SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
bier en tieten!
oh, ik heb een bier en tietenfoto!
in een spoler:Geile Shit feef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:52 schreef Kreator het volgende:
Je kan nog steeds geen titels aanpassen hè.
DAT zouden nog eens nuttige toevoegingen zijn. En meer tieten, uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet..
Betalen om op een forum te posten. Nee, dan koop ik nog liever een daklozenkrant ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet..
Whehehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt de Milton van dit IT-bedrijf, overigens
mn bureau was echt wéér verplaatst![]()
Office Space, uiteraard
... en jesters.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:07 schreef Kreator het volgende:
...en tieten.
wowquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
i'm gonna set the building on fire....
Wij hebben hier een Initech stapler, een Initech CupASoup Caroussel en de Initech slogan hangt aan de muur (is this good for the company).
übernerds..
ja, het houdt het een beetje spannend, elke ochtend dat ik moet werken is 't weer afwachten "waar staat mn kast nu weerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe
Intern Verhuizen is okay.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
@moblo: Je ziet er wel anders uit?
En ik vind de TT kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |