Ben je zo goed dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt je beste biologieles ever
Verdomme gemistquote:Area 01:
The Prophet
Noisecontrollers
Tuneboy (it)
Leep
Project One - live
MC Villain
Area 02:
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
A-lusion
En dat vraag je terwijl je een post met haar foto quote?quote:
Ik kan je een beetje breien leren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben overal enorm goed in. Behalve breien
Wie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
RacerDKB heeft een maandban.
Ik ga hem missen.
Wat wil je dan oefenen tijdens de lessen? Ik heb tot 4 uur een kamer gereserveerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan je een beetje breien leren.
Zie het als terugbetaling voor al die geweldige biologielessen.
PK?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die ene met 100+ notes.
Ik zat te denken aan spijsvertering.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wil je dan oefenen tijdens de lessen? Ik heb tot 4 uur een kamer gereserveerd
Eiwitten zijn heel goed voor je spijsvertering. Je moet ze oraal innemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan spijsvertering.
Whehehe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Ey BobbyB, moet je eens google afbeeldingen de resultaten niet filteren en vervolgens Stephanie Sadorra intikken
Ik filter nooit mijn zoekresultatenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Ey BobbyB, moet je eens google afbeeldingen de resultaten niet filteren en vervolgens Stephanie Sadorra intikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |