Oe coördineren. Ja en dát schijnt nou nét nogal achteruit te gaan hč, met een stuk in de kraag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Noek het volgende:
Nee, ik mag niet drinken. Moet nog coördineren.
Ja. OK, dat perkt het aantal mogelijkheden iéts in, maar niet gék veel. Heb je nog meer aanwijzingen?quote:
Nu ik zie dat ik zo'n grafbak als Verhagen tegen kan komen kan het rustig nog tien jaar duren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
net 1 vandaag gezien maar twitteren gullie al ? nou nou nou ? Vraag is overigens niet voor Coos, die komt meestal een jaar of wat later
Net zoiets als Fok. Maar dan anders.quote:
En dat op Bokkeavondquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij moet echt eens over de knie, bijdehandje
zoiets, maar dan met korte stukkies tekstquote:
ik zat zelf Eberhard vd Laan nog op te zoeken, die krijgt nog een fles wijn van me, en hij moet ff een moskee tegenhoudenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ik zie dat ik zo'n grafbak als Verhagen tegen kan komen kan het rustig nog tien jaar duren.![]()
Maarre bommie is er nu morgen een debat met van Middelkoop?
gespierde taal voor iemand die Kelly heeft liggen douwe!quote:
Stront aan de knikkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
gespierde taal voor iemand die Kelly heeft liggen douwe!kommaarrrrrrrrrrr
Gert begon!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef Coos het volgende:
De weduwe in me hoof zegt dat ik de keuken in moet maar het lijf roept het tegenovergestelde.
Wat nu?
Daar moet je ook heul sterk voor zijn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
gespierde taal voor iemand die Kelly heeft liggen douwe!kommaarrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar moet je ook heul sterk voor zijn!![]()
Leuk al die ex BB'ers Bart huldequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar moet je ook heul sterk voor zijn!![]()
Jansen en Bosz ben ik niet rouwig om.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
mwuhaha Gertje zit ws in een hoekje met een kaasschaaf
Verbeek weg, Wim Jansen weg, en godzijdank voor hen die Bosz ook weg..
Spannend man
Die post boven je is een echte topic killer.quote:
Ballenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Die post boven je is een echte topic killer.![]()
voetbalmennekes
feli met je award Peetquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen toch maar naar die elfstedentochtuizending kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |