abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65056308
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:37 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Dan mag je natuurlijk ook zeggen: 'Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas.' Omdat het uitvoeren van de jodenvervolging tijdens de Tweede Wereldoorlog erger is dan dit soort leuzen uit te schreeuwen. Is ongeveer dezelfde logica als jouw stelling.

Als volksvertegenwoordiger heb je je gewoon netjes en voorbeeldig te gedragen. Daarnaast gooit hij zijn eigen ruiten in van zijn eigen partij. De Tweede Kamer zou hem gewoon eruit moeten flikkeren.
In het geval van Van Bommel: hij heeft duidelijk antwoord gegeven op de kwestie. Dus de Tweede Kamer heeft geen reden om hem eruit te gooien. Moskowitz maakt hem uit voor leugenaar. Dat is smaad.

De volgende keer stem ik op hem: hij is dus mijn volksvertegenwoordiger!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:47:12 #227
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65056334
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In het geval van Van Bommel: hij heeft duidelijk antwoord gegeven op de kwestie. Dus de Tweede Kamer heeft geen reden om hem eruit te gooien. Moskowitz maakt hem uit voor leugenaar. Dat is smaad.

De volgende keer stem ik op hem: hij is dus mijn volksvertegenwoordiger!
Verbaast mij niks.
pi_65056337
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:43 schreef MP1917 het volgende:

[..]

ik kijk nu naar de herhaling en vind zijn verhaal eigenlijk behoorlijk plausibel... een politicus heeft een voorbeeldfunctie en wanneer je die rol niet wil vervullen moet je de politiek niet ingaan! waarom zit je er anders? je bent een persoon met een visie en je distantieert je niet van dergelijke opmerkingen, dan zit je fout, imho...
Hij heeft zich gedistantieerd van deze uitlatingen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:50:35 #229
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65056428
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maakt niks uit, als ik onder invloed rij en iemand dood rij en ik later zeg "excuus" wordt ik alsnog vervolgd.
pi_65056442
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In het geval van Van Bommel: hij heeft duidelijk antwoord gegeven op de kwestie.
Met het slap excuus dat hij de Hamasleus niet gehoord had en dat hij niet verantwoordelijk is voor wat radicalen roepen. Als volksvertegenwoordiger wel als je aan een dergelijke activiteit deelneemt, daarnaast blijft het gewoon schandalig dat hij meerdere keren een intifada afroept.

Sue his ass!
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:53:33 #231
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65056515
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:51 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Met het slap excuus dat hij de Hamasleus niet gehoord had en dat hij niet verantwoordelijk is voor wat radicalen roepen. Als volksvertegenwoordiger wel als je aan een dergelijke activiteit deelneemt, daarnaast blijft het gewoon schandalig dat hij meerdere keren een intifada afroept.

Sue his ass!
Net op TV hoorde je ook gewoon de leuzen. Hoe kan hij dit ontkennen. Deze kerel moet hangen!
pi_65056832
Tegen domheid en onwilligheid valt niet te redeneren.
pi_65056991
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Kees22 het volgende:
Ik zag Pauw en Witteman vanavond en denk niet dat Moskowitz een reële kans heeft.
Brammetje is dan ook geen partij in deze he. Vraag is of het OM een kans heeft. Alleen gelet op de Janmaat zaak sec denk ik wel, met dien verstande dat hopelijk de HR (en naar ik ook verwacht) inziet dat dit een onwenselijke uitspraak was, waardoor men besluit om te gaan; mazzeltje voor Van Bommel (want het blijft een infame en abjecte oproep).
pi_65057419
De Israelische regering is gewoon smerig, daar raak ik steeds meer van overtuigd. En die Moskogeval is uit hetzelfde vieze hout gesneden als die leiders in Israel waarschijnlijk. Advocaten vind ik zowiezo gluiperds die verdienen aan beide kampen.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65058402
quote:

[..]

Net als Gretta toendertijd zeker?
Stiekem zijn ze het gewoon eens met het idee dat Israel kapot moet.
pi_65058561
quote:

[..]

Hij is wel heel dom om voor een camera rustig door te gaan wanneer er idd wat minder geschikte dingen worden geroepen.

Principes kunnen natuurlijk niet zo ééndimensionaal zijn.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 15 januari 2009 @ 07:45:18 #237
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65058698
Die Bram ook.
Bram: "Israël zegt dat het van te voren meldt welke doelen aangevallen worden. Dan kunnen burgers vluchten."
Bram: "Laten we daar van uit gaan."

"Het Rode Kruis ging weg omdat het doodgeschoten wordt door het Israëlische leger."
Bram: "Nou, ja, dat kunnen we niet helemaal bewijzen, niemand van ons was erbij..."
--
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 05:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Net als Gretta toendertijd zeker?
Stiekem zijn ze het gewoon eens met het idee dat Israel kapot moet.
En stiekem vinden andere politici dat de Gaza kapot moet (de hele bende de Sinaï inkieperen, aldus Wilders.) En stiekem vinden andere politici dat Irak of Afghanistan kapot moet.

Een zijde kiezen is sowieso niet heel verstandig, maar is de ene zijde in deze oorlog 'beter' dan de ander?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 15 januari 2009 @ 07:48:42 #238
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65058727
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:33 schreef Refragmental het volgende:
Leuk dat Moszkowicz de rollen eens omdraait.
Maar ik hoop dat hij hard faalt, net zoals ik hoop dat allerhande aanklachten tegen Wilders en Verdonk zullen falen.
Niet dat ik het met deze mensen eens ben, maar omdat ik groot voorstander ben van het recht van meningsuiting.
En dat terwijl het niet eens zijn uitgesproken mening was waar mensen kritiek op hebben...
  donderdag 15 januari 2009 @ 07:54:00 #239
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65058759
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Janmaat is om veel minder veroordeeld. Dus Moszkowicz gaat zeker weten deze zaak winnen.
Oproepen tot een opstand tegen Israël valt denk ik onder de vrijheid van meningsuiting. Dus Moszkowicz gaat zeker weten deze zaak verliezen denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:06:57 #240
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65058854
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 07:54 schreef Megumi het volgende:

[..]

Oproepen tot een opstand tegen Israël valt denk ik onder de vrijheid van meningsuiting. Dus Moszkowicz gaat zeker weten deze zaak verliezen denk ik.
Ik mag hopen dat oproepen tot een opstand -tegen wat dan ook- valt onder vrijheid van meningsuiting.
pi_65058943
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 07:54 schreef Megumi het volgende:

Waar is waar, bij het woord "intifada" zien de meeste nederlanders een romantisch beeld voor zich van heldhaftige jongeren die zich roeren tegen de "bezetter" en een lieve oude man met een theedoek op zijn hoofd en tranen in de ogen van vriendelijkheid. Ik zou Harry de intifada-oproep dan ook niet kwalijk nemen (hoe de rechter er over denkt is gelukkig weer een andere zaak).
pi_65059144
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:06 schreef Yildiz het volgende:
Ik mag hopen dat oproepen tot een opstand -tegen wat dan ook- valt onder vrijheid van meningsuiting.
De vrijheid van meningsuiting blijft een moeilijk concept in Nederland. Hier stikt het ook weer van de figuren die Van Bommel veroordeeld willen zien terwijl ze te hoop lopen wanneer iemand met een mening als de hunne een strobreed in de weg wordt gelegd.

Dat de vrijheid van meningsuiting ook meningen betreft die je zelf niet deelt is een veel te abstract concept voor zwakzinnig rechts. En ook voor zwakzinnig links. En ook voor het zwakzinnige midden, en de rechterlijke macht kan het ook niet aan. Waarschijnlijk zijn we gewoon een te bekrompen kneutervolkje om met meningsverschillen te kunnen omgaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65059387
Hij heeft niets verkeerd gedaan. Balkenende moeten ze achter de tralies zetten met zijn steun voor het terroriseren van weerlozen mensen.
pi_65059440
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:06 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zolang het maar niet tegen Israel is . De joodse terreur staat.
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:04:27 #245
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65059637
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zolang het maar niet tegen Israel is . De joodse terreur staat.
Ik denk dat mensen ook slecht in staat zijn een onderscheid te maken tussen een staat en een volk. Ben je tegen het beleid van Israël dan ben je gelijk ook anti-joods. En dat is jammer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_65059839
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Kees22 het volgende:
Moeten we dan de Hollanders bombarderen?
Nee, Limburg natuurlijk. Dat aanhangsel kost geld, holland levert geld op. En Al Gore heeft beloofd dat over 10-20 jaar holland sowieso onder water komt te staan, dus uiteindelijk lost zich het probleem daar ook wel op.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65059898
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Megumi het volgende:

Ik denk dat mensen ook slecht in staat zijn een onderscheid te maken tussen een staat en een volk. Ben je tegen het beleid van Israël dan ben je gelijk ook anti-joods. En dat is jammer.
Dat is een argument wat heel vaak gebruikt wordt om te ontkennen dat men anti-semitisch is

Toch moet iedereen ergens het vage gevoel hebben dat de schoen ergens wringt. Hoe komt het dat topic-na-topic over Israel worden volgeschreven. Hoe komt dat van alle toch niet geringe conflikten in de wereld, nou juist het conflikt in het MO al weken prominent op de site van de BBC staat. Hoe komt het dat zelfs als een israelisch politicus een natte scheet ruikt het binnen 5 minuten stinkt op de burelen van de hollandse media. ???? vraagtekens....

http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=930

[ Bericht 7% gewijzigd door buachaille op 15-01-2009 09:24:57 ]
pi_65059967
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef Man-E-Faces het volgende:
De Israelische regering is gewoon smerig, daar raak ik steeds meer van overtuigd. En die Moskogeval is uit hetzelfde vieze hout gesneden als die leiders in Israel waarschijnlijk. Advocaten vind ik zowiezo gluiperds die verdienen aan beide kampen.
Speelt Bram ook wel eens OvJ? Dat is nieuw. Of gewoon een domme opmerking van jou...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65060328
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:18 schreef buachaille het volgende:

Toch moet iedereen ergens het vage gevoel hebben dat de schoen ergens wringt. Hoe komt het dat topic-na-topic over Israel worden volgeschreven. Hoe komt dat van alle toch niet geringe conflikten in de wereld, nou juist het conflikt in het MO al weken prominent op de site van de BBC staat. Hoe komt het dat zelfs als een israelisch politicus een natte scheet ruikt het binnen 5 minuten stinkt op de burelen van de hollandse media. ???? vraagtekens....
Waarom heeft El Al zijn eigen afdeling op schiphol? Waarom laten we wapentransporten door? Waarom mag Israel meedoen met het songfestival en geldt het qua sport als Europees land? Waarom hebben we hier een Israelische lobby? Waarom hebben we zonder olie gedaan voor onze Israelische vrienden?

Dat is betrokkenheid, die is er nou eenmaal. Israel hoort bij de westerse beschaving, en is de meest vooruitgeschoven post in het contact met de Arabische beschaving.

Die betrokkenheid bij Israel is niet het twistpunt, ik geloof niet dat er iemand in Nederland is die Israel net zo wil behandelen als andere schurkenstaten. Het twistpunt is alleen hoe we Israel willen zien slagen: In harmonie met de andere volkeren daar of met oorlogsgeweld, onderdrukking, marteling en terreur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65060966
Het was niet goed wat Van Bommel heeft gedaan, maar juridisch is er niets tegen te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')