Ajax speelt zondag pas..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Is er weer degradatievoetbal?
Nog lekker BF2 gespeeld jongen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het gaat goed zonder Verbeek..
quote:Hallo wij zijn Feyenoord. Onze trainer heet Leon Vlemmings Hij was semi prof bij Wageningen voor maar liefst 2 seizoenen. We hebben ook een nieuwe direkteur. Hij weet niks van voetbal maar is wel een echte sportman. Hij speelde ooit tennis op camping niveau.
Mooie autoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:58 schreef jpjedi het volgende:
Avensis. Was die laatst niet uitgeroepen tot meest inspiratieloze auto van het jaar. ?
Ik vind een Avensis ook echt het toppunt van burgerlijkheid als je het mij vraagt.
Oh ja.. kut Feyenoord.. Ze kunnen echt niets meer zeg.
[..]
Bedankt hoor belastingbetalend Nederlandquote:Je universiteit heeft aan ons doorgegeven dat je je diploma hebt behaald. Je prestatiebeurs hoger onderwijs (inclusief rente) voor de maanden oktober 2002 t/m september 2005 is omgezet in een gift en hoef je daarom niet terug te betalen. Ook de hele OV-lening hoef je niet terug te betalen.
Als je het niet eens bent met deze beslissing, kun je bezwaar maken.
Waarom maak je geen bezwaar aan dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Bedankt hoor belastingbetalend Nederland![]()
Ik heb geen poot om op te staanquote:
Als oprechte anti-SP-er laat je toch niet de belastingbetaler de dupe worden van jou gedrag?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb geen poot om op te staanZe hebben gewoon gelijk en ik heb dat maar te accepteren.
Op de lange termijn gezien betaal ik vele malen meer belasting dan ik aan opleiding gekregen heb hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
Als oprechte anti-SP-er laat je toch niet de belastingbetaler de dupe worden van jou gedrag?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Op de lange termijn gezien betaal ik vele malen meer belasting dan ik aan opleiding gekregen heb hoorJullie zouden eigenlijk eerder mij moeten gaan betalen voor mijn vrijgevigheid
Klassieker gisteren trouwens;
Ben je zwanger?
- Nee![]()
Van jou wel natuurlijk gekkiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef ursel het volgende:
Dat doen we toch al, of is het opeens weer niet genoeg??
Alleen maar liefde tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef ursel het volgende:
Bij mij valt er niet veel te alen, dus is het idd al gauw genoeg..
Wantedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef jpjedi het volgende:
Super bedankt Fer voor de HDD![]()
Wanted al gekeken vandaag.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef jpjedi het volgende:
Super bedankt Fer voor de HDD![]()
Wanted al gekeken vandaag.
stond op Minyanvillequote:Now THIS Is a Depression
Yesterday someone forwarded me a news brief from an ad agency commenting on the Detroit economy. Being the epicenter of the automotive world, one would expect the news to be grim, but this was stunning.
"The average home price in Detroit is $18,513 and the unemployment rate is now 21%. The crime rate in the city has fallen... but that's simply because of a lack of targets. "Meaning there is nothing left to steal. In fact, even the criminals don’t want to leave jail."
klinkt best sad eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 06:38 schreef Mr_Baus het volgende:
champagne!!!![]()
![]()
![]()
serieus jongens, een champagne ontbijt zo op de zondagmorgen doet een mens echt goed![]()
Nu ben ik wel heel erg op de vroege morgen, maar dat is een difference in lifestyle. Een normaal mens ligt over het algemeen niet op een zaterdagavond om 2300 uur al te maffen, toch?
Maar ik ben geen mens, laat staan normaal.... Ik ben een machine!![]()
![]()
ik begin stiekum best wel een beetje liefhebber te worden... het is gewoon het allerbeste biertje wat er is![]()
Ik zuip het ook gewoon als bier, champagne drinken moet je niet bij nadenken of etiquetten..
gewoon uit de fles hoor, zo groot zijn die dingen nou ook weer niet.![]()
Ik wil dit jaar minder gaan zuipen, en heb de oplossing gevonden!! Champagne dus!!![]()
In plaats van elke dag minstens een half krat bier (4 liter) weg te slokken ga ik nu gewoon 1 of soms 2 keer per maand een champagne dag vierenGe-wel-dig!!
De uitwerking is ook veel beter dan met bier, tipsy noemt men dat geloof ikI LIKE!!!
En ik moet ook een stuk minder pissen...
Heerlijk! Dit ga ik vaker doen![]()
Fuck de credietkrisis!!!2009 = change ==> Bier wordt Champagne!
Net zo makkelijk heur... het is maar net wat je zelf van die media hype maakt. Nuchtere mensen (!!
![]()
![]()
![]()
) zien nog steeds mogelijkheden zat.. je zou er zelfs je voordeel mee kunnen doen
.
Cheerio chaps!
P.s. Als je nou ook eens een zondag zo wil beginnen, zorg dan dat je genoeg champagne in huis hebt.. In mijn geval is 1 fles dus niet genoeg (ze zijn zo fucking klein man!).. en probeer op zondagochtend om 0630 uur maar eens een fles champagne te scoren.. Dat is fucking lastig!
Meet Bausquote:Op zondag 18 januari 2009 09:27 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik was er al (zonder verklaring) om 7.15 uur uit
Maar verder ben je volgens mij niet meer te redden ofwel?
wtfquote:Op zondag 18 januari 2009 09:51 schreef gelderseloodgieterback het volgende:
-spam-
Aan spam doen we niet, je kan een adbanner kopen: http://www.fok.nl/adplanner
Niet nodig, ik weet mijzelf altijd prima te redden.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:27 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik was er al (zonder verklaring) om 7.15 uur uit
Maar verder ben je volgens mij niet meer te redden ofwel?
quote:
quote:
Ach ik denk altijd maar zo...sinds je nog scherp kunt posten zonder veel fouten zal het wel koolzuurhoudende appelsap zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Niet nodig, ik weet mijzelf altijd prima te redden.
[..]
Ja, champagne ontbijtjes zijn best sad!
![]()
Ah joh, zie het als Carnaval.. maar dan een heel stuk minder triest....
[..]
mogguh schat!
![]()
HOMOOOOOOS!!
Wat hij drink zal de naam champagne waarschijnlijk ook niet mogen hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach ik denk altijd maar zo...sinds je nog scherp kunt posten zonder veel fouten zal het wel koolzuurhoudende appelsap zijn.![]()
Ik ga nog een tas koffie vatten.![]()
Gewoon Mousserend wijntje kan ook erg lekker zijn trouwens.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat hij drink zal de naam champagne waarschijnlijk ook niet mogen hebben
Ach ieder zijn ding
Zo ik ga even werken aan mijn jetlag
Je hebt in ieder geval wel smaak.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[ afbeelding ]
sje weetz!![]()
Zo, nu ga ik MTV Cribs kijkuh
quote:Cristal Champagne door Louis Roederer
Cristal Champagne behoort tot de top duurste champagnes ter wereld. Deze champagne is gemaakt door het champagnehuis van Louis Roederer. Je kunt de champagne herkennen door de zogenaamde kristallen bubbels die in de fles borrelen. De fles ziet er zeer chic met gouden etiket en is verpakt in een anti-UV plastic. Oorspronkelijk is de cristal champagne ontstaan in 1876, waar de eerste fles champagne gemakt werd voor Alexander 2 van Rusland.
Rappers maakte eind jaren 90 de cristal champagne pas echt populair, door het te promoten in videoclips en op tv. Als je een feestje gaf hoorde daar flessen Cristal champagne bij. Ook al kost een fles van Louis Roederer tussen de 200 en 400 euro, maar voor en echte rapper maakt dat niet uit en de flessen cristal gingen lekker.
In de top100 champagne aller tijde staat de cristal champagne uit 1959 op nummer 4, en dat is zeker een topprestatie te noemen. Het zal je dan ook niks verbasen dat deze fles champagne voor ruim 1000 euro van eigenaar wisselt.
Kortom speelt geld geen rol, dan is Cristal van Louis Roederer de fles die je moet drinken. Heb je wat minder te besteden dan zou ik gaan voor een Moët & Chandon dit zijn ook zeer goede kwaliteit champagnes tegen een wat vriendelijker tarief vanaf 20 euro / fles.
ff lezen..quote:Op zondag 18 januari 2009 06:19 schreef jpjedi het volgende:
morguh![]()
URsel.. topic voor jou:
Wie heeft er hier een slang als huisdier?
Ons topic is zelfs zo goed, dat ut spamwaardig is geworden..quote:Op zondag 18 januari 2009 09:51 schreef gelderseloodgieterback het volgende:
-spam-
Aan spam doen we niet, je kan een adbanner kopen: http://www.fok.nl/adplanner
En nu nog een echte foto van jou met die fles..quote:Op zondag 18 januari 2009 12:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[ afbeelding ]
sje weetz!![]()
Zo, nu ga ik MTV Cribs kijkuh
mooiquote:Op zondag 18 januari 2009 13:20 schreef ursel het volgende:
[..]
En nu nog een echte foto van jou met die fles..
@ allen, we dobberen weer..
Zover ik weet doe je recht evenredig langer met een dure door gebruik van betere motor, lagers etc. Voor de duurdere merken blijven ook decennia lang onderdelen beschikbaar. Mijn moeder zweert bij Miele maar ik moet toegeven dat ik niet uit eigen ervaring kan spreken.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Sickert het volgende:
Pimp daddy's
even een rare vraag
iemand hier ervaring met wasmachine's?
er zijn er van 900,- maar ook van 350,-
nu zou je denken goedkoop is duurkoop maar duurkoop is vaak ook niet allesmet een goedkope doe je een jaar of 7
en een dure 10+ ..
tenminste dat is de ervaring van mn ouders
dan zou ik zeggen neem een goedkope..
Jp?
Ursel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |