Weet ik dat, ik ken niemand op het MBOquote:
*Insert cuddle here*quote:
Net een sociale werkplaatsquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik ken niemand op het MBO(niet lullig bedoeld btw
)
Maakt niet uit hoor, zou zelf ook liever op het HBO zitten.. Al zal dat wel weer wennen zijn, weer wat doen voor schoolquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik ken niemand op het MBO(niet lullig bedoeld btw
)
moest deze even openenquote:
Gastquote:
Ik heb zelf ook MBO gedaan. Het was maar een grapje..quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook MBO gedaan. Het was maar een grapje..
Haver!quote:
gerstquote:
quote:voor 20 liter:
2 kg munichmout
2kg palemout
200 gram caramelmout
70 gram hallertau hop (hopgehalte 40)
Laatste 15 min bij het koken
2 gram iers mos
15 gram aromahop ( bijv Saaz)
Maisch schema:
temparatuur : 50 - 62 - 72 -78
tijd(minuten): 30 - 10 - 20 - 10
koken: 120 minuten
vergist met: standaard korrel gist
alleen met mijn rechterhand dit keer.. was niets beters voorradigquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog een beetje een kinky weekend gehad.?
Ik had beide nodigquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen met mijn rechterhand dit keer.. was niets beters voorradig
eetse!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heftig hoor!
Maar ik ga ff eten en dan richting mijn werk. Zometeen weer online dus
Vertel eens even wat leuks.. Hoeft niet per sé kinky dingen te zijn, maar iig íets leuks..quote:
Iets leuks, daar vraag je me watquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel eens even wat leuks.. Hoeft niet per sé kinky dingen te zijn, maar iig íets leuks..
Leer dingen begrijpen danquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef Piles het volgende:
Ik haat opdrachten die ik niet snap
Iets leuk heb ik ff niet
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Iets leuks, daar vraag je me wat![]()
Mijn project is tofIs dat leuk genoeg?
Euhm, ik heb niet zo veel te vertellen. Een paar honderd woorden is vet saai joh, zeker van zo'n ICT-er als dat ik benquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee..
Ik verwacht minimaal een paar honderd woorden. (Die samenhangen in een verhaal oid)
Is nu een beetje laat, om 13.00 uur moeten we het presenteren. En de docent is niet echt blij met ons denk ikquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Is nu een beetje laat, om 13.00 uur moeten we het presenteren. En de docent is niet echt blij met ons denk ik
http://members.home.nl/dollardcollege/pw/sitemap.htmquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand btw een goede link of advies voor het opstellen van goede deelvragen voor een scriptie..?
nice! tnxquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
http://members.home.nl/dollardcollege/pw/sitemap.htm
Misschien?
Ik geloof dat je me niet helemaal goed begrepen hebt, geeft nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel aan toe. Maar komop zeg! je bent pas 20... Maar goed, iedereen is anders, maar goed. Ben je gestopt met je opleiding psychologie?
Gaat echt nergens om idd Puala.. Zullen wij het saampjes maar gezellig maken?quote:
Ja is goed, maar ik ga zo wel pauze houden hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gaat echt nergens om idd Puala.. Zullen wij het saampjes maar gezellig maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |