Ah oke, ik heb er volgende week wel in de buurt een kijkavond, maar geen zijstraat.quote:
Nee, ik woon bij het wilhelminapark. Nog evenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, woont iedereen aan/bij de Korvelseweg ofzo?
Ooo oke. Geen idee waar dat is, maar leuk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb er volgende week wel in de buurt een kijkavond, maar geen zijstraat.
[..]
Nee, ik woon bij het wilhelminapark. Nog even
Noord! Je kent het wilhelminapark toch wel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke. Geen idee waar dat is, maar leuk!![]()
Welke straat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb er volgende week wel in de buurt een kijkavond, maar geen zijstraat.
Ik woon niet in Tilburgquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Noord! Je kent het wilhelminapark toch wel?
Nee, een of ander dorp dat net zo ver weg is als hetzelfde dorp in Limburg, alleen dan de andere kant opquote:
Niet. Mijn dorp is dichterbijquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, een of ander dorp dat net zo ver weg is als hetzelfde dorp in Limburg, alleen dan de andere kant op
lol... Dat wow valt misschien nog wel mee, maar dan liegen dat ze van zuipen houden. En vervolgens krijg je ze nooit mee naar de kroegquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben volgende week 2 kijkavonden, leuk is dat. Kneusjes die zich willen bewijzen door te zeggen dat ze erg van zuipen houden, maar er ondertussen uitzien (en zeggen) dat ze WoW spelen...
Jullie hebben geen snelwegverlichting. Zelfs dat hebben ze in Limburg!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet. Mijn dorp is dichterbij
Niet zo zeuren jij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Jullie hebben geen snelwegverlichting. Zelfs dat hebben ze in Limburg!
Noord? Wilhelminapark?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Noord! Je kent het wilhelminapark toch wel?
Ik kreeg er meteen een heel fout en vervelend gevoel bij, toen ik dat op internet las.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:19 schreef twister_rodriguez het volgende:
http://kelly281.hyves.nl/
dit is het meisje van dood is aangetroffen in mercure: misdrijf blijkt nu22
Oke, seriously, jij moet me echt wat van dat speurneustalent van jou leren hoor! En PM / MSN me even welk meisje die bij ACVA bij mij zat je bedoeldequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij is de echte naam van Tegan Tosca...
Moet je best een eindje rijden hoor, maar gelukkig woon ik niet bij dat bord in de buurtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:07 schreef existenz het volgende:
Morgen ga ik tegen het dorpsbord aanpissen in je dorp automatic
Dan heb je gelukquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:53 schreef existenz het volgende:
Je kunt bij jullie wel met 150 over de snelweg scheuren in de spits
Ik had er ook moeite mee.. en dan te bedenken dat ik nu in 26 uur, al 2x heb geslapen, 2x maar goed 4,5 uurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
Kan ik me voorstellen tommy
sjeezus, had wekker uitgezet en viel weer in slaap
werd gelukkig iets voor 7:00 weer zelf wakker.
nu nog vandaag zien te werken![]()
ik had last van alcoholquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik had er ook moeite mee.. en dan te bedenken dat ik nu in 26 uur, al 2x heb geslapen, 2x maar goed 4,5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |