quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
you're never fully dressed without a smile
Zit je flink geconcentreerd te Playstationnen en dan hoor je dat je er zo lief uit ziet met je tong half uit je mond. Dag concentratie...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
Mannen die idd geconcentreerd bezig zijn met iets zijn idd aantrekkelijk om naar te kijken.
Moet je niet met mij gaan poolen, of gamen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
Eens.![]()
Iemand die gaat schelden en vloeken, zal snel aan de andere kant van de voordeur staan.![]()
Kan ik slecht tegen. Of een koude douche.Dat wil ook wel eens helpen.
iets? en omdat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
Mannen die idd geconcentreerd bezig zijn met iets zijn idd aantrekkelijk om naar te kijken.
Mannen zijn niet schattig als ze gamen. Tenminste, ikzelf zit dan gefrustreerd en scheldend op de bank, ik ga er van uit dat mannen dat niet anders doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je flink geconcentreerd te Playstationnen en dan hoor je dat je er zo lief uit ziet met je tong half uit je mond. Dag concentratie...
Gewoon. Ze hebben dan iets rustigs over zich heen ofzo, moeilijk uit te leggen waarom precies.quote:
Gelukkig heb ik geen pooltafel in mijn huis staan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je niet met mij gaan poolen, of gamen.
Dat deed AirwiN 1.0 nog wel. Inmiddels ben ik wat versies verder!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
Mannen zijn niet schattig als ze gamen. Tenminste, ikzelf zit dan gefrustreerd en scheldend op de bank, ik ga er van uit dat mannen dat niet anders doen.
Schelden tijdens het gamen is onvermijdelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed AirwiN 1.0 nog wel. Inmiddels ben ik wat versies verder!
Volgende keer mag jij een TT op vrouwen schrijvenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Howl het volgende:
Nou ja, zeg. Ik kijk liever naar vrouwen.
Copycat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed AirwiN 1.0 nog wel. Inmiddels ben ik wat versies verder!
Ik vond het altijd *erg* schattig als mijn broertjes aan het gamen waren, keek er altijd met een glimlach naar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je flink geconcentreerd te Playstationnen en dan hoor je dat je er zo lief uit ziet met je tong half uit je mond. Dag concentratie...
Gooien met gamepads ook nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Schelden tijdens het gamen is onvermijdelijk.
Lukt het een beetje het opruimen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef Red_Cat het volgende:
Pff! ben ondertussen aan het opruimen inmiddels hoor! * Red_Cat ^veegt zweet van voorhoofd En ja dawg knettersimpelgestoord![]()
Klopt, ik ben heer en meester in geluidloos vloeken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nee hoor. Gewoon de goede games uitzoeken. Oh, en blijkbaar beter zijn dan Klutsquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben best goed in sommige games hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon de goede games uitzoeken. Oh, en blijkbaar beter zijn dan Kluts.
Dat blijktquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:09 schreef Kluts het volgende:
Ik ben best goed in sommige games hoor.
Ik doe het gewoon hardop. Het is ook zo dat hoe gefrustreerder ik wordt, hoe verschrikkelijker de krachttermen worden die ik gebruik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, ik ben heer en meester in geluidloos vloeken!
Ben je nu vrouwen aan het beledigen??quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben best goed in sommige games hoor.
Voor een vrouw dan.
Sort of. Maar vrouwen gamen gewoon niet zoveel en zijn er daarom minder goed in vaak.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je nu vrouwen aan het beledigen??
Hoi Auto_ .![]()
ik ben nooit aan het schelden, ik win voornamelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je lijkt nu al wat gefrustreerd. Gaat het? Kopje thee?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon hardop. Het is ook zo dat hoe gefrustreerder ik wordt, hoe verschrikkelijker de krachttermen worden die ik gebruik.
Ik ben heel geconcentreerd als ik game. En zeker als ik jou keihard inmaak, uiteraardquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen zijn niet schattig als ze gamen. Tenminste, ikzelf zit dan gefrustreerd en scheldend op de bank, ik ga er van uit dat mannen dat niet anders doen.
Niet dat het erg is, integendeel, maar het is niet zo aantrekkelijk als bijvoorbeeld een man die iets ingewikkelds in elkaar aan het zetten is oid.
Lekker. En lief van je Bengel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je lijkt nu al wat gefrustreerd. Gaat het? Kopje thee?
Laat me raden, jij speelde WoW?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef Howl het volgende:
In de tijd dat ik nog aan gamen deed gebeurde het regelmatig dat ik eindelijk door een level was, op de klok keek, zag dat het 5 uur 's-nachts was, terwijl ik de volgende ochtend moest werken.
Ik ben bang dat je idd veul beter bent dan ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben heel geconcentreerd als ik game. En zeker als ik jou keihard inmaak, uiteraard
Dat zal wel kloppen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sort of. Maar vrouwen gamen gewoon niet zoveel en zijn er daarom minder goed in vaak.
Dat heb ik ook. Dan denk ik; Ooo leuk, maar ben het zo zatquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen.![]()
Gamen is bij mij maar van korte duur. Vind er niet zoveel aan.
Oh, ik kan zo de hele dag op de bank hangen en zitten gamen hoor. Geen probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen.![]()
Gamen is bij mij maar van korte duur. Vind er niet zoveel aan.
Maar natuurlijk ben ik beter in gamen dan jijquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je idd veul beter bent dan ik.
One. More. Turn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef Howl het volgende:
In de tijd dat ik nog aan gamen deed gebeurde het regelmatig dat ik eindelijk door een level was, op de klok keek, zag dat het 5 uur 's-nachts was, terwijl ik de volgende ochtend moest werken.
Nee, jij oefent gewoon heel veel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik beter in gamen dan jijDat zit in mijn natuur
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef automatic_ het volgende:
Hallo allemaal!
De tandarts heeft mij toch een beetje pijn gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |