Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef Meki het volgende:
[..]
In Gaza zijn er 1000 doden niet in Israel. dus heeft geen enkele zin om de andere kant te kijken.
Dat mag van mij, maar ik stelde de vraag om te weten te komen hoe ik jouw reactie precies moest plaatsen en duiden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn eigen kennis niet tegenover die van een obscure professor zetten? Jij kent mijn achtergrond niet, maar ik die van Heinsohn wel. Laten we zeggen dat zijn ideeen omstreden zijn (en dat is een eufemisme). Anyway mijn kritiek is toegespitst op de aangehaalde geldstroom van UNRWA die van geen belang is voor de geboortecijfers. Zijn obsessie met het jonge mannen syndroom wil ik niet eens bespreken omdat het te ver off-topic is (maar reken maar dat het academisch gezien een flut theorie is).
Jij wilt het blijkbaar niet snappen. De oorlog is Gazaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet?
Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Straatsoldaat, waarom ga je ze niet helpen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damourquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
Vandaag 26 jaar geleden....
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatila
Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Israël dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden geëlimineerd dan moet dat maar gebeuren!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?
Euh?? Verkeerd ge-quote?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Israël dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden geëlimineerd dan moet dat maar gebeuren!
Eindelijk promoot je zelf als gewelddadig en kwaad-steuned. prima maar daar praat ik niet tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.
Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damour
Nederlandse wiki mist de plank zoals gewoonlijk weer eens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Damour_massacre
Volgende week 32 jaar geleden, onder de slachtoffers van de Palestijnse strijders de volledige familie van de leider van de militie die Sabra en Shatila op hun geweten hebben.
We zullen zien. Oog om oog, tand om tand. Ik denk dat Israël aan het langste eind trekt (als het moet maar de hele gazastrook platbombaderen. Hopeloos stuk land).quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.
AMSTERDAM - Hamas accepteert een Egyptisch plan voor een staakt-het-vuren in de Gazastrook. Dat melden diverse media.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hamas agrees "in principle" to Egyptian ceasefire proposals but specific details remain unclear, Sky News has learned.
Ik kom er ook eerlijk voor. Ik ben hier voor de bevolking van Gaza. waar duizend doden is en zijn gevallen waar nu een ramp heerst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Mdk het volgende:
Overigens Meki ben ik van mening dat je best eens bij jezelf mag gaan afvragen waar je mee bezig bent. Juist de ontzettend beinvloedbare jongeren gaan erg snel mee aan diezelfde eenzijdige berichtgeving als waar jij mee bezig bent. Als dat je doel is, prima.. maar kom daar dan ook eerlijk voor uit. Zoniet probeer dan eens wat objectiever naar de situatie te kijken en alleen relevante dingen te posten.
Wil je dat graag,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef RAVW het volgende:
Wordt maar eens tijd dat Israel eens even Tsar Bomba gaat lenen van de russen want het mag van mij nu wel even afgelopen zijn ...
Voor mensen die niet weten wat een Tsar Bomba is.. ( de bom onder de bommen)
Zoals iemand in een eerder topic al zei: als ik twee zetten van schaakmat sta zou ik ook remise aanbieden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk dat Hamas even wacht en daarna weer raketjes gaat afschieten.
Jij wilt dus mensen de waarheid (jouw waarheid) laten zien door de dingen die je post? En wat wil je daar dan mee bereiken? Dat mensen inzien hoe slecht Israel wel niet is? En dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kom er ook eerlijk voor. Ik ben hier voor de bevolking van Gaza. waar duizend doden is en zijn gevallen waar nu een ramp heerst.
Absoluut, ik wil dat jullie de waarheid onder ogen zien wat er gebeurt in Gaza. door middel van video's en bronnen zal ik dat doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef Mdk het volgende:
[..]
Jij wilt dus mensen de waarheid (jouw waarheid) laten zien door de dingen die je post? En wat wil je daar dan mee bereiken? Dat mensen inzien hoe slecht Israel wel niet is? En dan?
Tja jammer. Je komt niet over als een ontzettend dom figuur, maar het is wel ontzettend jammer dat je niet kunt inzien dat er bij zo'n situatie 2 kanten zijn en dat de waarheid in het midden ligt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut, ik wil dat jullie de waarheid onder ogen zien wat er gebeurt in Gaza. door middel van video's en bronnen zal ik dat doen.
Het doet mij vrij weinig. Elke keer als ik een dode Palestijn zie denk ik: wat heeft Hamas toch aangericht. Voor elke afgevuurde raket van Hamas valt er nu een dode. Dat is de prijs die de Palestijnen moeten betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut, ik wil dat jullie de waarheid onder ogen zien wat er gebeurt in Gaza. door middel van video's en bronnen zal ik dat doen.
Bijna 1000 doden nu, denk 50 - 60 % Hamasquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef desiredbard het volgende:
Hoeveel kut terroristen heeft de IDF helden al ingekerft op de kolven van hun geweren?
niet graag maar het mag van mij nu wel eens af gelopen zijn dat met of zonder winnaar..quote:
Hoeveel actieve Hamas leden zijn er totaal in de Gazastrook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Sargon het volgende:
[..]
Bijna 1000 doden nu, denk 50 - 60 % Hamas
Bij 1000 doden o.a.300 kinderen en 4500 gewonden. denk je dat ik dan nog kijk naar de Israelische kant. ik ben toch niet gek. waar de hele bevolking in Gaza nergens heen kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Mdk het volgende:
[..]
Tja jammer. Je komt niet over als een ontzettend dom figuur, maar het is wel ontzettend jammer dat je niet kunt inzien dat er bij zo'n situatie 2 kanten zijn en dat de waarheid in het midden ligt.
leden zullen wel 10 duizenden zijn, strijders geen idee. Ik begin te vermoeden dat hamas helemaal niet zo sterk is, maar dat het vooral bluf is. Op een paar snipers en raketten na blijf t het angstvallig stil aan hamas kant. Geen massale straatgevechten, zoals ze hadden gedreigd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoeveel actieve Hamas leden zijn er totaal in de Gazastrook?
In principe is dat natuurlijk waar, aangezien er straks (of nu eigenlijk al) toch niet veel over is van die hele gaza strook. Die mensen hebben vrij weinig meer te verliezen. Maar als dat gebeurd komt er vervolgens weer een twist over wie dat stukje land dan krijgt, Israel of Egypte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Sargon het volgende:
Het beste zou zijn als de palestijnen gewoon verkassen naar Egypte, maar die wil ze niet hebben
Het waren er gister al 900+quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Sargon het volgende:
[..]
Bijna 1000 doden nu, denk 50 - 60 % Hamas
Het strookje land is an sich niets waard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Mdk het volgende:
[..]
In principe is dat natuurlijk waar, aangezien er straks (of nu eigenlijk al) toch niet veel over is van die hele gaza strook. Die mensen hebben vrij weinig meer te verliezen. Maar als dat gebeurd komt er vervolgens weer een twist over wie dat stukje land dan krijgt, Israel of Egypte.
In de tweede wereld oorlog hebben de mensen daar ook zelf ervoor gekozen of niet ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het waren er gister al 900+
Zijn die jongens aan het inkakken of zo ...morgen is het Sabbat en dan mogen ze geen vuurtjes maken,
ik schat zo'n minimaal 60-70% Hamas..... maar goed Hamas maakte zelf alleen burgerslachtoffers en de zogenaamde burgers daar hebben ze zelf gekozen
Wij staan achter ze !quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Hamas accepteert een Egyptisch plan voor een staakt-het-vuren in de Gazastrook. Dat melden diverse media.
Een Hamas-woordvoerder zou dat vanuit de Syrische hoofdstad Damascus hebben gezegd. Volgens het Spaanse persbureau EFE zou Hamas willen dat Turkije op de naleving van het bestand gaat toezien. Ook eist de organisatie dat Israëlische troepen de Gazastrook binnen 48 uur verlaten.
Had Israel volgens jou die beschietingen met raketten dan toe moeten laten? Tot ze steeds betere en zwaardere raketten kregen en steeds meer hun doelen raakten en slachtoffers maakten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij 1000 doden o.a.300 kinderen en 4500 gewonden. denk je dat ik dan nog kijk naar de Israelische kant. ik ben toch niet gek. waar de hele bevolking in Gaza nergens heen kunnen.
Ja, de Duitsers hebben actief Hitler gesteund en zijn daarvoor afgestraft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Meki het volgende:
[..]
In de tweede wereld oorlog hebben de mensen daar ook zelf ervoor gekozen of niet ?
achterlijke debiel
Dan heeft Israël nog wel even te gaan. Ik denk dat Israël vanaf nu op elke aanval op Israëlisch gebied (lees: oorlogsverklaring) bikkelhard moet reageren. Zie het als een vader zijn kind straft. Ze leren het anders nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Sargon het volgende:
[..]
leden zullen wel 10 duizenden zijn, strijders geen idee. Ik begin te vermoeden dat hamas helemaal niet zo sterk is, maar dat het vooral bluf is. Op een paar snipers en raketten na blijf t het angstvallig stil aan hamas kant. Geen massale straatgevechten, zoals ze hadden gedreigd.
Turkije? Jij ziet ze vliegen ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Wij staan achter ze !
[ afbeelding ]
We zullen dat zionistisch gespuis eens koekje van eigen deeg egeven.
Tja daarom is dat gejank over genocide zou zieligquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Dan heeft Israël nog wel even te gaan. Ik denk dat Israël vanaf nu op elke aanval op Israëlisch gebied (lees: oorlogsverklaring) bikkelhard moet reageren. Zie het als een vader zijn kind straft. Ze leren het anders nooit.
Turkije zou het afleggen tegen Israel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Turkije? Jij ziet ze vliegen ja.
Nee nouja, dat werd wel vaker gedacht met dat hele stuk grond daar.. Dat is het probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Sargon het volgende:
[..]
Het strookje land is an sich niets waard.
Ze zouden het niet eens proberen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Sargon het volgende:
[..]
Turkije zou het afleggen tegen Israel.
De rakketten komen ook niet cadeau op Israel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef Mdk het volgende:
[..]
Had Israel volgens jou die beschietingen met raketten dan toe moeten laten? Tot ze steeds betere en zwaardere raketten kregen en steeds meer hun doelen raakten en slachtoffers maakten?
Dat onder de slachtoffers kinderen zijn is natuurlijk ontzettend triest, maar niet te voorkomen. Kogels en bommen kijken immers niet naar de leeftijd van iemand.
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Sargon het volgende:
[..]
Opzich doet het mij weinig meer. Ze hebben het gewoon maar te accepteren, of ze het nou leuk vinden of niet. Als ze willen geloven dat Israël kinderen vermoord, vrouwen verkracht en ik weet niet wat nog meer dan moeten ze dat lekker geloven. Israël zou er niet minder Hamas leden om elimineren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Sargon het volgende:
[..]
Tja daarom is dat gejank over genocide zou zielig
En hoe kom je tot die conclusie? Btw Turkije heeft net zoveel ervaring met guerilla oorlogsvoering.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Sargon het volgende:
[..]
Respect voor Erduganquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Wij staan achter ze !
[ afbeelding ]
We zullen dat zionistisch gespuis eens koekje van eigen deeg egeven.
Je kan een opiniestuk niet weerleggen; heb je wel eens gestudeerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat mag van mij, maar ik stelde de vraag om te weten te komen hoe ik jouw reactie precies moest plaatsen en duiden.
Natuurlijk mag jij daarnaast kritiek uiten op het stuk, maar dat is geen synoniem voor een weerlegging. En ik heb begrepen dat er wel degelijk steun is voor zijn theorie onder andere academici en schrijvers, dus 'flut theorie' is weer zo'n ongenuanceerde uitspraak waar ik niet veel mee kan.
Hopeloos figuur.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef damsco het volgende:
[..]
We zullen zien. Oog om oog, tand om tand. Ik denk dat Israël aan het langste eind trekt (als het moet maar de hele gazastrook platbombaderen. Hopeloos stuk land).
Proef ik daar sarcasme? ANTISEMIET!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef Monidique het volgende:
Ik lees dat het de schuld is van Palestijnen als ze gewond raken of gedood worden; ze waren immers gewaarschuwd.
Ik lees dat het de schuld van de Palestijnen is als er Israëliërs sterven door raketaanvallen; je kunt immers niet zwichten voor terreur.
yep grote moslim muil en in geen velden of wegen in de gaza strook te bekennenquote:
Omdast het een vrij neutraal land is in de Regio met een Seculier legermacht aan de top. Met vrij neutraal bedoel ik dat ze en contact hebben met de EU en met Israel/Hamas. Een soort brug zeg maar. En niet onder controle door de VS zoals Egypte of Irak etcquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Waarom willen ze eigenlijk dat Turkije die controle gaat uitvoeren?
Nouja je maakt nu eigenlijk het punt wat ik je al wilde duidelijk maken met die vraag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Meki het volgende:
[..]
De rakketten komen ook niet cadeau op Israel.
Gazastrook is veranderd in een concentratiekamp en Israel verbiedt medicijnen en voedsel voor Gazastrook en daardoor kwamen die rakketten.
Turkije zit behoorlijk diep in de zak van de VS< kijk maar naar de Amerikaanse bases en installaties op Turks grondgebied.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Omdast het een vrij neutraal land is in de Regio met een Seculier legermacht aan de top. Met vrij neutraal bedoel ik dat ze en contact hebben met de EU en met Israel/Hamas. Een soort brug zeg maar. En niet onder controle door de VS zoals Egypte of Irak etc
nee. je haalt de volgordedoor elkaar: eerst kwamen de busaanslagen, bom aanslagen, etc. Toen werden de grenzen gesloten. (eigen schuld, dikke bult). Omdat ze niet meer in staat waren hun oude activiteiten door te laten gaan, ging men maar over op rakketten. Tja, en nu slaat Israel terug met een koekje van eigen deeg, en nu zijn ze ineens zielig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Meki het volgende:
[..]
De rakketten komen ook niet cadeau op Israel.
Gazastrook is veranderd in een concentratiekamp en Israel verbiedt medicijnen en voedsel voor Gazastrook en daardoor kwamen die rakketten.
Juist, dat krijg je met Israel die geen oplossingen wilt enkel geweld en bloed en verderfquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Mdk het volgende:
[..]
Nouja je maakt nu eigenlijk het punt wat ik je al wilde duidelijk maken met die vraag.
Het conflict is namelijk in niks anders veranderd dan het kinderachtige: Maar zij deden dit, dus wij doen dit en van de andere kant zij deden zus, dus doen wij zo.
Zo kom je toch nooit tot een oplossing?
Dat is zo in je fantasiewereldje niet in het echt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
nee. je haalt de volgordedoor elkaar: eerst kwamen de busaanslagen, bom aanslagen, etc. Toen werden de grenzen gesloten. (eigen schuld, dikke bult). Omdat ze niet meer in staat waren hun oude activiteiten door te laten gaan, ging men maar over op rakketten. Tja, en nu slaat Israel terug met een koekje van eigen deeg, en nu zijn ze ineens zielig.
en weer haal je de partijen door elkaar. De Israeliers zijn een stuk vredelievender geweest dan de palestijnen. Ze hebben keer op keer diplomatieke oplossingen gezocht, die niet eens onredelijk waren. Maar Hamas wou van niets weten. Israel moet kapot. En daardoor gaan ze nu zelf kapot.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Juist, dat krijg je met Israel die geen oplossingen wilt enkel geweld en bloed en verderf
Leuk voor je. maar je komt niet met argumenten. bovendien beschuldig je mij ervan in een fantasie wereld te leven. Ad Hominem much?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is zo in je fantasiewereldje niet in het echt.
De Palestijnse gebieden worden natuurlijk al veertig jaar gecontroleerd, opgedeeld en bezet door Israël. Ook geen onbelangrijk feit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Bensel het volgende:
Toen werden de grenzen gesloten.
Tja aan de andere kant komt Hamas net zo goed tot schijnoplossingen en voorstellen die vooral voordelig zijn voor hunzelf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Juist, dat krijg je met Israel die geen oplossingen wilt enkel geweld en bloed en verderf
Die bases zijn grotendeels overgedragen aan de turkse leger, die waren gebouwd ter voorbereiding op de Irak oorlog. Maar aangezien ze nu in Irak zitten is daar geen behoefte meer aan. Behalve een paar bases die intelligence leveren met UAV's zul je niet meer veel vinden. Maar je hebt wel gelijk dat turkije nog diep in de zak van de US zit en zonder hun toestemming zal zo'n aanval op Israel ook nooit komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Turkije zit behoorlijk diep in de zak van de VS< kijk maar naar de Amerikaanse bases en installaties op Turks grondgebied.
en waarom? juist ja. bomaanslagen etc.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Palestijnse gebieden worden natuurlijk al veertig jaar gecontroleerd, opgedeeld en bezet door Israël. Ook geen onbelangrijk feit.
Sory Mekiquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, omdat een extremistische, racistische ideologie in Israël veel macht heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
en waarom? juist ja. bomaanslagen etc.
Ehm.. Hamas anyone? Pot verwijt de ketel....quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, omdat een extremistische, racistische ideologie in Israël veel macht heeft.
Het bestand werd eigenlijk al meteen geschonden door de Palestijnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sory Meki
Er was een staakt het vuren ...op wiens initiatief
Na het officiele verloop van dat staakt het vuren....wie begon met de agressiviteit.
Welke stream? Op die van CNN is nu niks.quote:
Goed jij hebt een cartoon nodig , ik heb realistische foto'squote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef rakotto het volgende:
/cid_image001_jpg01C8CEDD6.jpg?imgmax=800]afbeelding[/url] ]
IDD dat bedoelde ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het bestand werd eigenlijk al meteen geschonden door de Palestijnen.
Palestinian rockets threaten truce
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het bestand werd eigenlijk al meteen geschonden door de Palestijnen.
Palestinian rockets threaten truce
Met de kinderen ernaast! Zijn immers de terroristen van morgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Goed jij hebt een cartoon nodig , ik heb realistische foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vader die zijn kind zo aankleed mag aan zijn kloten opgehangen worden ......
Zeg dan gewoon dat je een oorlog wil, maar dan niet mekkeren over doden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Israel weigert bestanden nu neemt hamas de moeite.
en voor de duizend doden moet er toch vergelding komen.
Mmmm, dat betekent dat het omgekeerde ook moet gaan gebeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Er verschijnen momenteel overal oproepen tot boycot. En niet alleen voor producten uit Israel maar ook de grote bedrijven die daar afdelingen hebben of intensief samenwerken met Israelische bedrijven.
Prima ontwikkeling imo. Als de regeringen vierkant achter Israel blijven staan en zelfs verrekken om een veroordeling van het geweld uit te spreken is het aan het volk om actie te ondernemen.
Boycot is een machtig middel en iets wat Israel behoorlijk kan gaan voelen.
Sluit je ogen maar, dit is de realiteit. Ik vind het jammer dat ik geen Jood benquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef venomsnake het volgende:
O god, krijgen we weer een plaatjes oorlog?![]()
Nou, wie gaat er plaatjes van de Joden posten?
Zucht....
Dat is jouw kant toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef venomsnake het volgende:
O god, krijgen we weer een plaatjes oorlog?![]()
Nou, wie gaat er plaatjes van de Joden posten?
Zucht....
Plaatjesoorlog: tis een beetje van alle tijden en culturen hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Goed jij hebt een cartoon nodig , ik heb realistische foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vader die zijn kind zo aankleed mag aan zijn kloten opgehangen worden ......
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik geen Jood ben
Het verschil is dat dit een professionele militair is welke zijn kind waarschijnlijk even een helm opzet. Hamas stoomt de kinderen echter klaar als zelfmoordenaars en hersenspoelt ze met de verschrikkelijkste propaganda. Alleen daarom verdient Hamas de kogel al.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Plaatjesoorlog: tis een beetje van alle tijden en culturen hoor.
[ afbeelding ]
Het kind is ook niet van die militair. Foto is gemaakt in Irak en het kind is Irakees.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit een professionele militair is welke zijn kind waarschijnlijk even een helm opzet. Hamas stoomt de kinderen echter klaar als zelfmoordenaars en hersenspoelt ze met de verschrikkelijkste propaganda. Alleen daarom verdient Hamas de kogel al.
Doet er alsnog niks vanaf. Het gaat erom dat Hamas en haar bevolking haar eigen kinderen dusdanig inzet in een oorlog dat ik er alleen maar van kotsen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Het kind is ook niet van die militair. Foto is gemaakt in Irak en het kind is Irakees.
Ah, een professionele militair is beter!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit een professionele militair is welke zijn kind waarschijnlijk even een helm opzet. Hamas stoomt de kinderen echter klaar als zelfmoordenaars en hersenspoelt ze met de verschrikkelijkste propaganda. Alleen daarom verdient Hamas de kogel al.
Hij heeft geen eens de vinger aan de trigger manquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, een professionele militair is beter!
[ afbeelding ]
Zullen we een eind maken aan dit kleuterdebat en weer als volwassenen gaan debatteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |