quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:24 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb kousebandslangen gehad. Drie stuks.
Uiteindelijk heb ik ze verkocht.
Dat is de Florida variant. Daar had ik er twee van en eentje zoals op de foto uit mijn link, die zijn donkerder.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:26 schreef Topspin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best tof beest zo te zien
Precies.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:07 schreef Aneurism het volgende:
Qua band opbouwen: Die is er gewoon niet. Een slang is een wild dier en daar kan je amper een band mee opbouwen behalve dat hij jou als voeder ziet. Je moet het een beetje beschouwen als iemand die een aquarium heeft, daar ga je ook niet je hand in de bak doen om de vissen te aaien.
Het hangt imo helemaal van de eigenaar af. Dat geldt voor het houden van alle (huis)dieren.quote:Veel mensen begrijpen het gewoon niet dat er mensen zijn die gewoon een enorme fascinatie hebben voor de natuur en dan in het bijzonder bepaalde dieren, ze begrijpen niet dat sommige mensen fysiek contact niet nodig hebben om een wow effect van een bepaald dier te krijgen. En er zijn zelfs mensen die vinden dat dergelijke dieren niet thuis horen gehouden te worden.
Ja, die laat je ook rustig door je huis rondkruipen he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:26 schreef Topspin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best tof beest zo te zienZou er alleen onrustig van worden dat beweeg de hele tijd van zo'n slang als die los in het huis rondslingert.
Dat klinkt sadistisch, dat weet je?quote:Op zondag 18 januari 2009 07:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Waar ik dan best wel benieuwd naar ben, is de naam die men aan een slang geeft.. en of men dit uberhaupt doet.
Mijn broertje heeft een koningslang.. ze heet Truus![]()
![]()
Schitterend beest, heel lief.. alleen die schattige witte tamme muisjes daar is ze niet zo heel aardig veur
Prachtig om te zien, de stress van die muis en de rust van die slang. You can run but you can't hide
quote:Op zondag 18 januari 2009 06:20 schreef jpjedi het volgende:
Ursel zal zo wel posten.. die heeft een hele dierentuin thuis inclusief slangen.
WTF is dat voor vis joh..quote:Op zondag 18 januari 2009 12:28 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Momenteel niet zoveel slangen. Alleen maar Boa's, stuk of 12 geloof ik nog.
Oohja, 1 jonge nigrita
Verder baardagamen, 1 leguaan en 1 vogelspin en een aquarium met een aruana. 1 chinchilla nog maar, 2 poesen en 1 kind
Oohja, ook nog een bak met 6 padjes..
Die gingen telkens van het najaar in onze afvoet put en kunnen daar niet uitkomen. Gevolg, er waren er al 25 dood gegaan, heb de laatste dus maar ff gered
Wat al gepasseerd is, Gecko's, rattenslangen en bidsprinkhanen.
Hoe 'speel' je met een cobra?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:44 schreef mrfool het volgende:
ik heb een cobra, mijn vriendin speelt er altijd mee. slang is 23 jaartjes oud.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
WTF is dat voor vis joh..
Valt me nog mee dat je geen olifanten en apen hebt daar.
Arowana, een ancient. Bestaat al x aantal milj. jaar. Moet in redelijk grote bak, wat veel mensen niet hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
WTF is dat voor vis joh..
Valt me nog mee dat je geen olifanten en apen hebt daar.
Nu nog een kleine alligator in huisquote:Op zondag 18 januari 2009 12:28 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Momenteel niet zoveel slangen. Alleen maar Boa's, stuk of 12 geloof ik nog.
Oohja, 1 jonge nigrita
Verder baardagamen, 1 leguaan en 1 vogelspin en een aquarium met een aruana. 1 chinchilla nog maar, 2 poesen en 1 kind
Oohja, ook nog een bak met 6 padjes..
Die gingen telkens van het najaar in onze afvoet put en kunnen daar niet uitkomen. Gevolg, er waren er al 25 dood gegaan, heb de laatste dus maar ff gered
Wat al gepasseerd is, Gecko's, rattenslangen en bidsprinkhanen.
Oe, die miljoenpoot, en dan die hele grote versie..quote:Op zondag 18 januari 2009 14:04 schreef Anubis1984 het volgende:
Wij hebben 2 slangen. Russische rattenslangen. Leuke beestjes, totaal niet agressief. Ze worden in april 2 en zijn inmiddels een metertje lang. Ze worden ongeveer 1.50 tot 1.80 en ze moeten nog wat dikker worden.
Regenboogboa staat nog hoog op mijn verlanglijst, evenals een vogelspin en miljoenpoten.
Die van jou zijn iets agressiever toch? Maar wel liefquote:Op zondag 18 januari 2009 14:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, die miljoenpoot, en dan die hele grote versie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |