Good for you! Bij die uitgeverij? Hoe ziet die opdracht eruit? (PM?)quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb dus vanochtend gesolliciteerd voor een functie van 20 uur per week (een project, vanaf 1 februari en ik werk vanuit huis) en ik heb nu al bericht terug. Heb een proefopdracht gekregen en afh daarvan gaan ze een vervolgtraject inplannen. Proefopdracht ziet eruit als iets wat goed te doen is. Jeej!
.
Ik ben doodsbang dat ik de kilo's die ik erbij heb gekregen niet meer kwijtraakquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil heel graag kinderen, maar de zwangerschap lijkt me vreselijk..
Nee, niet bij die uitgeverij. Nu je 't zegt: ik ben helemaal vergeten ze te mailenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Good for you! Bij die uitgeverij? Hoe ziet die opdracht eruit? (PM?)
Is onzin. Ik woog tijdens de zwangerschap van nummer 2 bijna 100 kilo en nu zit ik op 58. Kwestie van discipline.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang dat ik de kilo's die ik erbij heb gekregen niet meer kwijtraak. Maar ja, wat is nou belangrijker: een lief baby'tje of de rest van je leven dik zijn?
Eh, ik weet 't eigenlijk niet![]()
.
Daar gaat het me nog niet eens om. Ik heb alleen een aantal bizarre angsten waarvan iets in mij laten groeien er eentje is. Er is zo'n mug of zo, die eitjes onder de huid bij mensen legt. Dat idee heb ik er een beetje bij. Daar gruwel ik ook van en ik ben bang van mezelf te gaan gruwelen als ik ooit zwanger word.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang dat ik de kilo's die ik erbij heb gekregen niet meer kwijtraak. Maar ja, wat is nou belangrijker: een lief baby'tje of de rest van je leven dik zijn?
Eh, ik weet 't eigenlijk niet![]()
.
Vrienden van ons hadden de werktitel PINOquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Gaby [- Going-Round.nl -] zegt:
oom en tante van Rene hadden een kerstkaart gehad van kennissen ofzo
en daarop stond: Liefs, Piet, Nel, Kim, Tim (fictieve namen) en FRUMPY
dus wij dachten: da's de hond
maar dat was dus de werktitel van het ongeboren kind
Die van mijn zus heette Fritsjequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vrienden van ons hadden de werktitel PINOHet praat wel makkelijk though.
Boem, jij bent een kerel en dudes eten meer dan de dudettes, zo is het nu eenmaal!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die schema's zo doen. Ik snap dat het volhouden is maar ik heb echt als ik zo'n schema van jullie zou doen op een dag honger tussen door. En niet honger van ah zet je er even overheen maar echt dat ik zo'n vies honger gevoel heb in mijn buik.
Nou iedereen was sowieso wel benieuwd OF ik het zou halen dus ik zag al gespannen gezichtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Plaatje Mo=dat geen schaap??
Bolletje, heeft iemand je helpen opstaan, of moest je dat in je eentje doen?? Terwijl iedereen zat te gniffelen? Of de andere kant uitkeek: Ik? Niks gezien!
Nou die lag er in Amsterdam ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
En zo hoort het PF. Blij dat dat soort mensen nog bestaan
Ik kon het net niet vinden, maar wat deed die modder nou op het perron?
Zoals je het beschrijft heb ik een beetje jouw figuur! Dus je bent toch mijn biologiche moederquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Shit heel verhaal al getypt en toen was het topic dicht![]()
Nou ja nog een poging: ik vond jou bij de meet er heel slank uitzien en volgens mij ben je nu 3 à 4 kilo lichter dan toen toch? Maar jij hebt misschien slankere benen (die zijn bij mij nogal gespierd) en in ieder geval grotere borsten, dus dan kan het wel kloppen!
Ik bewaar ze maar ik zou ze eigenlijk weg moeten geven/op marktplaats moeten zetten oidquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Wat doen jullie eigenlijk met je oude kleren? Weggooien of bewaren?
Wat mij dan het meest intrigeert: waarom de semi nakende pica's???quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Zoals je het beschrijft heb ik een beetje jouw figuur! Dus je bent toch mijn biologiche moeder![]()
Alleen ging ik gister foto's maken (semi nakend) en toen kwam ik er achter dat ik een hele brede zwemmersrug heb(Was me nog nooit opgevallen
Kan je rug smaller worden of heb ik gewoon pech?)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Zoals je het beschrijft heb ik een beetje jouw figuur! Dus je bent toch mijn biologiche moeder![]()
Alleen ging ik gister foto's maken (semi nakend) en toen kwam ik er achter dat ik een hele brede zwemmersrug heb(Was me nog nooit opgevallen
Kan je rug smaller worden of heb ik gewoon pech?)
Ze doen mij denken aan de alien op sterk water die ik had, die ging groeien als je hem uit de verpakking haalde en in potje water deedquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Sorry BEmisschien is het omdat ik geen hormonen heb, maar ik vind die plaatjes niet zo heul lief!!!
Nou dan is het:quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Boem, jij bent een kerel en dudes eten meer dan de dudettes, zo is het nu eenmaal!!
Vik!!![]()
![]()
Hu!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan de alien op sterk water die ik had, die ging groeien als je hem uit de verpakking haalde en in potje water deed
En wat mij dan weer het meest intrigeert... PF vergeet vaak mensen te bedanken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat mij dan het meest intrigeert: waarom de semi nakende pica's???
Zoveel is dat toch nog niet eens?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou dan is het:
O: Broodje kipfilet.
T: Broodje kipfilet.
L: Broodje kaas en kipfilet, cup-a-soup.
T. Broodje kaas.
A: Chinees.
Ik vind het een beetje eenzijdig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou dan is het:
O: Broodje kipfilet.
T: Broodje kipfilet.
L: Broodje kaas en kipfilet, cup-a-soup.
T. Broodje kaas.
A: Chinees.
Nou ik deed een ouderwetse degelijke onderbroek aan, en ik wou daarna er nog een shirt bij doen om te slapen.. (Anders is het te koud) En toen zag ik in de spiegel dat dat degelijke onderbroekje toch wel heel sexy was op de een of andere manier! En toen dacht ik, ik maak altijd foto's in ondergoed maar hoe zien mijn borsten er eigenlijk ECHT uit! En toen viel het eigenlijk best mee (maatje kate mossquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat mij dan het meest intrigeert: waarom de semi nakende pica's???
Nou ik heb ze misschien wel bedankt maar niet bewust omdat m'n hoofd nog heel ver weg was. En als ik mensen bedank wil ik dat oprecht doen. En niet van theeeeenksss lafff u!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat mij dan weer het meest intrigeert... PF vergeet vaak mensen te bedanken!Da's geen aanval, dat zei ze de vorige keer zelf over de afspraken over die fotoshoot ook al namelijk
Maar PF, dat de trein weg reed... je kunt toch 'dank je!' roepen tijdens het in de trein stappen? Of ben ik nou gek? Behulpzame aardige mensen moet je koesteren! Er is een tekort!
Duidelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik deed een ouderwetse degelijke onderbroek aan, en ik wou daarna er nog een shirt bij doen om te slapen.. (Anders is het te koud) En toen zag ik in de spiegel dat dat degelijke onderbroekje toch wel heel sexy was op de een of andere manier! En toen dacht ik, ik maak altijd foto's in ondergoed maar hoe zien mijn borsten er eigenlijk ECHT uit! En toen viel het eigenlijk best mee (maatje kate moss) en toen dacht ik, dit geeft eigenlijk een veel duidelijker beeld dan een gel/push op BH. Laat ik dan maar meteen een foto van de achterkant maken dan heb ik de "before het fitnessen" foto's in iedergeval! En toen bleek mijn rug breed te zijn (Hij loopt in een omgekeerde v maar ik heb ook veel rugvet dus van de achterkant lijk ik net een vierkant propje of 80 kilo.. Dus toen dacht ik.. Ach, dat zie ik toch niet in de spiegel
Maar het gaf wel motivatie om serieus bezig te gaan!)
Nee oke, maar ik hoop gewoon dat je in elk geval IETS gezegd hebt en niet zomaar bent doorgerend nadat ze je te hulp schoten, want zo klonk het een beetje in je eerste postquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb ze misschien wel bedankt maar niet bewust omdat m'n hoofd nog heel ver weg was. En als ik mensen bedank wil ik dat oprecht doen. En niet van theeeeenksss lafff u!
Ik moet altijd denken aan alien VS predator als ik mij dat voor probeer te stellenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Phaidra het volgende:
Zwanger zijn op zich lijkt me heel bijzonder en ik ben zelfs benieuwd (!) hoe ik een bevalling zou doorstaan. Maar ik heb een beetje een overgeef-fobie, dus ik ben nogal bang dat ik zo iemand ben die de hele zwangerschap kotsmisselijk is... Ik wacht nog wel ff.
Ja nee ik heb sowieso wel bedankt geroepen al onthoud ik dat soort uitroepen niet exactquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik hoop gewoon dat je in elk geval IETS gezegd hebt en niet zomaar bent doorgerend nadat ze je te hulp schoten, want zo klonk het een beetje in je eerste post
Ik zal wel klinken als een zeikerd hoor, maar dat vind ik zo onbeleefd. Dan zou ik er 'graag gedaan ja!' achteraan roepen!
En, gaf het een klap?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJKE DIENSTMEDEDELING:
ik ben op kantoor aangeland
Tuurlijk is dat genoeg, je hoeft ze geen bloemen te sturenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja nee ik heb sowieso wel bedankt geroepen al onthoud ik dat soort uitroepen niet exact
Maar ik bedoel ik heb ze niet echtechtecht bedankt, dit was meer een uitroepMaar als dat voldoende is, prima!
En dat van die foto's heb je gelijk in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |