I mean:quote:
Nee, tandsteen. Hij heeft alleen geprikt in een gevoelig stukje tandvleesquote:
Turnbased games, bij voorkeur Civilizationquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Daar hadden we het vanmorgen ook over, al heb ik geen idee waar dat ook alweer over ging. Welja, who cares?
Haai L
Watje! Dat doet toch geen pijn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, tandsteen. Hij heeft alleen geprikt in een gevoelig stukje tandvlees
Te-rechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
Ik ben wel ooit eens een keer boven op de laptop gaan zitten, had er genoeg van om met dat ding te concurren![]()
Het huis was te klein zeg
Tandsteen weghalen niet, maar wel als hij per ongeluk in een stukje gevoelig tandvlees priktquote:
Auwquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, tandsteen. Hij heeft alleen geprikt in een gevoelig stukje tandvlees
Dat lijkt me ook niet mogelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
God zij dank heb ik nog nooit een man gehad die verzot was op gamen, in ieder geval meer dan dat hij op mij was.
Dat heb ik zelfs nog nooit gedaan bij ex. Had ik denk ook niet moeten proberen, daar niet van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Te-recht. Net als doodleuk de stekker eruit trekken (en dan niet met batterij
) mag je met heel goede redenen komen om op die manier aandacht te vragen. Als ik even voor mezelf mag spreken.
En al had je het gespeeld, who cares? Als jij het maar leuk vondquote:
Dat speel ik de laatste tijd nog nauwelijks, vooral Left 4 Dead en Titan Questquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
I mean:
Guild Wars < 1 hour 2.849 hours
Ik had het per direct uitgemaakt als je zoiets bij mij zou doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
God zij dank heb ik nog nooit een man gehad die verzot was op gamen, in ieder geval meer dan dat hij op mij was. Ik ben wel ooit eens een keer boven op de laptop gaan zitten, had er genoeg van om met dat ding te concurren![]()
Toch wel naakt hoop ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
God zij dank heb ik nog nooit een man gehad die verzot was op gamen, in ieder geval meer dan dat hij op mij was. Ik ben wel ooit eens een keer boven op de laptop gaan zitten, had er genoeg van om met dat ding te concurren![]()
Als ik onderhand op 500 manieren duidelijk heb geprobeerd te maken dat ik je voor het een of ander nodig heb en jij antwoord alleen maar met: Hm, of Jaja, of: Zo, dan heb je bij mij toch ook een probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
) mag je met heel goede redenen komen om op die manier aandacht te vragen. Als ik even voor mezelf mag spreken.
Ik ben zo'n diehard die totaal geen tandarts-angst heeft en zich altijd laat ompraten om geen verdoving te nemen. Want daar kan ik toch wel tegen, zegt de tandarts dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tandsteen weghalen niet, maar wel als hij per ongeluk in een stukje gevoelig tandvlees prikt
maar dat verhaal zal ik niet helemaal uitleggen waarom dat zeer doet, dat is niet zo een fijn verhaaltje
Ow hahaha, als ze dat bij mij doen, word ik echt gekquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Litpho het volgende:
Left 4 Dead, is dat niet dat nieuwe kick-ass zombiespel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat speel ik de laatste tijd nog nauwelijks, vooral Left 4 Dead en Titan Quest
[..]
Ik had het per direct uitgemaakt als je zoiets bij mij zou doen
Ik neem ook nooit een verdoving, alleen bij trekken. Heb er verder ook geen hekel aan ofzo, maar dit is gewoon een naar gevoelquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo'n diehard die totaal geen tandarts-angst heeft en zich altijd laat ompraten om geen verdoving te nemen. Want daar kan ik toch wel tegen, zegt de tandarts dan.
Ik heb wel eens in de stoel gelegen dat ik er best spijt van had dat ik geen verdoving had genomen, maar over het algemeen valt het altijd harstikke mee.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Laurensius het volgende:
Zelfs als ik geconcentreerd aan het programeren ben is het nog sexy?![]()
Als je heel geconcentreerd een plaatje gaat zoeken, ben je helemaal sexyquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Laurensius het volgende:
Zelfs als ik geconcentreerd aan het programeren ben is het nog sexy?![]()
Ik game nooit. Daten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow hahaha, als ze dat bij mij doen, word ik echt gek![]()
Ik zorg dan meestal voor een compromisMaar als ze het dan echt doen, is het helemaal over met de liefde
![]()
Nou ja, voor de komende paar uur dan![]()
Dan hebben jullie toch al een probleem. Dat rechtvaardigt niet alle middelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik onderhand op 500 manieren duidelijk heb geprobeerd te maken dat ik je voor het een of ander nodig heb en jij antwoord alleen maar met: Hm, of Jaja, of: Zo, dan heb je bij mij toch ook een probleem
Het is gewoon bijna eng hoezeer jij aan het slijmen bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef Q. het volgende:
Dat lijkt me ook niet mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |