SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
bier en tieten!
oh, ik heb een bier en tietenfoto!
in een spoler:Geile Shit feef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:52 schreef Kreator het volgende:
Je kan nog steeds geen titels aanpassen hè.
DAT zouden nog eens nuttige toevoegingen zijn. En meer tieten, uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet..
Betalen om op een forum te posten. Nee, dan koop ik nog liever een daklozenkrant ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet..
Whehehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt de Milton van dit IT-bedrijf, overigens
mn bureau was echt wéér verplaatst![]()
Office Space, uiteraard
... en jesters.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:07 schreef Kreator het volgende:
...en tieten.
wowquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
i'm gonna set the building on fire....
Wij hebben hier een Initech stapler, een Initech CupASoup Caroussel en de Initech slogan hangt aan de muur (is this good for the company).
übernerds..
ja, het houdt het een beetje spannend, elke ochtend dat ik moet werken is 't weer afwachten "waar staat mn kast nu weerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe
Intern Verhuizen is okay.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
@moblo: Je ziet er wel anders uit?
En ik vind de TT kut
Ik had het gezien ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1242235#65018363] Klik hier [.url]
Die kun je dan mooi ergens anders ventileren. Optiefen, kutnewbie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het werkt niet, ik heb nog steeds een eigen mening
Zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die kun je dan mooi ergens anders ventileren. Optiefen, kutnewbie.
Dat je optieft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg!
Ik ben lief en ik kan luisteren, wat wil je nog meer?
Dit zou retorisch gesproken een goede vraag zijn!quote:
En bij jou ?quote:
Correct, spitsvondig en ter zaken doend PI-gebruik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg!
Ik ben lief en ik kan luisteren, wat wil je nog meer?
Hoe zijn die van jou eigenlijk? Of kan ik dat beter aan anderen vragen?quote:
Daar houd ik niet van, PI's, ik gebruik ze alleen als het de boel verduidelijkt en dat doet het zeldenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Correct, spitsvondig en ter zaken doend PI-gebruik.
Bijvoorbeeld.
Beide opties kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef GI het volgende:
Of je tieten posten.
Of met UIO naar de film gaan, hij wil graag "Burn after reading" zien.
het schijnt dat er niets mis mee isquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe zijn die van jou eigenlijk? Of kan ik dat beter aan anderen vragen?
Zie signature.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daar houd ik niet van, PI's, ik gebruik ze alleen als het de boel verduidelijkt en dat doet het zelden
Wacht, dan spoilert TALIN hem wel ff voor je.quote:
Dat zeggen ze allemaal, maar in de praktijk valt dat vaak nogal tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
het schijnt dat er niets mis mee is
nu ja, jij hebt er geen last, van, wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar in de praktijk valt dat vaak nogal tegen.
Het gaat verdomme alleen om je jesters. Een hoofd hoeven we niet te zien. Hoe moeten we anders weten hoe we je in moeten schatten?quote:
Okee, is dit het moment waarop ik mag gaan opscheppen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar in de praktijk valt dat vaak nogal tegen.
Dank je, ik waardeer dit zeerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef GI het volgende:
Hij is heel aardig, drinkt graag thee. Houdt van film-house-aziatische-films. Draagt een shawl als het koud is.
nee, want men gelooft je toch nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, is dit het moment waarop ik mag gaan opscheppen?
Spoiler tags!!!1111111quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef GI het volgende:
Hij is heel aardig, drinkt graag thee. Houdt van film-house-aziatische-films. Draagt een shawl als het koud is.
Prima beschrijving die ik bijna in m'n sig zou opnemen, ware het niet dat daar geen plaats meer is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef GI het volgende:
Ander werk zoeken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan niet! Text-only layout op het werk.
slijmenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik gebruik zelfs PI's voor JohnnyKnoxville
Whuahaha, je werkt voor je vader. Verman jezelf eens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef GI het volgende:
Dat kan niet! Text-only layout op het werk.
Geen enkele man zegt 'nee', of iets als 'hou er maar mee op'. Stilletjes blijven we hopen dat een vrouw met erbarmelijke pijpkwaliteiten toch af en toe de juiste snaar weet te raken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
het schijnt dat er niets mis mee is
toch maar 's op hetzelfde kantoor gaan werken als m'n vent...
Ik zal het mijn vriendin eens vragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef Kreator het volgende:
Hoe moet dat, als je vrouw je ballen heeft?
Klopt. Maar mijn vader detacheert mij naar een klant, en bij die klant, daar gebruik ik de text-only layout.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whuahaha, je werkt voor je vader. Verman jezelf eens.
Je mag mijn werk hebben, ik kap er toch mee. Je hoeft er niets voor te kunnen. Lijkt me perfect voor jou.quote:
Eigenlijk is het ook geen ramp als het wat langer duurt natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen enkele man zegt 'nee', of iets als 'hou er maar mee op'. Stilletjes blijven we hopen dat een vrouw met erbarmelijke pijpkwaliteiten toch af en toe de juiste snaar weet te raken.
De meeste vrouwen kunnen toch niet pijpen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
och, het gros van de mannen (op Fok!?) is al lang blij als ze uberhaupt een keer een pijpbeurt krijgen en moeten het dus niet in hun hoofd halen om te gaan zeuren
Ja, mij ook, daarom ga ik ook weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef GI het volgende:
Jouw werk betaald me alleen wat te weinig Q.
Nee, maar na 3, 4 uur beginnen ze vaak te klagen over nekpijn en dan is voor mij de lol er wel af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
Eigenlijk is het ook geen ramp als het wat langer duurt natuurlijk.
ik weet niet , smaakt het daar naar ?quote:
Zo nu en dan, op een informeel niveauquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Joene het volgende:
Heb je eigenlijk salaris onderhandelingen en functioneringsgesprekken met je pa ?
Zo snel al ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar na 3, 4 uur beginnen ze vaak te klagen over nekpijn en dan is voor mij de lol er wel af.
Dat zeg je nou wel, Joene, maar dan heb je nog nooit te maken gehad met een 'droog'zuigster.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
Eigenlijk is het ook geen ramp als het wat langer duurt natuurlijk.
daar smaakt het niet naar, maar probeer 't maar eens, dat slikkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet niet , smaakt het daar naar ?
lijkt me wel apart zegmaarquote:
"Hey pa, je kleinkind heeft een nieuwe Buggaboo nodig, doe's meer loon."quote:
is dat het tegenovergestelde van zo een slobbertante dat de draden kwijl er afstromen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, Joene, maar dan heb je nog nooit te maken gehad met een 'droog'zuigster.
Na het zien van onderstaande vraag ik mij dat ook wel af ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
Slik je eigenlijk moblo ?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
bier en tieten!
oh, ik heb een bier en tietenfoto!
in een spoler:Nice MoBlo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
ik zie het persoonlijk niet zo zitten dat pijpen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar smaakt het niet naar, maar probeer 't maar eens, dat slikken
en dan heb je de dag erna nog steeds zo'n 'rochelgevoel', dat het nog halverwege in je keel vast zit
Toch maar leren meer met ananas te doen MoBlo, schijnt wonderen te doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kook te graag met knoflookmaargoed, dat heeft ook zo zjn nadelen
ik heb nooit voor familie gewerkt , maar het lijkt me lastig zaken en familiebelangen gescheiden te houdenquote:
Das wel weer grappig, opa en oma van de ene kant concureren nogal eens met elkander om te kijken we het mooiste en grootste kan geven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Hey pa, je kleinkind heeft een nieuwe Buggaboo nodig, doe's meer loon."
Tof he oudersquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef GI het volgende:
[..]
Das wel weer grappig, opa en oma van de ene kant concureren nogal eens met elkander om te kijken we het mooiste en grootste kan geven.
Totale babykamer, kinderwagen en eerste paar weken kleding heb ik allemaal geen cent aan uitgegeven. Dat werd allemaal voor me betaald omdat er mensen mee waren met winkelen.
Honderd keer liever een slobbertante, J. Zo'n 'droog'zuigster zorgt voor carpetburns op wel heel gevoelige plaatsen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:44 schreef Joene het volgende:
is dat het tegenovergestelde van zo een slobbertante dat de draden kwijl er afstromen ?
Eerste kleinkind zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef GI het volgende:
Das wel weer grappig, opa en oma van de ene kant concureren nogal eens met elkander om te kijken we het mooiste en grootste kan geven.
Totale babykamer, kinderwagen en eerste paar weken kleding heb ik allemaal geen cent aan uitgegeven. Dat werd allemaal voor me betaald omdat er mensen mee waren met winkelen.
Heb ik met mijn vader totaal geen last van. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dan ook bijna niks te klagen heb en dat ik ook snap dat het niet helemaal om mij draait maar ook om zakelijke belangen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nooit voor familie gewerkt , maar het lijkt me lastig zaken en familiebelangen gescheiden te houden
Maar ook wel weer leuk om voor mn pa te werken ofzo.
Laat je je zo makkelijk wegjagen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pijpen is leuk
Maar ik mag hier niet meer komen van Krea, dus![]()
Ik heb voor mn pa gewerkt maar het was echt elke dag ruzie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nooit voor familie gewerkt , maar het lijkt me lastig zaken en familiebelangen gescheiden te houden
Maar ook wel weer leuk om voor mn pa te werken ofzo.
Lastig Uio , Lastig !quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Honderd keer liever een slobbertante, J. Zo'n 'droog'zuigster zorgt voor carpetburns op wel heel gevoelige plaatsen.
Stel je niet aan wijf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pijpen is leuk
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jeugd Tieten van tegenwoordig, totaal geen ruggengraat meer.
klopt als je het zakelijk belang altijd in het oog houdt moet het te doen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
Heb ik met mijn vader totaal geen last van. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dan ook bijna niks te klagen heb en dat ik ook snap dat het niet helemaal om mij draait maar ook om zakelijke belangen.
Gewoon gezond verstand een beetje gebruiken.
Yep.quote:
Yep.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eerste kleinkind zeker?
Wordt echt zielig voor de eventuele tweede, die krijgt al die oude meuk van de eerste..
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Laat je je zo makkelijk wegjagen?
Jeugd van tegenwoordig, totaal geen ruggengraat meer.
Ik vroeg me al heel even af waar je gebleven was. Het begon hier over de wondere wereld van orale bevrediging en jij trok je plotseling terug uit dit topic. Toilettafereeltje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pijpen is leuk
Deed hij toch?quote:
oeh, die hebben we ook nog staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Toch maar leren meer met ananas te doen MoBlo, schijnt wonderen te doen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vroeg me al heel even af waar je gebleven was. Het begon hier over de wondere wereld van orale bevrediging en jij trok je plotseling terug uit dit topic. Toilettafereeltje?
nee, PMquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vroeg me al heel even af waar je gebleven was. Het begon hier over de wondere wereld van orale bevrediging en jij trok je plotseling terug uit dit topic. Toilettafereeltje?
Ananas is ook heerlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, die hebben we ook nog staan
verse ananas
Je hebt een wishlist in je slaapkamer ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, die hebben we ook nog staan
verse ananas
Ik zie niks in m''n PM-box.quote:
een ananas pijpen lijkt me dan weer niet optimaal, overigensquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt een wishlist in je slaapkamer ?
1. Pijpen met Verse Ananas ?
2. Beffen met peer en slagroom ?
Lekker blijven hangen aan de ehm hoe je noem dat schilfers ? schubben ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een ananas pijpen lijkt me dan weer niet optimaal, overigens
Alhoewel slikken dan wel lekkerder is, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
een ananas pijpen lijkt me dan weer niet optimaal, overigens
Schilfers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:54 schreef Joene het volgende:
Lekker blijven hangen aan de ehm hoe je noem dat schilfers ? schubben ?
Hè ja, verlaag jij dit topic even tot een bedenkelijk niveau.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:01 schreef GI het volgende:
Georgina Verbaan had toch wat met ananas ?
En newbies moeten gewoon dood.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen moeten zich niet zo aanstellen en gewoon slikken
Hey man, je spreek je eige tege!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef Jarno het volgende:
Geen idee JK, ik drink geen koggie.
De meeste misschien.quote:
PI, goed zo. Nu nog normale smileys gebruiken en je komt er wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nicotinetekort aanvullen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah. Beter. Rust.
Het is natuurlijk 10u15, vaste koffietijd.
Bedankt voor de update. Denk ik.quote:
Nee, dat is zo ongeveer nu.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Nicotinetekort aanvullen.
jij zegt ook alleen maar wat ze willen horen hè?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen..
iemandkoffie thee vieze boekjes R.rar
?
quote:
Nee hoor, dat vind ik echtquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij zegt ook alleen maar wat ze willen horen hè?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen..
iemandkoffie thee vieze boekjes Barra.rar
?
'doei, ik ga weer 'quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik echt
Ik slik liever dan dat ik de zooi op moet doen
Wat wil jij graag horen? Praat ik jou ook nog even naar de mond
sorry dat houd niet op papier....quote:
quote:"And they borrowed my red stapler and I never got it back"
Ja, dat dacht ik, maar toen zag ik dat t hier best snel gaat en dat ik best even kan blijven posten tot het topic vol is, en dan daarna zie ik geen enkele reden meer om in oldbies te posten aangezien jullie dan niet steeds in mn AT staan en ik er dus ook niet steeds op gewezen word op die manier dat er weer iemand iets heeft gezegd in dit topic.quote:
Nee.quote:
MoBlo mag me niet zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Joene het volgende:
Oh ik was ff weg, heb ik wat gemist behalve de bios ?
ondanks dat moblo me laatst dood wou hebben mag ik haar welquote:
ik wilde je niet dood hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ondanks dat moblo me laatst dood wou hebben mag ik haar wel
Dat is opzich niet raar , ben je al een keer of 10 gewezen op de Faq ?quote:
Ze heeft wel een faudt pakquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je blijft anders aardig in de kerstsfeer hangen met sissiquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Jarno het volgende:
Trouwens, niet om het één of ander, maar die Happy New Year banners mogen ook wel weer eens weg enzo. Of moeten we daarvoor weer wachten tot augustus ofzo?
als iedereeen die mijn doodverwenst een ban krijgt is het een leeg forumquote:
Nee, een keer maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is opzich niet raar , ben je al een keer of 10 gewezen op de Faq ?
Slecht voor je kontquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, laat het vrolijk pasen maar komen
paaseitjes
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Jarno het volgende:
Trouwens, niet om het één of ander, maar die Happy New Year banners mogen ook wel weer eens weg enzo. Of moeten we daarvoor weer wachten tot augustus ofzo?
Fijn dat je dat in elk geval erkend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik wil leren van julliewant jullie zijn zoveel beter dan ik
Of ergerde je je er vanaf 2 jan. al aan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eensch ik irriteerde me er vanaf 2 jan al aan
het was niet naar bedoeld moblo.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of ergerde je je er vanaf 2 jan. al aan?
ik bedoelde 't lief!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn kont is zo erg geslonken dat er best wat bij mag, idem voor de heupen
Noch kennen we een behoefte dat te veranderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Jullie kennen me gewoon niet
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedoelde 't lief!
ik word niet begrepen
*kras*
owh, wacht, ik ben geen R&P hoer meer
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen..
iemandkoffie thee vieze boekjes MoBlo.rar
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef GI het volgende:
[..]
Noch kennen we een behoefte dat te veranderen.
ach, iedereen heeft rare fasesquote:
yeh!quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Fijn dat je dat in elk geval erkend.
die heb ik zelf nog niet dus die kan ik niet uitdelenquote:
Je mist geilquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, iedereen heeft rare fasesben wel blij dat ik 't ontgroeid ben
nu ben ik gewoon stoer, hip en happy
schijnt
doe dan letters met accentenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
maar vallen @)! enzo dan ook niet onder vreemde tekens? Want die mogen niet
Dat zeg ik netquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe dan letters met accenten
hey nu niet wijs gaan doen!quote:
Doe dan maar koffie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik zelf nog niet dus die kan ik niet uitdelen
Letters met accenten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
weet je dan ook een fatsoenlijke vertaling voor accented characters?
GMTAquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe dan maar koffie.
[..]
Letters met accenten.
Sorryquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey nu niet wijs gaan doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorryt is al goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Geen film. Ripley was tot laat aan het werk en moest daarna iets met verzekeringen doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:41 schreef Anosmie het volgende:
Welke film heb je gezien U. En was het wat?
Beetje flauw smoesje, gaat ze niet gewoon vreemd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen film. Ripley was tot laat aan het werk en moest daarna iets met verzekeringen doen.
ja JK waar was jij gisteravond?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje flauw smoesje, gaat ze niet gewoon vreemd?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SorryTieft op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja JK waar was jij gisteravond?
Een filmavond.quote:
Ja, mij.quote:
Waarom ben je niet gewenst overigens?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mij.
Ik ben niet gewenst hier
En een film las ik net en ik blijf erbij dat jij iets met Krea moet beginnen
nee, helemaal nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gewenst overigens?
En waarom, je vindt krea toch een lul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet precies, denk ik al een tijdje, dat jullie wel een goed stel zouden zijn
O, en ik ben vervelend, daarom denk ik
compact en kleverig.
En we noemen hem Ton Li Quan Lo! naar de hoofdrolspeler van de film waarbij hij/zij verwekt is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik gok nog steeds op een ongelukje in een donkere bioscoop waardoor er 9 maanden later een kleine RUIOpleyAMS op deze wereld rondloopt..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, iedereen heeft rare fasesben wel blij dat ik 't ontgroeid ben
nu ben ik gewoon stoer, hip en happy
schijnt
Hier gaat niemand gillen: blijf alsjeblieft hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mij.
Ik ben niet gewenst hier
En een film las ik net en ik blijf erbij dat jij iets met Krea moet beginnen
Ik voel geen enkele behoefte om mijn genetisch erfgoed om te zetten in een daadwerkelijk ukkie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik gok nog steeds op een ongelukje in een donkere bioscoop waardoor er 9 maanden later een kleine RUIOpleyAMS op deze wereld rondloopt..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef GI het volgende:
[..]
En we noemen hem Ton Li Quan Lo! naar de hoofdrolspeler van de film waarbij hij/zij verwekt is.
Hij zei ook ongelukje UIO!!!! OPLETUH!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik voel geen enkele behoefte om mijn genetisch erfgoed om te zetten in een daadwerkelijk ukkie.
Ik ook niet. En al helemaal niet met U. Niet dat ik U. niet aardig vind verder hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik voel geen enkele behoefte om mijn genetisch erfgoed om te zetten in een daadwerkelijk ukkie.
Voor dat soort ongelukjes bestaan oplossingen. Al sinds mensenheugenis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:41 schreef Tally het volgende:
Hij zei ook ongelukje UIO!!!! OPLETUH!!
Dat weet ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier gaat niemand gillen: blijf alsjeblieft hoor
Maar hij heeft zalmroze muren, een brandweer rode trap, ijkt naar vage aziatische films, drinkt thee en draagt alleen kleding in beige tinten..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet. En al helemaal niet met U. Niet dat ik U. niet aardig vind verder hoor
Dan zijn het geen ongelukjes meer UIO.. Verpest het nou nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor dat soort ongelukjes bestaan oplossingen. Al sinds mensenheugenis.
Je kan ook gewoon weggaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En dat vind ik ook niet erg.
Ik vind het alleen te langzaam gaan nu, in dit tempo zit ik hier nog een halve dag
Iets minder stellig mag ook wel. Nu lijkt het net alsof ik één of andere freak ben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ook niet. En al helemaal niet met U. Niet dat ik U. niet aardig vind verder hoor
NOU GOED JOH, KRIJG JE OOK GEEN KEK GEBOORTEKAARTJE.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor dat soort ongelukjes bestaan oplossingen. Al sinds mensenheugenis.
U. is geen freak mensenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Iets minder stellig mag ook wel. Nu lijkt het net alsof ik één of andere freak ben.
Nee zo klinkt het ook totaal nietquote:
Of een ander toetsenbord?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien was die 5e koffie toch niet zo'n goed idee.
HOESO? DESE IZ DOCH GOET?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
Of een ander toetsenbord?
Met alle toetsen gevormd als een klein borstje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Q. het volgende:
Een tietenbord?
Ambtenaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Motorblempje?
ik ga zo maar 's aftaaien, ik mag weer naar huis
De spelling is een beetje.. raaaaaaaaaaawr..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HOESO? DESE IZ DOCH GOET?
GEIL!.. Patent op aanvragen!quote:
Dat kan nog een stuk positiever, Ripley, waarbij je best in acht mag nemen dat ik nog iets voor je verjaardag moet kopen.quote:
Hoera voor visueel ingesteld zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met alle toetsen gevormd als een klein borstje?
En het tepeltje indrukken is een aanslag?
Briljant idee!.
Alsmede ook tevens Hurray for boobies!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef Q. het volgende:
Hoera voor visueel ingesteld zijn.
Toeval? Ik ga ook....?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Motorblempje?
ik ga zo maar 's aftaaien, ik mag weer naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dat staat buiten kijf, JK. Buiten kijf. Hoor je me? Buiten. BUITEN! BUI-HUI-HUI-HUI-TEN! LUISTER NOU! JK! JK! NEE! DOE HET NIET! JE BENT NOG ZO JONG!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsmede ook tevens Hurray for boobies!
Ah, krijg ik ook wat voor mijn verjaardag? En ik vond die ArtisdePartis al zo liefquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat kan nog een stuk positiever, Ripley, waarbij je best in acht mag nemen dat ik nog iets voor je verjaardag moet kopen.
"Zo is onze U!"quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo ik ben er even niet en R heeft gelijk geneukt met U!
damn dat ging snel
quote:
"Zo is onze R!"quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Zo is onze U!"
Also, also, also!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
"Zo is onze R!"
quote:
Ik heb dta al eerder gezegdquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
Zijn jullie banmg dat ik overblijf of zo?
Ik ben nu in 1 topic uitgehuwelijkd aan K. en U.
je wou mij niet neuken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
Zijn jullie banmg dat ik overblijf of zo?
Ik ben nu in 1 topic uitgehuwelijkd aan K. en U.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |