ff lezen..quote:Op zondag 18 januari 2009 06:19 schreef jpjedi het volgende:
morguh![]()
URsel.. topic voor jou:
Wie heeft er hier een slang als huisdier?
Ons topic is zelfs zo goed, dat ut spamwaardig is geworden..quote:Op zondag 18 januari 2009 09:51 schreef gelderseloodgieterback het volgende:
-spam-
Aan spam doen we niet, je kan een adbanner kopen: http://www.fok.nl/adplanner
En nu nog een echte foto van jou met die fles..quote:Op zondag 18 januari 2009 12:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[ afbeelding ]
sje weetz!![]()
Zo, nu ga ik MTV Cribs kijkuh
mooiquote:Op zondag 18 januari 2009 13:20 schreef ursel het volgende:
[..]
En nu nog een echte foto van jou met die fles..
@ allen, we dobberen weer..
Zover ik weet doe je recht evenredig langer met een dure door gebruik van betere motor, lagers etc. Voor de duurdere merken blijven ook decennia lang onderdelen beschikbaar. Mijn moeder zweert bij Miele maar ik moet toegeven dat ik niet uit eigen ervaring kan spreken.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Sickert het volgende:
Pimp daddy's
even een rare vraag
iemand hier ervaring met wasmachine's?
er zijn er van 900,- maar ook van 350,-
nu zou je denken goedkoop is duurkoop maar duurkoop is vaak ook niet allesmet een goedkope doe je een jaar of 7
en een dure 10+ ..
tenminste dat is de ervaring van mn ouders
dan zou ik zeggen neem een goedkope..
Jp?
Ursel?
http://www.joosenbreda.nl/quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef Sickert het volgende:
daar heb ik wat aan
alleen laat het budget nu even te wensen over
mn schoonouders hebben nu 11 jaar een miele staan die vreemd begint te doen
mn ouders 7 jaar een whirlpool (die stukken goedkoper is als de miele) en die werkt nog perfect
moeilijk moeilijk..
ook is het zo dat als je de machine helemaal volpompt hij zwaarder belast word dan nodig is..
Mijn dure wasmachine hield het ook nog geen 10 jaar uitquote:Op zondag 18 januari 2009 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zover ik weet doe je recht evenredig langer met een dure door gebruik van betere motor, lagers etc. Voor de duurdere merken blijven ook decennia lang onderdelen beschikbaar. Mijn moeder zweert bij Miele maar ik moet toegeven dat ik niet uit eigen ervaring kan spreken.Weet alleen dat ze een vermogen kosten.
Als ik het nu zou moeten zeggen dan zou ik adviseren om een goede 2e hands te kopen met garantie. In Breda zit een grote handelaar die goed gebruikte verkoopt met een jaar garantie. Scheelt een berg geld en je hebt toch goed spul. Er is ook erg veel te koop door scheidingen en samenwonen.. kun je ook je slag mee slaan. 2e keus zou zijn bij een beperkt budget om het bij de goede Aziaten te zoeken als Samsung. Laat die 10 jaar meegaan..dan heb je nog een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zou zeggen dat voor wasmachines zeker geldt: goedkoop is duurkoop.
Ze draaien allebei rondjes, de een wat sneller dan de ander. Ik geloof niet dat het in kwaliteit van schoonheid veel zal uit maken. Alleen zijn sommige wel energie zuiniger, daar kan je nog wel op letten.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:59 schreef Sickert het volgende:
Dat heb ik dus ook Ursel
een dure 10 een goedkope 5+ alles wat langer is mooi meegenomen
900 1x of 350 2x met de kans dat je er langer mee doeten dan maakt het geen reet uit verders
maargoed weer terug naar de HDTV en Pr0n!
ik download niets op het moment.. Moet je bij Fer zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP kappen met downloaden, ik krijg time-outs
Da's Brein, die is momenteel alle usenet downloaders aan het screenen..quote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP kappen met downloaden, ik krijg time-outs
net alsof ik mn kleren niet wasquote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Sickert het volgende:
Pimp daddy's
even een rare vraag
iemand hier ervaring met wasmachine's?
Jp?
Ursel?
Jij slacht toch gewoon iedere keer weer een nieuwe beer.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
net alsof ik mn kleren niet was![]()
de enige juiste keus is een bosch. en dan niet de bosch die gemaakt wordt in timboektoe, maar de bosch machines uit duitslanddie heb je vanaf 500e en zijn de beste in prijs/kwalititeit
Zeker wel. Het lijkt alleen anders.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef Granaatappel het volgende:
Hallo allemaal,
Heb laatste Battlefield 2 gekocht en ben flink bezig met de Medic en Sniper kit.
Mooi spel, heb ook een joystick erbij gekocht om goed te kunnen vliegen.
Snap nog niet veel van de discussies hier want het gaat niet over BF2 denk ik of wel?
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Zeker wel. Het lijkt alleen anders.
met de wasmachine bedoel ik welke kit ik moet nemen.. duur staat voor medic goedkoop voor anti tankquote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef Granaatappel het volgende:
Hallo allemaal,
Heb laatste Battlefield 2 gekocht en ben flink bezig met de Medic en Sniper kit.
Mooi spel, heb ook een joystick erbij gekocht om goed te kunnen vliegen.
Snap nog niet veel van de discussies hier want het gaat niet over BF2 denk ik of wel?
Lig je weer aan de ketting inmiddels?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
met de wasmachine bedoel ik welke kit ik moet nemen.. duur staat voor medic goedkoop voor anti tank
Joose handeld al jaren in de beste APC's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |