abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65044048
wat leuk Quinny!! Hoe isset met Jort?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:13:15 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65044444
Oh ja, dat vergat ik nog, ik heb jullie erbij gezet Quinny!
Welkom weer!
pi_65047576
Happy, lijkt me duidelijk wie er kookt dus... .

C1000 doos was idd goed!
Fake it till you make it...
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:52:27 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65049140
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hm, Nee, aan mijn moeders kant zit niks..
En hoe het met de Clomid zit zal ik idd wel navragen.

Zitten er aan jou moeders kant tweelingen? Of ben je zo de enige?
Lijkt me zo gaaf, een tweeling!

Mijn oma was een tweeling, dus daar komt het bij mij vandaan. * thanks oma!!*
pi_65055388
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Vicky het volgende:
wat leuk Quinny!! Hoe isset met Jort?

Amber en Jort de datumtweeling

Met Jort gaat het goed. Het is een druktemaker en onzettend ondeugend

Zal eerders wel eens een foto van hem posten in het fototopic
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_65058870
Kuch...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65059083
Wil je iets kwijt, Jelief?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65059099
ja maar het wil nog niet zo...
pi_65059213
ow jee, het is begonnen?
Misschien helpen deze je dan een beetje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65059222
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef Jelief het volgende:
ja maar het wil nog niet zo...
Is het begonnen?

Succes!
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:44:07 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65059318
Ik denk eig. dat dat haar meldpost was.
Toch?
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:50:39 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65059413
Ik denk dat ze haar baby kwijt wil (uit dr buik) en dat dat nog niet zo opschiet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65059940
Mijn laatste werkdag vandaag Eindelijk!!!
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:24:28 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65060042
Oh wat lekker!
Nu heerlijk van je verlof genieten en dan over een paar weken heb je gewoon zo'n lief klein frummeltje!
pi_65060095
Was het maar waar dames! Die kuch was naar aanleiding van het bankje waar Mous opmerkte dat ik niet te hard moest hoesten anders zou onsje tussen mijn knieën hangen. Ik hoest mij suf maar geen baby hoor
Er gebeurt wel wat maar serieus werk kan ik het echt nog niet noemen, al is het een pietsie meer dan 'gewoon' een harde buik.
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:38:53 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65060367
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:26 schreef Jelief het volgende:
Was het maar waar dames! Die kuch was naar aanleiding van het bankje waar Mous opmerkte dat ik niet te hard moest hoesten anders zou onsje tussen mijn knieën hangen. Ik hoest mij suf maar geen baby hoor
Er gebeurt wel wat maar serieus werk kan ik het echt nog niet noemen, al is het een pietsie meer dan 'gewoon' een harde buik.
het hoesten helpt bij mij ook niet echt Gisterenavond wel even wat (voor)weeën gehad en de hoop dat het door zou zetten, maar nee hoor. Vannacht weer heelijk geslapen tot een kwartier geleden.

Koningin veel plezier vandaag op je laatste werkdag Daarna heerlijk met verlof...
Make love, not war ☮
pi_65060425
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:19 schreef Koningin het volgende:
Mijn laatste werkdag vandaag Eindelijk!!!
Nou, geniet ervan!

Ik heb over precies twee maanden de laatste werkdag.
pi_65061221
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat lekker!
Nu heerlijk van je verlof genieten en dan over een paar weken heb je gewoon zo'n lief klein frummeltje!
Ja, dat besef komt nu in een keer heel erg dichtbij. Vreemd hoor.
pi_65063178
Ik ben er nog
Ben al een poosje niet online geweest en heb niet bijgelezen, maar ik kom me hier toch weer even melden hier.
Het gaat eigenijk niet zo goed Ben dag en nacht aan het overgeven en zit nu echt in de survival-modus. Het lukt me bijna niet om te eten en wat er wel ingaat komt er meestal vrij snel weer uit. En daarna gaat het gewoon verder waardoor ik momenteel de hele dag door gal proef
Drinken is het grootste probleem, dat vocht wil gewoon echt niet binnen blijven. Gelukkig loopt mijn blaas leeg als ik over mijn nek ga, krijgt moeders voor moeders tenminste nog iets van me binnen
Maandag bij de verloskundige geweest en over 2 weken de 1e echo. Dinsdag naar de osteopaat geweest die via mijn schedel probeerde mijn maag wat te kalmeren. Daarop volgde een heerlijk rustige nacht met veel slaap en een dag waarop ik me best goed voelde! Helaas sinds vannacht weer waardeloos...
De osteopaat gaat samen met zijn vrouw (die is homeopathe) voor me op zoek naar een middeltje dat ik kan nemen om mijn hormoonspiegel wat te stabiliseren en te zorgen dat ik zowel geestelijk als lichamelijk lekkerder in mijn vel kom te zitten.
Voor nu is het echt overleven. Elke dag die voorbij is is weer een dag minder dat ik moet afzien en een stap dichterbij het zien van dat kleintje in mijn buik
Het is slopend om te functioneren terwijl je letterlijk 24 uur per dag je best te doen je kots in te houden, verzwakt door slaap-, voedsel-en vochttekort, daarbij de zorg dragen voor een dreumes, 3 dagen werken en dan ook nog eens zorgen dat het huis enigszins bewoonbaar blijft. En proberen me zo min mogelijk te laten beinvloeden door dat constante donderwolkje boven mijn hoofd.
Oh ja, en ik moet natuurlijk ook genieten van de zwangerschap
Pfff.... nog niet eens 9 weken en ik heb al een paar keer wanhopig gedacht Dit doe ik nooooooooit meer!
En ik moet nog zo ontzettend lang

Bedankt voor alle lieve, bezorgde berichten
Misschien dat ik later op de dag nog wat ga bijlezen
.... met gevoel voor drama....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 januari 2009 @ 11:17:05 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65063213
Kersjes
heel veel sterkte!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:23:06 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65063409
kersjes, wat een vervelend begin ook van je zwangerschap. Ik hoop dat de osteopaat en zijn vrouw wat voor je kunnen betekenen... op zich heb ik daar altijd goed ervaringen mee.

Ik voel me nu ook helemaal niet lekker, hele erg hoofdpijn, tintelingen in mn armen, wat trillende handen... net vk gebeld en ik moet vanmiddag langskomen... gaan ze weer even alles controleren. Peaceman komt zo naar huis en gaat met me mee. Pfff het of iets mag van mij nu wel gebeuren hoor...
Make love, not war ☮
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:24:56 #122
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65063487
Oi Kersjes.. Had je dit bij Devin ook of is er tenminste hoop dat dit na verloop van tijd minder wordt?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65063510
Oh Kersje jammer dat je je zo voelt. Weet qau "overleven" precies wat je bedoelt. Hoop voor je dt et snel beter gaat en dat je dan echt kunt gaan genieten!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65063683
oh Kersjes wat klote zeg! Hoop dat je je snel beter voelt!
Diaan, hoop dat het niet meer te lang duurt voor ej!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65063689
Kersjes wat heftig dat je je zo verschikkelijk voelt. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat ze snel iets voor je gevonden hebben waardoor je kan genieten van je zwangerschap!

Diaan ook al niet zo lekker.. Ik hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')