Ben je zo goed dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt je beste biologieles ever
Verdomme gemistquote:Area 01:
The Prophet
Noisecontrollers
Tuneboy (it)
Leep
Project One - live
MC Villain
Area 02:
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
A-lusion
En dat vraag je terwijl je een post met haar foto quote?quote:
Ik kan je een beetje breien leren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben overal enorm goed in. Behalve breien
Wie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
RacerDKB heeft een maandban.
Ik ga hem missen.
Wat wil je dan oefenen tijdens de lessen? Ik heb tot 4 uur een kamer gereserveerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan je een beetje breien leren.
Zie het als terugbetaling voor al die geweldige biologielessen.
PK?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die ene met 100+ notes.
Ik zat te denken aan spijsvertering.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wil je dan oefenen tijdens de lessen? Ik heb tot 4 uur een kamer gereserveerd
Eiwitten zijn heel goed voor je spijsvertering. Je moet ze oraal innemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan spijsvertering.
Whehehe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Ey BobbyB, moet je eens google afbeeldingen de resultaten niet filteren en vervolgens Stephanie Sadorra intikken
Ik filter nooit mijn zoekresultatenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Ey BobbyB, moet je eens google afbeeldingen de resultaten niet filteren en vervolgens Stephanie Sadorra intikken
Ik weet pas snds een week dat er een filter op google zitquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik filter nooit mijn zoekresultatenmaar inderdaad, dan krijg je al die pr0n shit erbij.
Biologie.quote:
Dat dat topic alweer een jaar oud is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb wel een keer dit gehad:
Moeder die zegt dat mn kamer naar sperma ruikt :')
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet pas snds een week dat er een filter op google zit
vier piemels, wat een sletquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik filter nooit mijn zoekresultatenmaar inderdaad, dan krijg je al die pr0n shit erbij.
Heb je 4,50 betaald om ze in te kijken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb echt 5 notes, waarvan 2 positief.
Of het waren er 3 positief.
West Coast Gangbangs!quote:
Ik heb modjes in mijn msnlijst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je 4,50 betaald om ze in te kijken?Fail !11
Heeft ze kinderen ja?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
West Coast Gangbangs!
Echt waar, ik zou die kop van 1 van die kids van haar wel eens willen zien als die de filmpjes van z'n moeder vind op het net.![]()
Sowieso.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
West Coast Gangbangs!
Echt waar, ik zou die kop van 1 van die kids van haar wel eens willen zien als die de filmpjes van z'n moeder vind op het net.![]()
Zie hie het voordeel van vrouw zijn met het geboortejaar 1992.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb modjes in mijn msnlijst.![]()
Waarvan er een aantal nu al ex-modjes zijn.
Ik zou dr zo kankerhard doen.quote:
Ik denk dat ik van mijn profiel dan ook maar vrouw maak en mijn geboortejaar erin zetquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zie hie het voordeel van vrouw zijn met het geboortejaar 1992.!
Weet ik niet. Ik googlede gewoon even op 'West Coast Gangbangs'.quote:
Je weet niet wat eronder of erboven zit, maar je zou haar keihard doen? Low standards, man.quote:
Ik heb al een tijdje geen seks meer gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet niet wat eronder of erboven zit, maar je zou haar keihard doen? Low standards, man.
Voeg gewoon een modje toe, dan hoef je nooit te betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zie hie het voordeel van vrouw zijn met het geboortejaar 1992.!
quote:Name: Bella Maria Age: 22
Ja, ze heeft 2 kinderen.quote:
Whehe, mwa, Stephanie wel heur, zou mij niet zoveel boeien eerlijk gezegd. Ze is ook getrouwd geweest. Maar volgens mij is ze nu helemaal gestopt en gaat ze muziek maken en meer op modellen werk richten.quote:Wetende dat ze al door honderden lullen is doorgesmeerd, zou dus nooit zo'n vrouw als partner willen hebben.
Laat maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zit er volgens mij boven, aan het shirtje te zien.
[..]
PWNED ZOTHEIDquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zit er volgens mij boven, aan het shirtje te zien.
[..]
Ik heb hier nog een zak voor de AH liggen. Als ik die over m'n hoofd heb zie ik toch niks meer.quote:
Ja, die ene is echt een schatje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Aww, wat een lieve kindjes.
En jij gelooft dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geboortedatum: 16-01-1984
Viespeuk.
Heulemaal niet. Het is hardstikke gezond om op jonge meisjes te vallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geboortedatum: 16-01-1984
Viespeuk.
Tiffany Teen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
Dr was ook een keer zo'n tiffany van Huge Naturals ofzo, die was ook gruizig
Dat kan, maar ik lieg nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan ook liegen over mijn hele leven op fok.
Geenstijl is het alleen maar te doen om te provoceren en om media aandacht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Het is hardstikke gezond om op jonge meisjes te vallen.
...
Geenstijl heeft het trouwens ook echt afgedaan. Een paar jaar geleden was het nog oke, maar nu met dat gedoe rond vara zijn ze echt meer dan kinderachtig bezig. Evenals dat Powned gezeik. Telegraaf.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geenstijl is het alleen maar te doen om te provoceren en om media aandacht.Het zijn gewoon een stel stumperts, heb ik altijd al gevonden. Stelletje kinderen die niet gewoon een baan kunnen vinden.
ja, 16-01-1984 natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat is je geboortedatum dan?
Wanneer Limbo meet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Centroal.
quote:
True, maar in het verleden, toen ze nog "de stofzuiger van het internet" waren, hadden ze wel leuke items.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geenstijl is het alleen maar te doen om te provoceren en om media aandacht.Het zijn gewoon een stel stumperts, heb ik altijd al gevonden. Stelletje kinderen die niet gewoon een baan kunnen vinden.
GVD STA IK AL SINDS JE IN HET VORIGE TOPIC CENTRAAL ZEIquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n slet uit Amerika.
[..]
True, maar in het verleden, toen ze nog "de stofzuiger van het internet" waren, hadden ze wel leuke items.
Liever een nieuwe, ik haat roest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat nou, ja maar? Op een oude fietsch moet je het leren. En ik ben jouw fietsch
Ik schaam me altijd een beetje als ik dat soort dingen weet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, die ken ik ook nog wel.
Ik roest niet, en ook geen gebruikerssporenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Liever een nieuwe, ik haat roest.
Het zijn anders gewoon volwassen mannen die een carrière hadden in de mediawereld. Opzich is er niet zoveel mis met GeenStijl; ze weten gewoon goed hoe ze de dingen moeten spelen. Wat er wel mis is, is hoe horden hersenloze mongolen achter GS aanlopen. GS maakt alleen maar dankbaar gebruik van dat domme gepeupel. Al zit de slijt er bij GS als site wel degelijk in, ja, maar daar doe je weinig aan. Helemaal als geld steeds belangrijker wordt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GEIL!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n slet uit Amerika.
[..]
True, maar in het verleden, toen ze nog "de stofzuiger van het internet" waren, hadden ze wel leuke items.
GS is het SBS van het internetquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn anders gewoon volwassen mannen die een carrière hadden in de mediawereld. Opzich is er niet zoveel mis met GeenStijl; ze weten gewoon goed hoe ze de dingen moeten spelen. Wat er wel mis is, is hoe horden hersenloze mongolen achter GS aanlopen. GS maakt alleen maar dankbaar gebruik van dat domme gepeupel. Al zit de slijt er bij GS als site wel degelijk in, ja, maar daar doe je weinig aan. Helemaal als geld steeds belangrijker wordt.
Je bent 24 en nog maagd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik roest niet, en ook geen gebruikerssporen
neequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je bent 24 en nog maagd?
Juist. En over die mediageilheid: Hoe slim is dat. Alleen maar free publicity die veel bezoekers naar je website toe trekt (met banners ---> inkomsten voor GS). Veel mensen zien dat niet, en denken dat ze het alleen maar doen om te provoceren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn anders gewoon volwassen mannen die een carrière hadden in de mediawereld. Opzich is er niet zoveel mis met GeenStijl; ze weten gewoon goed hoe ze de dingen moeten spelen. Wat er wel mis is, is hoe horden hersenloze mongolen achter GS aanlopen. GS maakt alleen maar dankbaar gebruik van dat domme gepeupel. Al zit de slijt er bij GS als site wel degelijk in, ja, maar daar doe je weinig aan. Helemaal als geld steeds belangrijker wordt.
Jitse is nog maagd!!11!11!1loller1111:D111!!1!1quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik roest niet, en ook geen gebruikerssporen
Ik bedoel de manier waarop ze zich gedragen. Het zijn gewoon volwassen mannen met het gedrag van een gemiddelde kutkleuter.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zijn anders gewoon volwassen mannen die een carrière hadden in de mediawereld.
Hij wordt opgestuurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
That's mewaar blijft mn fucking medaille.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitse is nog maagd!!11!11!1loller1111:D111!!1!1
Er is an sich niks mis met het rellen om iets aan de kaak te stellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitse is nog maagd!!11!11!1loller1111:D111!!1!1
[..]
Ik bedoel de manier waarop ze zich gedragen. Het zijn gewoon volwassen mannen met het gedrag van een gemiddelde kutkleuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |