SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
bier en tieten!
oh, ik heb een bier en tietenfoto!
in een spoler:Geile Shit feef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:52 schreef Kreator het volgende:
Je kan nog steeds geen titels aanpassen hè.
DAT zouden nog eens nuttige toevoegingen zijn. En meer tieten, uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet..
Betalen om op een forum te posten. Nee, dan koop ik nog liever een daklozenkrant ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
Zelfs als je FOK! sponsort met een überpimp-abbo kan het niet..
Whehehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt de Milton van dit IT-bedrijf, overigens
mn bureau was echt wéér verplaatst![]()
Office Space, uiteraard
... en jesters.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:07 schreef Kreator het volgende:
...en tieten.
wowquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
i'm gonna set the building on fire....
Wij hebben hier een Initech stapler, een Initech CupASoup Caroussel en de Initech slogan hangt aan de muur (is this good for the company).
übernerds..
ja, het houdt het een beetje spannend, elke ochtend dat ik moet werken is 't weer afwachten "waar staat mn kast nu weerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe
Intern Verhuizen is okay.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
@moblo: Je ziet er wel anders uit?
En ik vind de TT kut
Ik had het gezien ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1242235#65018363] Klik hier [.url]
Die kun je dan mooi ergens anders ventileren. Optiefen, kutnewbie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het werkt niet, ik heb nog steeds een eigen mening
Zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die kun je dan mooi ergens anders ventileren. Optiefen, kutnewbie.
Dat je optieft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg!
Ik ben lief en ik kan luisteren, wat wil je nog meer?
Dit zou retorisch gesproken een goede vraag zijn!quote:
En bij jou ?quote:
Correct, spitsvondig en ter zaken doend PI-gebruik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg!
Ik ben lief en ik kan luisteren, wat wil je nog meer?
Hoe zijn die van jou eigenlijk? Of kan ik dat beter aan anderen vragen?quote:
Daar houd ik niet van, PI's, ik gebruik ze alleen als het de boel verduidelijkt en dat doet het zeldenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Correct, spitsvondig en ter zaken doend PI-gebruik.
Bijvoorbeeld.
Beide opties kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef GI het volgende:
Of je tieten posten.
Of met UIO naar de film gaan, hij wil graag "Burn after reading" zien.
het schijnt dat er niets mis mee isquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe zijn die van jou eigenlijk? Of kan ik dat beter aan anderen vragen?
Zie signature.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daar houd ik niet van, PI's, ik gebruik ze alleen als het de boel verduidelijkt en dat doet het zelden
Wacht, dan spoilert TALIN hem wel ff voor je.quote:
Dat zeggen ze allemaal, maar in de praktijk valt dat vaak nogal tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
het schijnt dat er niets mis mee is
nu ja, jij hebt er geen last, van, wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar in de praktijk valt dat vaak nogal tegen.
Het gaat verdomme alleen om je jesters. Een hoofd hoeven we niet te zien. Hoe moeten we anders weten hoe we je in moeten schatten?quote:
Okee, is dit het moment waarop ik mag gaan opscheppen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar in de praktijk valt dat vaak nogal tegen.
Dank je, ik waardeer dit zeerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef GI het volgende:
Hij is heel aardig, drinkt graag thee. Houdt van film-house-aziatische-films. Draagt een shawl als het koud is.
nee, want men gelooft je toch nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, is dit het moment waarop ik mag gaan opscheppen?
Spoiler tags!!!1111111quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef GI het volgende:
Hij is heel aardig, drinkt graag thee. Houdt van film-house-aziatische-films. Draagt een shawl als het koud is.
Prima beschrijving die ik bijna in m'n sig zou opnemen, ware het niet dat daar geen plaats meer is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef GI het volgende:
Ander werk zoeken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan niet! Text-only layout op het werk.
slijmenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik gebruik zelfs PI's voor JohnnyKnoxville
Whuahaha, je werkt voor je vader. Verman jezelf eens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef GI het volgende:
Dat kan niet! Text-only layout op het werk.
Geen enkele man zegt 'nee', of iets als 'hou er maar mee op'. Stilletjes blijven we hopen dat een vrouw met erbarmelijke pijpkwaliteiten toch af en toe de juiste snaar weet te raken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
het schijnt dat er niets mis mee is
toch maar 's op hetzelfde kantoor gaan werken als m'n vent...
Ik zal het mijn vriendin eens vragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef Kreator het volgende:
Hoe moet dat, als je vrouw je ballen heeft?
Klopt. Maar mijn vader detacheert mij naar een klant, en bij die klant, daar gebruik ik de text-only layout.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whuahaha, je werkt voor je vader. Verman jezelf eens.
Je mag mijn werk hebben, ik kap er toch mee. Je hoeft er niets voor te kunnen. Lijkt me perfect voor jou.quote:
Eigenlijk is het ook geen ramp als het wat langer duurt natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen enkele man zegt 'nee', of iets als 'hou er maar mee op'. Stilletjes blijven we hopen dat een vrouw met erbarmelijke pijpkwaliteiten toch af en toe de juiste snaar weet te raken.
De meeste vrouwen kunnen toch niet pijpen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
och, het gros van de mannen (op Fok!?) is al lang blij als ze uberhaupt een keer een pijpbeurt krijgen en moeten het dus niet in hun hoofd halen om te gaan zeuren
Ja, mij ook, daarom ga ik ook weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef GI het volgende:
Jouw werk betaald me alleen wat te weinig Q.
Nee, maar na 3, 4 uur beginnen ze vaak te klagen over nekpijn en dan is voor mij de lol er wel af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
Eigenlijk is het ook geen ramp als het wat langer duurt natuurlijk.
ik weet niet , smaakt het daar naar ?quote:
Zo nu en dan, op een informeel niveauquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Joene het volgende:
Heb je eigenlijk salaris onderhandelingen en functioneringsgesprekken met je pa ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |