Ik ga me over een half uurtje ook in het hol van de leeuw wagenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef VoreG het volgende:
Zo maar eens naar het postkantoor. Kijken of ze chagerijnig zijn.
]quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
ehm moeten we een melding maken als je niet reageerd binnen een uur ?
Welk postkantoor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
]
Ik moet eerst nog een keer gaan douchen en ontbijten, ben nog wat aan het uitbrakken op het moment. Wanneer gaat dat postkantoor dicht?
Neh niet gelukt, ik ga morgen welquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
]
Ik moet eerst nog een keer gaan douchen en ontbijten, ben nog wat aan het uitbrakken op het moment. Wanneer gaat dat postkantoor dicht?
Tot 18.00.quote:
Grappigquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kruikencribs![]()
![]()
(waar heeft hij z'n spraakgebrek vandaan?)
En voor iedereen die nog niet wist hoe het rode fietspad eruit ziet:
En daardoor voel je je aangetrokken tot onbekende, onaantrekkelijke postkantoormedewerkers?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Sorry
Hmm, ik heb een opgezette klier denk ik :s
Over kijkavonden gesproken, is er iemand die nog een kamer weet? Ik zoek nog ietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef Ace1 het volgende:
[..]
GrappigDAt eerste huis (capucijnenstraat 8) zou ik nog een kijkavond hebben
een jaar geleden.. maar toen werd ik ervoor al uitgekozen voor mijn huidige stekkie.. dus
niet meer naartoe gegaan.
Ik zie op de uni weleens briefjes hangenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Over kijkavonden gesproken, is er iemand die nog een kamer weet? Ik zoek nog iets
kamernet.nl.. easy as hell.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Over kijkavonden gesproken, is er iemand die nog een kamer weet? Ik zoek nog iets
Daar kom ik nooit..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie op de uni weleens briefjes hangen
Tja, kijkavonden zijn maar vervelendquote:
Valt best mee. Je wil toch weten met wie je in huis komt right? En in Tilburg zijn het geen vleeskeuringen. Ik heb al veel kijkavonden gehad maar meestal nodigen ze je alleen uit zodat je niet met alle andere kandidaten tegelijk bent, wel fijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit..
[..]
Tja, kijkavonden zijn maar vervelend
Ik vind niet dat je iemand kan kiezen als je 15 mensen in één keer krijgt.. Want sommigen spreek je dan toch helemaal niet? :/ Alleen degene die het dichtst bij je zit of de dominanste die het hoogste woord heeft?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Ace1 het volgende:
Kijkavonden zijn nodig... je wilt wel iemand die in je huis past... Hier nodigen we altijd 15 mensen uit... hoppa, gezellig boel, bier en de gezelligste komen hier wonen
Wat is er mis met WoWquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben volgende week 2 kijkavonden, leuk is dat. Kneusjes die zich willen bewijzen door te zeggen dat ze erg van zuipen houden, maar er ondertussen uitzien (en zeggen) dat ze WoW spelen...
Haha ja dat doe ik ook weleens.. maar meestal ken ik ze maar van gezicht, ga ze dan niet toevoegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben weer college-genoten aan het opzoeken op hyves
Ik voeg ze ook niet toe hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha ja dat doe ik ook weleens.. maar meestal ken ik ze maar van gezicht, ga ze dan niet toevoegen.
Waar woon je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben volgende week 2 kijkavonden, leuk is dat. Kneusjes die zich willen bewijzen door te zeggen dat ze erg van zuipen houden, maar er ondertussen uitzien (en zeggen) dat ze WoW spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |