Net zoiets als Fok. Maar dan anders.quote:
En dat op Bokkeavondquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij moet echt eens over de knie, bijdehandje
zoiets, maar dan met korte stukkies tekstquote:
ik zat zelf Eberhard vd Laan nog op te zoeken, die krijgt nog een fles wijn van me, en hij moet ff een moskee tegenhoudenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ik zie dat ik zo'n grafbak als Verhagen tegen kan komen kan het rustig nog tien jaar duren.![]()
Maarre bommie is er nu morgen een debat met van Middelkoop?
gespierde taal voor iemand die Kelly heeft liggen douwe!quote:
Stront aan de knikkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
gespierde taal voor iemand die Kelly heeft liggen douwe!kommaarrrrrrrrrrr
Gert begon!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef Coos het volgende:
De weduwe in me hoof zegt dat ik de keuken in moet maar het lijf roept het tegenovergestelde.
Wat nu?
Daar moet je ook heul sterk voor zijn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
gespierde taal voor iemand die Kelly heeft liggen douwe!kommaarrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar moet je ook heul sterk voor zijn!![]()
Leuk al die ex BB'ers Bart huldequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar moet je ook heul sterk voor zijn!![]()
Jansen en Bosz ben ik niet rouwig om.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
mwuhaha Gertje zit ws in een hoekje met een kaasschaaf
Verbeek weg, Wim Jansen weg, en godzijdank voor hen die Bosz ook weg..
Spannend man
Die post boven je is een echte topic killer.quote:
Ballenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Die post boven je is een echte topic killer.![]()
voetbalmennekes
feli met je award Peetquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen toch maar naar die elfstedentochtuizending kijken.
Die is leuk voor scrabblequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen toch maar naar die elfstedentochtuizending kijken.
Best knap Als je kijkt hoeveel users er zijnquote:
Zucht de redding nabij.. Oh en Lies verse uhhhhh is wel lekker ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Nee! Want hier ben ik!![]()
![]()
Ik ben een beetje te laat, met duimen voor Cc, met terugwerkende kracht dan maar!![]()
Goedenavond Fok!
Coolquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Het etentje was erg leuk. Het klikte ook enorm goed met de zakenpartner van mijn nichtenvriend. En ... ze willen me héél graag hebben. Ze zien potentie in me! In mij! Want ik kan nog meer verdieping en passie brengen. En ze hebben mijn humor en die is best hard to find.
Over een maand of vier switch ik naar alle waarschijnlijkheid van baan. Als de crisis geen cheap roet in het eten gooit.
Oh ja, en we dronken ook veel wijn. En we hebben het nog even over die rare gozer gehad die opeens niks meer van zich laat horen. (Zij kennen hem ook) En ze hebben me ervan overtuigd dat ie in the closet is, qua gay. En de uitleg klinkt heel plausibel.
Het ligt niet aan mij.
Zij willen me.
En die. Gewoon, daarom. En omdat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
En we hebben het nog even over die rare gozer gehad die opeens niks meer van zich laat horen. (Zij kennen hem ook) En ze hebben me ervan overtuigd dat ie in the closet is, qua gay. En de uitleg klinkt heel plausibel.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zucht de redding nabij.. Oh en Lies verse uhhhhh is wel lekker ..Gember..
Vooral op vis... Echt ik moest dat ook niet maar koop es verse ..
Da's waar ook! Wie was dat ook weer? En ik dat waarschijnlijk ook schamper discarden (ja sorry, ik weet het even niet in het Nederlands). Vrouwelijke trots, hequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
Dat zéi iemand nog hier: vast een kastnicht!
Tof dat het een leuke film was.
Beetje tegenwicht voor gisteren, met zo'n 1000 SC-posts op één dag. En 's avonds was het helemáál raak: even een fles wijn ontkurkt: hop wéér 34 posts verder. En ik heb een geweldige gave snelle kurkentrekker (sorry Noekquote:
Nou! Goffer. Doe niet zo direct.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Coos het volgende:
Hé mooi Cc.![]()
![]()
Alle kaarten op een nicht gezet.![]()
Pammetje stabiliseerd de boel weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Copycat het volgende:
Kut. Dat is weer eenmomentje.
Note to self: wijn, polm, adrenaline, FOK! Bad combination. Very bad combination.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht voor gisteren, met zo'n 1000 SC-posts op één dag. En 's avonds was het helemáál raak: even een fles wijn ontkurkt: hop wéér 34 posts verder. En ik heb een geweldige gave snelle kurkentrekker (sorry Noek)
Oplossen in water en dan de tampaxquote:
Lijkt me wel een verklaring waar mee te leven valt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar ook! Wie was dat ook weer? En ik dat waarschijnlijk ook schamper discarden (ja sorry, ik weet het even niet in het Nederlands). Vrouwelijke trots, he.
Daar heb ik ook pillen voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een pilslikfobie.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Soury het volgende:
Oplossen in water vodka en dan de tampax
Ja, is ook wel. En ik heb ook blijkbaar een aantrekkingskracht op (latente) homo's. Een aantal vrienden van me kwam tegenover mij als eerste uit de kast. Plus de vriend waarmee ik vanavond dat etentje had, had zelfs nog even de hots voor me, in zijn in the closet periodequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Gert het volgende:
Lijkt me wel een verklaring waar mee te leven valt.
Ja. Sneu is het ook. En een beetje jammer. In die zin van hoe hij er (niet) mee omgaat, want stiekem voel ik me wel een beetje beledigd over dat totale afkappen.quote:Al is het wel een beetje sneu ook: was ie zoveel jonger dan jij of zit ie al zo lang in de kast?
Ik hou ook niet van bier, dus lik er ook nooit vanquote:
Maar je hebt er een goed gevoel aan over dus.. Cool Cc..quote:
Ja. Da's wel zo'n beetje de essentiequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
Maar je hebt er een goed gevoel aan over dus.. Cool Cc..
Waar is die potquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Da's wel zo'n beetje de essentie.
Ik ratel weer ... Sorry en tien euro in de pot.
Vind je het eng om aan een bierflesje te likken of hou je niet van pillen slikken? Ik snap het allemaal neit meer..quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Vind je het eng om aan een bierflesje te likken of hou je niet van pillen slikken? Ik snap het allemaal neit meer..
In elk geval gefeli. Geen idee waarmee, maar volgens de OP moesten we duimen en nu ben je blij. Dus gefeli! CC
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Da's wel zo'n beetje de essentie.
Ik ratel weer ... Sorry en tien euro in de pot.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is die potIk heb nog minstens 130 euro's tegoed
En waar zijn de drankjes danquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wordt alleen uitgekeerd in drankjes!
Die gaat niet doorquote:
Ik had een gulle bui.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij ook doneerde!
We gingen toch op verassingsreis?quote:
Dan smijt ik er maar alcohol en peuken in .. Veras ik snellerquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gingen toch op verassingsreis?
Kopje jasmijnthee, is goed voor de innerlijke rust.
Dan hou ik die meet wel in m'n eentjequote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gingen toch op verassingsreis?
Kopje jasmijnthee, is goed voor de innerlijke rust.
Jij hebt morgen je rustdag, toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
Dan smijt ik er maar alcohol en peuken in .. Veras ik sneller
Nou rust ik hoef niet naar me werk .. Ik ben morgen ziekquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt morgen je rustdag, toch?
Aagjekat is volgens mij nog steeds net zo positief over onze Spanjereis als wij zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Maar is hondjes definitief van de baan dan?![]()
*Bikini weer opbergt.
Yeah we gaan naar Coos .. Maar moeten we dan in ons niksie rondlopen ? Dat wil ik niet hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan hou ik die meet wel in m'n eentje
Ohw tof!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aagjekat is volgens mij nog steeds net zo positief over onze Spanjereis als wij zijn.
En anders ga ik met Coos mee, die ouwe kastnicht.
Niet alleen dat, likte jij niet aan een wondersponsje?quote:
Nee, dat was ik niet! Echt niet! Ik zou niet willen! Waarom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef yvonne het volgende:
Niet alleen dat, likte jij niet aan een wondersponsje?
Ja, niet van vandaag of morgen. Maar wel ja, geloof ik, wel zeker. Of zo.quote:Maar, goede berichten
Ik las eerst pislik en toen pilsslik, en nu zie ik pas wat het moet zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet! Echt niet! Ik zou niet willen! Waarom?
Dat was vast en zeker Dude. Of Moonah.
Pil-slikfobie.
[..]
Ja, niet van vandaag of morgen. Maar wel ja, geloof ik, wel zeker. Of zo.
Zie je, het adrenalinepeil daalt alweer.
We zorgen wel voor verpakking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw tof!![]()
Nah, dan ga ik wel op de camping naast jullie zitten ofzo, ik word denk ik een beetje zenuwachtig van al dat naakt!
Oww er is naast ons een leuke betaalbare textielcamping (ja zo heet dat van ons gezichtspunt uit) waar ik vaak eet voor weinig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw tof!![]()
Nah, dan ga ik wel op de camping naast jullie zitten ofzo, ik word denk ik een beetje zenuwachtig van al dat naakt!
Mag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En anders ga ik met Coos mee, die ouwe kastnicht.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Oww er is naast ons een leuke betaalbare textielcamping (ja zo heet dat van ons gezichtspunt uit) waar ik vaak eet voor met weinig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zorgen wel voor verpakking.
[ afbeelding ]
Fuck ik nu ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Dat plaatje ja, vieze Fan!![]()
(Ik ben een beetje bang dat als ik ooit weer een broodje rookworst bij de hema, spontaan in de lach schiet als ik hem bestel.)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
U zult er geen spijt van krijgen een bezoek te brengen aan deze rustige, schone, kleine, familiaire, eenvoudige, sympathieke en zeer natuurlijk aangelegde camping.
Dat is wel heel erg veel goeds in 1 zin!
Dat eenvoudige bevalt me niet zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
U zult er geen spijt van krijgen een bezoek te brengen aan deze rustige, schone, kleine, familiaire, eenvoudige, sympathieke en zeer natuurlijk aangelegde camping.

Dat had ik een beetje met familiaire. Dat betekent dat er om 7 uur kutkinderen voor je tent staan te voetballen.quote:
En...het heeft nog een geschiedenis ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Afijn, tis ws een stukje weiland achter een boerderij waar ze 4 gezinnen op 10 vierkante meter stallen.. Rustig, want slechts 4 gezinnen ... familiaire want je staat op elkaars lip te campen, rest wijst zich dan vanzelf!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Nee mij ook niet en daarom zit ik ook bij de buren.quote:
Of dat je moet schijten in een gat in de vloer ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat had ik een beetje met familiaire. Dat betekent dat er om 7 uur kutkinderen voor je tent staan te voetballen.
Klik zo'n link nu eens aan voordat je gaat blaten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afijn, tis ws een stukje weiland achter een boerderij waar ze 4 gezinnen op 10 vierkante meter stallen.. Rustig, want slechts 4 gezinnen ... familiaire want je staat op elkaars lip te campen, rest wijst zich dan vanzelf!
Kut-nep-camping!
Ja, zoiets inderdaad. Het kan in principe nog alle kanten op. Maar de sterren staan goed. Of zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
onder voorbehoud met gekruiste vingers gefeli Cc...
neen! zit ook ff te pokeren ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Klilk zo'n link nu eens aan voordat je gaat blaten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
En...het heeft nog een geschiedenis ook.
http://www.hollanddoc.nl/(...)leveringen/36981989/
er moet meer gekocht worden ... dan valt de recessie mee en krijg jij je baan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Het kan in principe nog alle kanten op. Maar de sterren staan goed. Of zo.
Blaten is leukerquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Klik zo'n link nu eens aan voordat je gaat blaten.
Ja! Ellende! Of 2 douches, op 40 gasten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Of dat je moet schijten in een gat in de vloer ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |