg je een note, krijg je genoeg notes dan heb je even geen postrechten meer.
Neh.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes nog aan toe. Ik moet verdikkeme uitkijken voor de vermaledijde moderators.
Moet je trouwens nog een linkje hebben van die post waar ik potjandorie over de scheef ben gegaan?
Ja, kick vooral dit topic nog een keer omhoogquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef Bastard het volgende:
Ik schop hem nog maar eens onder de aandacht.
groetjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Hoe staat het met users de groetjes doen eigenlijk, mag dat wel..?
Gewoon, even uit interesse...
Valt onder slowchat dus enkel in het daarvoor bestemde topic, en uiteraard wordt het altijd in de context bekeken dus zonder een gestapo-beleid te gaan voeren zal het eventueel sporadisch voorkomen dat het niet opgemerkt of door de vingers gezien wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Hoe staat het met users de groetjes doen eigenlijk, mag dat wel..?
Gewoon, even uit interesse...
Maar als ik nou wat users de groetjes doe zonder dat in een topic te doen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Valt onder slowchat dus enkel in het daarvoor bestemde topic, en uiteraard wordt het altijd in de context bekeken dus zonder een gestapo-beleid te gaan voeren zal het eventueel sporadisch voorkomen dat het niet opgemerkt of door de vingers gezien wordt.
Dan zal het me jeuken eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar als ik nou wat users de groetjes doe zonder dat in een topic te doen ?
Die kans wordt groter als mensen hun bankrekeningnummer posten in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, je weet nooit of je iemand eens in het echt tegen komt natuurlijk.
vergeet je soulmate niet he als je de groetjes doetquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, je weet nooit of je iemand eens in het echt tegen komt natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |