Sorry, ben te druk bezig!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je heel geconcentreerd een plaatje gaat zoeken, ben je helemaal sexy
Joahquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Left 4 Dead, is dat niet dat nieuwe kick-ass zombiespel?
Dat zie je helemaal verkeerd. Op dat moment ben jij degene met het probleem. Want zo zijn vrouwen dan ook wel weer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef Litpho het volgende:
Dan hebben jullie toch al een probleem. Dat rechtvaardigt niet alle middelen.
Break-up seks ftw!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef Elegy het volgende:
Ik had het per direct uitgemaakt als je zoiets bij mij zou doen![]()
Sommigen voelen dat aan en dan hoor je. " Is er iets? " Of wat anders.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Het is gewoon leuk om te zien als een man geconcentreerd bezig is, kan ik lang naar kijken zonder iets te zeggen.
En er moet normaal gesproken heel wat gebeuren wil je mij stil krijgen
Dat projecteer je maar lekker op iemand anders, niet op mij bij voorbaatquote:
Klopt, maar ik vind dit dan nog een vrij tactisch middelquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan hebben jullie toch al een probleem. Dat rechtvaardigt niet alle middelen.
Het lijkt me een ontzettend tof spel, maar het is een shooter geloof ik, en dat vind ik qua gameplay dus echt niks. Daarbij lijkt het spel me een zodanige constante adrenaline-rush dat het dan waarschijnlijk ook te moeilijk voor mij is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Joah
Als jij dat nou ook gaat spelen (pc) dan kunnen we samen romantisch bij kaarslicht zombies slachten
En dan zeg je; "Ja, er is iets" & dan blijft het vervolgens weer stilquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sommigen voelen dat aan en dan hoor je. " Is er iets? " Of wat anders.
Alleen als het werkt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
Het is gewoon bijna eng hoezeer jij aan het slijmen bent![]()
Moet ik me al zorgen maken?
Break-up sex.. is bijna nog beter dan goed-maak-sex..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Break-up seks ftw!![]()
Lieve Elegy, jij zou heel boos worden, jij zou een beetje rood aanlopen en vervolgens kom je erachter dat het niets aan de situatie verandertUit = uit
Neuh. Ik ben semi-bezet weet je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna eng hoezeer jij aan het slijmen bent![]()
Moet ik me al zorgen maken?
En daarna zou ik de stekker er weer indoen, de bescherming er af halen en verder gamen. Zodat je tenminste niet meer aan de stekker durft te komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Break-up seks ftw!![]()
Lieve Elegy, jij zou heel boos worden, jij zou een beetje rood aanlopen en vervolgens kom je erachter dat het niets aan de situatie verandertUit = uit
Is goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat projecteer je maar lekker op iemand anders, niet op mij bij voorbaat
Kom het maar eens bij mij spelen dan. Kunnen we samen spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het lijkt me een ontzettend tof spel, maar het is een shooter geloof ik, en dat vind ik qua gameplay dus echt niks. Daarbij lijkt het spel me een zodanige constante adrenaline-rush dat het dan waarschijnlijk ook te moeilijk voor mij is.
... tot er iets beters voorbij komt. En als ik je complimentjes oprecht zijn, dan is dat bij MNR het geval. Dus iets klopt er niet aan je redenering.quote:
Ik ben immer oprecht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... tot er iets beters voorbij komt. En als ik je complimentjes oprecht zijn, dan is dat bij MNR het geval. Dus iets klopt er niet aan je redenering.
quote:
Dan maak ik me zorgen en blijf ik uit de buurtquote:
Niet gelijk vrijpostig worden he, Elegy.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom het maar eens bij mij spelen dan. Kunnen we samen spelen.
Je bent niet zo groot, kan je prima onder mijn bureau. Met mijn PSP
Eindhoven is een veilige afstand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Dan maak ik me zorgen en blijf ik uit de buurt![]()
Geen commentaar.quote:Huh? Je had het toch uitgemaakt afgelopen weekend?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef MNR het volgende:
Huh? Je had het toch uitgemaakt afgelopen weekend?
Misschien een plaatje voor de toekomst dan? Met een plaatje val je veel meer op en zet je een identiteit neerquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:30 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Break-up sex.. is bijna nog beter dan goed-maak-sex..
Oh god. Durfde je niet omdat ze dreigde te gaan krassen ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Eindhoven is een veilige afstand..
[..]
Geen commentaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |