Valt best mee. Je wil toch weten met wie je in huis komt right? En in Tilburg zijn het geen vleeskeuringen. Ik heb al veel kijkavonden gehad maar meestal nodigen ze je alleen uit zodat je niet met alle andere kandidaten tegelijk bent, wel fijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit..
[..]
Tja, kijkavonden zijn maar vervelend
Ik vind niet dat je iemand kan kiezen als je 15 mensen in één keer krijgt.. Want sommigen spreek je dan toch helemaal niet? :/ Alleen degene die het dichtst bij je zit of de dominanste die het hoogste woord heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Ace1 het volgende:
Kijkavonden zijn nodig... je wilt wel iemand die in je huis past... Hier nodigen we altijd 15 mensen uit... hoppa, gezellig boel, bier en de gezelligste komen hier wonen
Wat is er mis met WoWquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben volgende week 2 kijkavonden, leuk is dat. Kneusjes die zich willen bewijzen door te zeggen dat ze erg van zuipen houden, maar er ondertussen uitzien (en zeggen) dat ze WoW spelen...
Haha ja dat doe ik ook weleens.. maar meestal ken ik ze maar van gezicht, ga ze dan niet toevoegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben weer college-genoten aan het opzoeken op hyves
Ik voeg ze ook niet toe hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha ja dat doe ik ook weleens.. maar meestal ken ik ze maar van gezicht, ga ze dan niet toevoegen.
Waar woon je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben volgende week 2 kijkavonden, leuk is dat. Kneusjes die zich willen bewijzen door te zeggen dat ze erg van zuipen houden, maar er ondertussen uitzien (en zeggen) dat ze WoW spelen...
Ah oke, ik heb er volgende week wel in de buurt een kijkavond, maar geen zijstraat.quote:
Nee, ik woon bij het wilhelminapark. Nog evenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, woont iedereen aan/bij de Korvelseweg ofzo?
Ooo oke. Geen idee waar dat is, maar leuk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb er volgende week wel in de buurt een kijkavond, maar geen zijstraat.
[..]
Nee, ik woon bij het wilhelminapark. Nog even
Noord! Je kent het wilhelminapark toch wel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke. Geen idee waar dat is, maar leuk!![]()
Welke straat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb er volgende week wel in de buurt een kijkavond, maar geen zijstraat.
Ik woon niet in Tilburgquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Noord! Je kent het wilhelminapark toch wel?
Nee, een of ander dorp dat net zo ver weg is als hetzelfde dorp in Limburg, alleen dan de andere kant opquote:
Niet. Mijn dorp is dichterbijquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, een of ander dorp dat net zo ver weg is als hetzelfde dorp in Limburg, alleen dan de andere kant op
lol... Dat wow valt misschien nog wel mee, maar dan liegen dat ze van zuipen houden. En vervolgens krijg je ze nooit mee naar de kroegquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef VoreG het volgende:
Jullie hebben geen snelwegverlichting. Zelfs dat hebben ze in Limburg!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet. Mijn dorp is dichterbij
Niet zo zeuren jij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Jullie hebben geen snelwegverlichting. Zelfs dat hebben ze in Limburg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |