Ben je zo goed dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt je beste biologieles ever
Verdomme gemistquote:Area 01:
The Prophet
Noisecontrollers
Tuneboy (it)
Leep
Project One - live
MC Villain
Area 02:
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
A-lusion
En dat vraag je terwijl je een post met haar foto quote?quote:
Ik kan je een beetje breien leren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben overal enorm goed in. Behalve breien
Wie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
RacerDKB heeft een maandban.
Ik ga hem missen.
Wat wil je dan oefenen tijdens de lessen? Ik heb tot 4 uur een kamer gereserveerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan je een beetje breien leren.
Zie het als terugbetaling voor al die geweldige biologielessen.
PK?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die ene met 100+ notes.
Ik zat te denken aan spijsvertering.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wil je dan oefenen tijdens de lessen? Ik heb tot 4 uur een kamer gereserveerd
Eiwitten zijn heel goed voor je spijsvertering. Je moet ze oraal innemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan spijsvertering.
Whehehe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Ey BobbyB, moet je eens google afbeeldingen de resultaten niet filteren en vervolgens Stephanie Sadorra intikken
Ik filter nooit mijn zoekresultatenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Ey BobbyB, moet je eens google afbeeldingen de resultaten niet filteren en vervolgens Stephanie Sadorra intikken
Ik weet pas snds een week dat er een filter op google zitquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik filter nooit mijn zoekresultatenmaar inderdaad, dan krijg je al die pr0n shit erbij.
Biologie.quote:
Dat dat topic alweer een jaar oud is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb wel een keer dit gehad:
Moeder die zegt dat mn kamer naar sperma ruikt :')
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet pas snds een week dat er een filter op google zit
vier piemels, wat een sletquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik filter nooit mijn zoekresultatenmaar inderdaad, dan krijg je al die pr0n shit erbij.
Heb je 4,50 betaald om ze in te kijken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb echt 5 notes, waarvan 2 positief.
Of het waren er 3 positief.
West Coast Gangbangs!quote:
Ik heb modjes in mijn msnlijst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je 4,50 betaald om ze in te kijken?Fail !11
Heeft ze kinderen ja?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
West Coast Gangbangs!
Echt waar, ik zou die kop van 1 van die kids van haar wel eens willen zien als die de filmpjes van z'n moeder vind op het net.![]()
Sowieso.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
West Coast Gangbangs!
Echt waar, ik zou die kop van 1 van die kids van haar wel eens willen zien als die de filmpjes van z'n moeder vind op het net.![]()
Zie hie het voordeel van vrouw zijn met het geboortejaar 1992.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb modjes in mijn msnlijst.![]()
Waarvan er een aantal nu al ex-modjes zijn.
Ik zou dr zo kankerhard doen.quote:
Ik denk dat ik van mijn profiel dan ook maar vrouw maak en mijn geboortejaar erin zetquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zie hie het voordeel van vrouw zijn met het geboortejaar 1992.!
Weet ik niet. Ik googlede gewoon even op 'West Coast Gangbangs'.quote:
Je weet niet wat eronder of erboven zit, maar je zou haar keihard doen? Low standards, man.quote:
Ik heb al een tijdje geen seks meer gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet niet wat eronder of erboven zit, maar je zou haar keihard doen? Low standards, man.
Voeg gewoon een modje toe, dan hoef je nooit te betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zie hie het voordeel van vrouw zijn met het geboortejaar 1992.!
quote:Name: Bella Maria Age: 22
Ja, ze heeft 2 kinderen.quote:
Whehe, mwa, Stephanie wel heur, zou mij niet zoveel boeien eerlijk gezegd. Ze is ook getrouwd geweest. Maar volgens mij is ze nu helemaal gestopt en gaat ze muziek maken en meer op modellen werk richten.quote:Wetende dat ze al door honderden lullen is doorgesmeerd, zou dus nooit zo'n vrouw als partner willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |