abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65027035
quote:
Arme Harry. Had ie maar nooit meegelopen tijdens die demonstratie tegen Israël. Want meneer heeft nu mooi een aangifte aan zijn broek. Afkomstig van Bram Moszkowicz. Overigens is niet alleen Van Bommel de lul, ook zijn fractiegenoot Karabulut staat, wanneer het aan Moszko Moszko Moszko en Moszko ligt, binnenkort voor het hekje wegens haatzaai.

Zo werd wijlen Hans Janmaat in 1999 veroordeeld wegens het medeplegen van het aanzetten tot discriminatie. Janmaat had bij een demonstratie geroepen: ’Wij schaffen de multiculturele samenleving af’. Weinig mis mee, behalve dan dat achter hem de kaalkopjes in koor ’eigen volk eerst’ en ’vol is vol’ scandeerden. En dus werd Janmaat veroordeeld tot 240 uur papier versnipperen.

"Hier ligt de zaak veel scherper,"aldus Moszkowicz. "De Kamerleden scandeerden een regelrechte oproep tot geweld, namelijk een intifada die gepaard gaat met zelfmoordaanslagen tegen volstrekt onschuldige burgers." Dit kamerlid gaat zich dus straks écht nuttig maken voor de samenleving. We denken zelf aan 240 uur onkruid wieden+blikjesrapen langs de snelweg en/of 300 uur borden wassen in het bejaardentehuis. Krijgen we uiteindelijk toch nog een schonere wereld dankzij een kamerlid.

bron: geenstijl.
Die zaak is zo rond.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:19:06 #2
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65027072
Mooi
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65027098
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die zaak is zo rond.
300 uur borden wassen in het bejaardentehuis
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 13:20:31 #4
230491 Zith
pls tip
pi_65027119
Gelukkig zijn alle Wilders aanhangers hier principieel op tegen, want iemand aanklagen omdat hij foute dingen zegt over bevolkingsgroepen is onzin natuurlijk, vrijheid van meningsuiting!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65027121
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef trifko het volgende:

[..]

300 uur borden wassen in het bejaardentehuis
Daar kunnen de Jakhalzen van de Vara een leuk itempje over maken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_65027225
pffft..je mag tegenwoordig niks meer..
  Donald Duck held woensdag 14 januari 2009 @ 13:25:50 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65027310
Mooi. Wat een eikel moet je ook zijn zeg om op te roepen tot een intifada.
En dan later laf terugkrabbelen, maar ja, dan is het al te laat he
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:26:06 #8
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65027319
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef Zith het volgende:
Gelukkig zijn alle Wilders aanhangers hier principieel op tegen, want iemand aanklagen omdat hij foute dingen zegt over bevolkingsgroepen is onzin natuurlijk, vrijheid van meningsuiting!
pi_65027346
Leuke publiciteitsstunt, maar ik gun het weinig kans van slagen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_65027364
En wat Zith zegt.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  Donald Duck held woensdag 14 januari 2009 @ 13:28:03 #11
46149 __Saviour__
pi_65027399
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef Zith het volgende:
Oproepen tot geweld is van een heel ander kaliber natuurlijk. Dat is niet te vergelijken met de opmerkingen van Wilders af en toe.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_65027408
Het zou toch al fijn zijn als de man lekker met zijn wachtgeld op de dam gaat zitten.
pi_65027447
Harry en Gretha met de verkeerd begrepen allochtonen aan de intifada in het door Achmed opgerichte Superstadsdeel. Geert stuurt het leger erop af. Bram stuurt justitie erop af.

Tis gelukkig bijna 2012
pi_65027487
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef Aurelianus het volgende:
Janmaat is om veel minder veroordeeld. Dus Moszkowicz gaat zeker weten deze zaak winnen.
pi_65027683
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]
Janmaat is om veel minder veroordeeld. Dus Moszkowicz gaat zeker weten deze zaak winnen.
Volgens mij is de zaak niet te vergelijken - appels met peren - ben wel benieuwd wat hiermee gebeurt overigens (Ik vond het een prima actie van van Bommel!!).
pi_65027749
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef Aurelianus het volgende:
Op zich acht ik het waarschijnlijk dat er een wezenlijk andere uitspraak komt dan ttv Janmaat. Maar dat zegt ook meteen heel veel over die laatste uitspraak...

Van de andere kant, het zou zo maar eens kunnen slagen. Het is groepshandelen en hij distantieerde zich niet bepaald, sterker nog, deed nadrukkelijk mee. Om dan een grammaticaal niet onjuiste versie als uitleg van zijn oproep te nemen in plaats van de gebruikelijke uitleg... Ik weet niet of je daar mee weg komt in deze situatie.

We wachten maar weer eens af.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:37:36 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65027757
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Welnee. Jij denkt echt dat rechters onpartijdig zijn? Dit wordt gewoon onderhands afgehandeld door de politiek.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65027827
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Om dan een grammaticaal niet onjuiste versie als uitleg van zijn oproep te nemen in plaats van de gebruikelijke uitleg... Ik weet niet of je daar mee weg komt in deze situatie.

We wachten maar weer eens af.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Picchia het volgende:
Als iemand tijdens nazi demonstratie roept om een Endlösung der Judenfrage. Dan kan hij best een geweldloze eindoplossing bedoelen.
pi_65027896
Neerlands bekendste maffiamaatje zit weer eens om aandacht verlegen?

Een opstand (intifada) kan prima zonder geweld plaatsvinden natuurlijk. Ben benieuwd naar de uitkomst.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  Donald Duck held woensdag 14 januari 2009 @ 13:43:37 #20
46149 __Saviour__
pi_65027927
Je moet naar de context en het verleden kijken. En dan wordt maar al te duidelijk wat een zogenaamde intifada dan inhoudt. Met een woordenboekuitleg van 'ja maar ik bedoelde geweldloos' kom je echt niet zomaar weg.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_65027935
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef PeeJay1980 het volgende:
Neerlands bekendste maffiamaatje zit weer eens om aandacht verlegen?
Zo deed Spong dat ook al eens tegen Wilders. Balans is het woord.
pi_65027976
Ik vraag me eigenlijk af waar het mis is gegaan met Harry van Bommel; een politicus op wie ik (wil ik hier best bekennen) in het verleden ooit heb gestemd. Los van de vraag of je iets ziet in de SP, kan Van Bommel geen gebrek politiek talent worden worden verweten.

Hij leek zelfs lange tijd de gedroomde opvolger van Jan Marijnissen te gaan worden. Zeker toen hij Marijnissen uitstekend verving tijdens de tv-debatten over de Europese grondwet, waar Nederland massaal tegen stemde. Maar ergens is er iets misgegaan... Stond -ie ineens ziedend te schuimbekken over Verdonk tijdens de Schipholbrand, of ging -ie samen met milieuactivisten in een bos zitten. Of z'n boekje te buiten bij een medewerkster van de Jordaanse ambassade. En nu dan het incident van afgelopen week.

Van Bommel (op wie ik allang niet meer stem) is van een politieke belofte veranderd in een paria. Hij zou beter z'n conclusies kunnen trekken, in het belang van z'n partij.
pi_65028174
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet naar de context en het verleden kijken. En dan wordt maar al te duidelijk wat een zogenaamde intifada dan inhoudt. Met een woordenboekuitleg van 'ja maar ik bedoelde geweldloos' kom je echt niet zomaar weg.
Daar zal een rechter dan over oordelen, niet wij.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_65028178
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef PeeJay1980 het volgende:

Een opstand (intifada) kan prima zonder geweld plaatsvinden natuurlijk.
Daar kun je mee wegkomen als je alleen dat roept. Als je met een groep bent waar "Hamas, alle Joden aan het gas" wordt geroepen je je roept vervolgens om intifada... dan sta je er toch gekleurd op.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65028279
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Daar kun je mee wegkomen als je alleen dat roept. Als je met een groep bent waar "Hamas, alle Joden aan het gas" wordt geroepen je je roept vervolgens om intifada... dan sta je er toch gekleurd op.
Uiteraard, dat is zeer ongelukkig en het was beter geweest als hij die optocht direct had verlaten om een signaal van afkeuring af te geven. Vandaar dat ik ook zeer benieuwd ben naar de uitkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')