Ja staat ergens in het vorige topicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel eens dan Lynda? Hoezo op een andere manier? In het ziekenhuis ofzo dan, omdat je het over zuurstof hebt? Ik ga eens even wat vorige topics teruglezen, anders stel ik vast domme vragen
Mijn zus beweert nu nog steeds dat ik toen niet te genieten was met kerst terwijl ik dus nog wel weet dat dat was omdat zij maar aan het pushen was of ik haar kinderwagen niet over wilde nemen alvast, voor ooit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Nou het gaat nu gewoon echt kloteRuzie met Heer G en die roept 'steek anders ff een peuk op'. Dat vind ik dan weer onredelijk omdat ik tot nu toe de vrolijkheid zelve was en ik boos om iets heel anders was. Hadden jullie dat ook, dat je omgeving bij elk woordje dat ze niet aanstond riepen 'Oh gestopt met roken zeker?'
Ik heb deze week allebei dus, tel uit je winstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het is net zo'n afknapper als 'je moet zeker ongesteld worden'. Daar kan ik ook altijd zo giftig om worden.
Het is niet alsof je er iets aan kan doen dat je dan net even iets, een tikkeltje maar hoor, geprikkelder bent.
Hij is nu aan het strijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Aha, dat verklaart wel het eea. Dapper trouwens om nu dan ook gelijk te stoppen!
Eigenlijk zou Heer G extra-extra lief moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |